VM 2014

12 år 4 dage siden #169 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne VM 2014
Selvom jeg generelt er fortaler for at give "lang snor" til spillernes tændingsniveau (tacklinger, osv.), uden at gribe ind. Så synes jeg måske der spilles lige voldsomt nok, uden dommerens indgriben. Et par gulekort mere ville ikke ha' været for meget!

Jeg er her stadig XOXO

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 dage siden #170 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne VM 2014

Inspektøren skrev: Når, nu er tiden kommet til noget lækkert fodbold. Det er hævnenstime: BRAZIL mod Mexico. Efter at Brasilien tabte 2-1 i OL finalen på Wembley Stadium, har man længe set frem til en kamp, hvor man kan få revanche. Det fik man sidste år til Confederations Cup og nu får A Seleção så en ny mulighed, for at sætte de evige ydmyge mexicanere på plads igen. Hvem vinder? Det gør BRAZIL, 4-0. Mexico har mange skader og nu, hvor man har fået den længe ventet åbningskamp overstået, kan Brasilien spille lidt mere frit uden det store mentale pres. Jeg forventer minimum 3 Neymar basser.

De vandt 2-0 over Mexico sidste sommer under Confederations Cup.

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 dage siden #171 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne VM 2014
Okay, der kan vist ikke herske nogen tvivl om, at Brasilien, med vilje, spiller dårligt for at undgå Spanien i en evt. (Chille kan sagtens sparke spanierne ud af tuneringen i morgen) 1/8 finale.

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 dage siden #172 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne VM 2014

RasmusKring skrev:

Inspektøren skrev: Når, nu er tiden kommet til noget lækkert fodbold. Det er hævnenstime: BRAZIL mod Mexico. Efter at Brasilien tabte 2-1 i OL finalen på Wembley Stadium, har man længe set frem til en kamp, hvor man kan få revanche. Det fik man sidste år til Confederations Cup og nu får A Seleção så en ny mulighed, for at sætte de evige ydmyge mexicanere på plads igen. Hvem vinder? Det gør BRAZIL, 4-0. Mexico har mange skader og nu, hvor man har fået den længe ventet åbningskamp overstået, kan Brasilien spille lidt mere frit uden det store mentale pres. Jeg forventer minimum 3 Neymar basser.

Man skal huske at læse hele indlægget, når det er skrevet af den almægtige Inspektør

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 dage siden #173 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne VM 2014

Inspektøren skrev:

RasmusKring skrev:

Man skal huske at læse hele indlægget, når det er skrevet af den almægtige Inspektør

Jeg tager delvist mine ord i mig igen, men jeg vil ikke kalde denne kamp for en mulighed for revanche. Den fik de altså sidste sommer, almægtige Inspektør ;)

12 år 3 dage siden #174 af raul7=kongen
Sidste redigering: 12 år 3 dage siden ved raul7=kongen.

12 år 3 dage siden #175 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne VM 2014

raul7=kongen skrev: Et ynkeligt selvoptaget individ af en snotforkælet fodboldspiller uden lederevner........

Vi SKAL kritisere ham for noget: Han gør det jo kun for at promovere sig selv!!!

IA!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

12 år 3 dage siden #176 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne VM 2014

raul7=kongen skrev: Et ynkeligt selvoptaget individ af en snotforkælet fodboldspiller uden lederevner........

Hvorfor er han så arrogant at se på? Han smiler ikke nok!

12 år 3 dage siden #177 af Real Madrid 7

12 år 3 dage siden #178 af BBB
Besvaret af BBB på emne VM 2014

Real HWL skrev:

Hvorfor er han så arrogant at se på? Han smiler ikke nok!

Han smiler for meget. Han hader Pepe, og er glad for at han ikke spiller næste kamp. Det samme gælder for Coentrao, hvor Ronaldo håber, at skaden er virkelig, virkelig lang!
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

12 år 3 dage siden #179 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne VM 2014

Sikke en leder, at han rent faktisk tager sig tiden til at lave en video som andre har bedt ham om at lave, jeg er imponeret.

Hvorfor viser han det ikke på banen?

Florentino Pérez

12 år 3 dage siden #180 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne VM 2014

Sahinovic skrev:

Sikke en leder, at han rent faktisk tager sig tiden til at lave en video som andre har bedt ham om at lave, jeg er imponeret.

Hvorfor viser han det ikke på banen?

Det kunne jo være interessant at overveje, om Cristiano rent faktisk er anderledes end det indtryk vi får i de 2x90 minutter vi får når han er på banen. Det er i hvert fald interessant, at man sjældent hører nogen sige noget negativt om ham, heller ikke tidligere holdkammerater - der skulle jo være rig lejlighed til det, hvis han er så håbløs at spille sammen med, som nogle giver udtryk for herinde.

Sandheden ligger nok midt imellem. Spiller man på hold med Cristiano, må man leve med et stort ego, som til tider forlanger (for) meget af holdkammeraterne, men som omvendt også arbejder hårdest på at blive bedre, træner mere end alle andre, altid kæmper for flere mål og altid vil spille fodbold.

Derudover virker han faktisk som en lettere sky og til tider usikker person udenfor banen. Jeg mindes tydeligt mesterskabsfejringen ved nr. 32, hvor han knap ville tage mikrofonen og tale foran stadion, før holdkammeraterne pressede ham til det. Måske derfor er det også som holdkammerat lettere at leve med attituden på banen, fordi man ved, at han ikke er en nar udenfor græsplænen.

Det er selvfølgelig bare lidt løse tanker - og det skal da siges, at jeg til tider er ligeså træt af ham, som nogle af jer andre herinde, men tingene er næppe sort/hvid.

- og så skal vi egentlig tilbage til VM. Sikke nogle kampe der venter i aften!
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

Leveret af Kunena Forum