VM 2014
- Raul7-2880
- Platin bruger
Kiwes skrev: Endnu en grund til, hvorfor det er så vigtigt at Varane rammer formen til næste sæson. I øvrigt vil jeg våge den påstand, at det måske ikke er så ringe for os tilhængere af klubben, at Portugal hurtigt ryger ud, da man alt andet lige får en veludhvilet og endnu mere sulten Ronaldo tilbage fra slutrunden.
Udover at være den suveræn bedste forsvarspiller for Real Madrid i sæsonen, ved du mange røde kort Pepe fik i denne sæson?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real-Laudrup
- Platin bruger
- Inspektøren
- Gæst
Ser ud til, at Siempre's spådom går i opfyldelse :). Hvis jeg husker korrekt, så havde du spået Tyskerne til at vinde VM.
- Raul7-2880
- Platin bruger
DarioGomez skrev: Det har i såfald været enorme dommerfejl. Det røde kort er klokkeklart!
Hvis det er klokkeklart, skal Diego Costa have rødt kort HVER ENESTE KAMP!
- DarioGomez
- Eduardo
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev: Müller skal naturligvis advares for sin forseelse.
En spiller skal advares, hvis han begår én af følgende 7 forseelser:
gør sig skyldig i usportslig opførsel.
Og Pepe begår grundlæggende begge forseelser. At nikke skaller er i alvorlig grad utilladeligt.
Ingen tvivl.
Kraften og præcisionen er komplet ligegyldig, når man sparker, slår, spytter eller kaster genstande efter en med- eller mod-spiller.
Stadig en total overreaktion af dommeren ifølge mig, han kunne have løst den så meget bedre.
En rigtig top dommer med 'balls' (hvilket der ikke er nogen af i VM), havde stoppet spillet allerede da Müller lagde sig ned, og stukket et gult kort i hovedet på ham, også havde man ikke fået sådan en situation. Det undre mig også at dommerne tilsyneladende ikke kender noget til de enkelte spillere de skal dømme, alle ved sgu da at Müller altid filmer derfor burde han også være ekstra opmærksom på det.
Florentino Pérez
Raul7-2880 skrev:
Kiwes skrev: Endnu en grund til, hvorfor det er så vigtigt at Varane rammer formen til næste sæson. I øvrigt vil jeg våge den påstand, at det måske ikke er så ringe for os tilhængere af klubben, at Portugal hurtigt ryger ud, da man alt andet lige får en veludhvilet og endnu mere sulten Ronaldo tilbage fra slutrunden.
Udover at være den suveræn bedste forsvarspiller for Real Madrid i sæsonen, ved du mange røde kort Pepe fik i denne sæson?
Pepe har haft en fremragende sæson, intet kan indvendes mod det. Jeg personligt føler dog at en Varane i topform er bedre end Pepe. Sig hvad du vil, Pepe er altid et usikkert kort at have på hånden.
- Zizou1981
- Gæst
- Pepe
- Gæst
- Hierro 2.0
- Ekspert bruger
- Fernando Ruiz Hierro
Men for pokker da, hvor håber jeg bare IKKE det er slemt med Coentrao... Han er forhåbentlig hurtig klar igen..
Fernando Ruiz Hierro - Ord er overflødige!
- Siempre Madrid
- Administrator
Inspektøren skrev: Hold nu kæft, hvor spiller Tyskland en lækker form for fodbold. De er helt klart inspirerede af den filosofi, som Real Madrid spillede med i Champions League semi-finalerne mod Bayern og Copa del Rey finalen mod Barcelona.
Ser ud til, at Siempre's spådom går i opfyldelse :). Hvis jeg husker korrekt, så havde du spået Tyskerne til at vinde VM.
Jeg har dem kun til en andenplads. Spanien vinder ;-)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.