VM 2014
Og på den anden side: Spanien behøver næppe at undskylde. De har allerede givet meget glæde med deres EM, VM og EM.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
De manglede selvtillid. Lavede alt for mange pasningsfejl og var bare generelt elendige. Skabte intet.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Kasillas skrev: Med tanke på at vi kommer til at spille 3 kampe mere tidligt i sæsonen samt at vi skal rejse den halve jorden rundt for at spille yderlige 2 kampe, må jeg indrømme at det er optimalt at Spanien røg ud allerede nu når nu de har 3 stamspillere fra os. - lad os, for Real Madrid's vegne, også håbe at Portugal følger turen ligeledes.
Og på den anden side: Spanien behøver næppe at undskylde. De har allerede givet meget glæde med deres EM, VM og EM.
Jeg kan ikke følge tankegangen om, at Real Madrids spillere bare skal ekspederes hurtigt ud. Nuvel, jeg kan isoleret set godt følge tanken om, at de får velfortjent ferie, men det er altså også spillere, som lever for disse store slutrunder, hvor de kan profilere sig.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Men uha-uha, Iker Casillas, tiden hvor man kan kalde dig ekstraordinær, er vist ovre. Spanien havde naturligvis ikke været videre med De Gea eller Diego López på mål, men Iker Casillas kan ikke se tilbage med stolthed på sine sidste tre kampe, hvor han har været pivringe.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Bare min mening.
Men hvordan er det med deres u21 hold. Ved de er europamestre, men hvordan er deres spillestil?
Tiki taka eller mere direkte eller hvordan? Håber den er mere direkte ellers ser det meget mørkegråt ud syntes jeg.
Må da også håbe at de har en angriber på vej, som kan score, for Diego Costa og Torres har da godt nok skuffet fælt (selvfølgelig sammen med resten af holdet.)
No worries!!!!!!
- Inspektøren
- Gæst
-
De Gea
Carvajal/Juanfran-Ramos-Martinez-Azpilicueta
Koke-Gabi
Iniesta
Silva Costa Jesé
God blanding af sult, ungdom og erfaring.
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
Hvad skulle de bruge Juanfran til ? Gabi ? Jése ( tag brillerne af ) Costa....
Juanfran er for det første ikke bedre end Aspilicueta eller Carvajal måske på niveau med Arbeloa men så hellere ikke mere...
Gabi... ingen kommentar, forstår ikke engang han er med i truppen...
Jése.... han er god og ung.. men han er ikke bedre end hverken Pedro, Navas, Silva ( som spiller den plads ) eller iniesta...
Costa... havde et dårligt VM... man kunne godt havde brugt Negredo, eller Llorente eller måske Villa... det var et sats iår med Costa efter hans gode sæson...
RAUL!!!!
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Inspektøren skrev: Spaniens ideal startopstilling, hvis jeg var deres træner og havde samtlige spillere til rådighed:
De Gea
Koke-Gabi
Iniesta
Silva Costa Jesé
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev:
Inspektøren skrev: Spaniens ideal startopstilling, hvis jeg var deres træner og havde samtlige spillere til rådighed:
De Gea
Koke-Gabi
Iniesta
Silva Costa Jesé
Er forholdsvis enig dog ikke helt. Gabi er 33 til EM slutrunden, så han er også på vej mod slutningen, så jeg mener Busqets skal spille pladsen vedsiden af Koke. Så mener jeg også at deulofeu måske kan komme i betragtning på højrekanten og på den måde vil Spanien have to wings, hvilket man virkelig har savnet i den spanske trup.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
- Emne forfatter
- Gæst
-
Carvajal - Iñigo - Ramos - Azpi
Thiago - Martinez
Mata - Isco - Jesé*
Morata**
I fixed 5pa1n
*Rask
**Med selvtilliden i orden
- Inspektøren
- Gæst
-
ZizouMo skrev:
DarioGomez skrev:
De Gea
Koke-Gabi
Iniesta
Silva Costa Jesé
Er forholdsvis enig dog ikke helt. Gabi er 33 til EM slutrunden, så han er også på vej mod slutningen, så jeg mener Busqets skal spille pladsen vedsiden af Koke. Så mener jeg også at deulofeu måske kan komme i betragtning på højrekanten og på den måde vil Spanien have to wings, hvilket man virkelig har savnet i den spanske trup.
Jeg glemte vist at skrive, at det var til denne slutrunde, at dette ville være min ideal opstilling, forudsat, at samtlige spillere fra Spanien var til rådighed.
- Inspektøren
- Gæst
-
Raul-Madrid skrev: Inspektøren... det der hold er da det mest USERIØSE HOLD man kunne stille med Spanien...
Hvad skulle de bruge Juanfran til ? Gabi ? Jése ( tag brillerne af ) Costa....
Juanfran er for det første ikke bedre end Aspilicueta eller Carvajal måske på niveau med Arbeloa men så hellere ikke mere...
Gabi... ingen kommentar, forstår ikke engang han er med i truppen...
Jése.... han er god og ung.. men han er ikke bedre end hverken Pedro, Navas, Silva ( som spiller den plads ) eller iniesta...
Costa... havde et dårligt VM... man kunne godt havde brugt Negredo, eller Llorente eller måske Villa... det var et sats iår med Costa efter hans gode sæson...
Jeg har et enkelt spørgsmål til dig: Fulgte du egentlig med i sidste sæson? Oplevede du Atletico's overraskende sæson? Hmmmmmmmm....
Pedro og Navas hehe.. How adorable.