VM 2014
Storken skrev:
Real HWL skrev: Fifas statistiske index viser at Kroos er vm´s bedste: www.fifa.com/worldcup/statistics/castrol-index/index.html
Ved ikke hvor meget man skal lægge i de statistikker. Men der er jo nogen der er vilde med dem (STORKEN)
Det er ikke statistik, men derimod et ratingsystem. Jeg elsker det første, men hader det andet.
Det er da i den grad statistik. Ny tænkende statistik. Ærgeligt systemet ikke kan registrere bræk. Så ville Messi da klart ligge nr. 1.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Storken
- Gæst
Real HWL skrev:
Storken skrev:
Real HWL skrev: Fifas statistiske index viser at Kroos er vm´s bedste: www.fifa.com/worldcup/statistics/castrol-index/index.html
Ved ikke hvor meget man skal lægge i de statistikker. Men der er jo nogen der er vilde med dem (STORKEN)
Det er ikke statistik, men derimod et ratingsystem. Jeg elsker det første, men hader det andet.
Det er da i den grad statestik. Ny tænkende statestik.
Det er en måleenhed med udgangspunkt i statistiske observationer. Der bruges en formel til at udregne selve ratingen, hvilket er ren matematik.
I NFL har man eksempelvis Passer Rating, der i høj grad favoriserer Quarterbacks, der begår få fejl. Det er kort sagt kvalitet over kvantitet, hvilket ikke nødvendigvis giver det retvissende billed af Quarterbacks indbyrdes styrkeforhold.
Storken skrev:
Real HWL skrev:
Storken skrev:
Det er da i den grad statestik. Ny tænkende statestik.
Det er en måleenhed med udgangspunkt i statistiske observationer. Der bruges en formel til at udregne selve ratingen, hvilket er ren matematik.
I NFL har man eksempelvis Passer Rating, der i høj grad favoriserer Quarterbacks, der begår få fejl. Det er kort sagt kvalitet over kvantitet, hvilket ikke nødvendigvis giver det retvissende billed af Quarterbacks indbyrdes styrkeforhold.
Fandt lige en artikel om det på dansk. www.dr.dk/sporten/fifavm2014/nyheder/20140714135607.htm
Vm´s bedste spiller skal selfølgelig ikke kåres efter statistik. Men det giver et meget godt billede af hvem der har fortjent prisen. Og her er Messi langt fra en værdig vinder.
- Inspektøren
- Gæst
Fuldstændig enig med verdens bedste træner.
Jeg vil derfor også vove den påstand, at hvis De Maria var klar, så ville Argentina også snuppe guldet.
Inspektøren skrev: uk.eurosport.yahoo.com/video/why-lionel-...scape-232609820.html
Fuldstændig enig med verdens bedste træner.
Jeg vil derfor også vove den påstand, at hvis De Maria var klar, så ville Argentina også snuppe guldet.
Ja Messi får Argentina vider på fantastiskvis i den letteste gruppe i dette års VM og er derfor den bedste.