VM 2014
ekstrabladet.dk/sport/fodbold/landsholds...4/article2309770.ece
Ronaldo meldes endnu engang "100% klar" - selvom det efterhånden står klart, at han er alt andet end det.
Jeg frygter virkelig for Ronaldos kommende sæson; For det ligner ikke, at han har tænkt sig at opgive VM. Jeg håber faktisk at Portugal taber, så Ronaldo bliver tvunget på ferie!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
M_linding skrev: Åhhh nej....:
Ronaldo meldes endnu engang "100% klar" - selvom det efterhånden står klart, at han er alt andet end det.
Jeg frygter virkelig for Ronaldos kommende sæson; For det ligner ikke, at han har tænkt sig at opgive VM. Jeg håber faktisk at Portugal taber, så Ronaldo bliver tvunget på ferie!
Noronha har afvist at have udtalt, at Cristiano Ronaldo skulle risikere et springerknæ ved at fortsætte med at spille.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev:
Noronha har afvist at have udtalt, at Cristiano Ronaldo skulle risikere et springerknæ ved at fortsætte med at spille.
Men selv da, så er det da tydeligt, at den er gal med det knæ?
De seneste 2 måneder har Ronaldo skiftevis været ude, sparet eller forladt træningen tidligt (med is om knæet).
Hvad blev der af den gamle regel om, at man skal lytte til sin krop?;)
- Cristiano Ronaldo
-
- Senior bruger
-
- Andalucía está en mi corazón
Ja, jeg sidder næsten og håber Portugal bliver slået ud hurtigt, da jeg ville mene løbet er kørt mht. Spillertrup og skader.
Havde egentligt håbet at han snart selv ville sige fra med det knæ, som trænger til en ordentlig pause og evt. genoptræning..
Skaden har han jo døjet med over en længere periode i forrige La Liga og til sidst med en opslidende CL..
Lige om lidt starter en ny og lang La Liga sæson, hvor der igen bliver gået til stålet og hvor kroppen skal være fit og hvis han som vanlig vil være med i hver kamp, virker det åbenlyst at skåne knæet og tænke fremad...
Krydser fingere og håber det bedste for Real Madrid og deres (skadet) spillere..
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Han er jo 100x bedre end Alves - mindst!
Bliv nu for pokker bare i Italien! :0)
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Serge Aurier fra Elfenbenskysten er i øvrigt en ganske interessant ung højre back, som gør det virkelig godt. Jeg kan sagtens forstå, hvorfor Wenger gerne vil hente ham til Arsenal som afløser for Sagna.
I det hele taget en rigtig underholdende kamp mellem Colombia og Elfenbenskysten.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
DarioGomez skrev: Hvor ville jeg dog være ked af det, hvis Cuadrado kommer til Barcelona.
Han er jo 100x bedre end Alves - mindst!
Bliv nu for pokker bare i Italien! :0)
Skal vi ikke bare koncentrere os om at få nogle lækre spillere selv, så er det da ligegyldigt, hvad "dem der" køber.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Vi har jo intet at bruge ham til jf. Arbeloa og Carvajal, så derfor vil det være fint, hvis han ikke kommer til Babselona.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
El_Juan skrev: Cuadrado er god, men der er et par spillere på det hold, som efter min mening er mere interessante. Om jeg begriber, hvorfor Manchester United aldrig hentede James Rodríguez. En spiller jeg sagtens kan se som Cristianos afløser på sigt. Og så er der den lille Quintero fra FC Porto, som ligeledes er en rigtig interessant offensivsspiller. Ham skal man holde øje med.
Serge Aurier fra Elfenbenskysten er i øvrigt en ganske interessant ung højre back, som gør det virkelig godt. Jeg kan sagtens forstå, hvorfor Wenger gerne vil hente ham til Arsenal som afløser for Sagna.
I det hele taget en rigtig underholdende kamp mellem Colombia og Elfenbenskysten.
Enig, James Rodriguez er en vanvittig spændende spiller. Han har haft en fantastisk sæson for Monaco, hvor han var en af de bedste spillere i ligaen. Monaco vil nok ikke sælge ham, men jeg kunne godt tænke mig at vi hentede ham ind som erstatning for Morata. Det rygtes at man vil hente Griezmann til den rolle, men jeg tror, at James ville være langt bedre, hvis det er sådan en type man søger. Han er en meget bedre playmaker, og jeg tror godt, at han kunne blive vores egen lille Messi! Falsk nier og kan kæmpe med Benzema om pladsen. Han kan bruges på alle de offensive pladser, hvis det skulle blive nødvendigt, som jeg forventer det bliver. Ronaldo ved vi ikke hvor vi har, og Bale bliver altid skadet..
Det er måske urealistisk, men hvis der bare er den mindste chance for det, så synes jeg man burde købe ham.
- Inspektøren
- Gæst
-
Ronaldo-Suarez-Bale..... FC Barcelona is in trouble.
Suarez, you sneaky son of a Bitc*. Fu*k en kamp, du spillede.