VM 2014

12 år 3 dage siden #193 af Steen
Besvaret af Steen på emne VM 2014
Hold da op Casillas.. VM's største flop...
Sidste redigering: 12 år 3 dage siden ved Steen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 dage siden #194 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne VM 2014
Inspektøren, hvad har du røget? Hvordan kan du have Chile som den næst største favorit efter Braslien til at vinde VM? Jeg har skam ikke røget noget. Jeg er bare en meget oplyst mand, hvilket denne kamp i den grad understreger.

12 år 3 dage siden #195 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne VM 2014

Rasmus75 skrev: Jeg har det sgu ret godt med at spanien er på vej ud.

Jeg forstår så udemærket hvad du skriver. Jeg er så absolut ikke fan af Spaniens spil. Jeg håber altid Real Madrids spillere gør det super godt på deres respektive landshold. Men det håber jeg altid, uanset om de spiller for Spanien eller Argentina.

Jeg må indrømme at jeg næsten aldrig holder med Spanien. Dont hate me;-)

Edit:
Jeg, jeg, jeg, jeg, jeg, jeg. Hold da kæft Jimmy.....

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 12 år 3 dage siden ved JimmyBroe.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, Dios, Rasmus75

12 år 3 dage siden #196 af JimmyBroe

Inspektøren skrev: Inspektøren, hvad har du røget? Hvordan kan du have Chile som den næst største favorit efter Braslien til at vinde VM? Jeg har skam ikke røget noget. Jeg er bare en meget oplyst mand, hvilket denne kamp i den grad understreger.

Haha du er så smart;) Feedt.

Chile gør det godt. For fanden hvor er jeg tosset med Alexis, synd at han er hæmmet af en taberklub...

Jeg er her stadig XOXO

12 år 3 dage siden #197 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne VM 2014
Sådan må det gå, når man udelader Arbeloa.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, Kaká8

12 år 3 dage siden #198 af Rasmus75
Besvaret af Rasmus75 på emne VM 2014
Jeg har det på samme måde Jimmy, har haft et problem med Argentina de sidste år, har været fan af dem siden Maradona. Sad som en lille knægt på 10 og så WM i 86, siden har jeg holdt med dem, indtil Messi dukkede op. Jeg bryder mig ikke om ham, men så gerne Argentina blive verdensmestre.

12 år 3 dage siden #199 af JimmyBroe

Rasmus75 skrev: Jeg har det på samme måde Jimmy, har haft et problem med Argentina de sidste år, har været fan af dem siden Maradona. Sad som en lille knægt på 10 og så WM i 86, siden har jeg holdt med dem, indtil Messi dukkede op. Jeg bryder mig ikke om ham, men så gerne Argentina blive verdensmestre.

Ja jeg har også Argentina på top 2 over hvem der vinder VM, havde faktisk Brasilien som etter, men de har godt nok skuffet fælt indtil videre. Men turneringen er selvfølgelig stadig ung og meget kan ske og udvikle sig endnu.

Nu er Argentina jo ikke Messi, så jeg ser intet "forkert" i at holde med dem. Det må ha været stort, at opleve den korte herre med den berømte hånd.:)

Personligt har jeg bare altid haft en svaghed for Brasilien (hvem har egentlig ikke haft det på et tidspunkt). Selvom jeg hadet dem efter de slog Danmark ud i 98', var jeg stadig betaget af deres løsslupne spil og store stjerner. Jeg havde dem alle sammen som fodboldkort i en stor mappe (jeg var 8 år gammel). I en periode var det simpelthen det fedeste i verden. Alle har syntes jeg var en psycho nørd, men jeg synes det var the shit:D

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 12 år 3 dage siden ved JimmyBroe.

12 år 3 dage siden #200 af Rasmus75
Besvaret af Rasmus75 på emne VM 2014
Fodbold er the shit, jeg plejede at kunne de 4 store ligaers top 2-4 start op stilling.

Hvad er det for noget lort de lukker ud snakke om Vicente del Bosque temprament, spanien har (på trods af han ikke hopper og springe rundt) vundet alt de sidste 6 år.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

12 år 3 dage siden #201 af BBB
Besvaret af BBB på emne VM 2014

Rasmus75 skrev: Hvad er det for noget lort de lukker ud snakke om Vicente del Bosque temprament, spanien har (på trods af han ikke hopper og springe rundt) vundet alt de sidste 6 år.

Jeg tog mig til hovedet igennem store dele af kampen. Ikke pga. Spaniens elendige spil, men pga. de elendige kommentatorer, som vi åbenbart skal udholde for at kunne følge med i VM-kampene.

Jeg har en teori om, at Flemming Toft har skræmt alle kompetente medkommentatorer væk, og TV2 derfor har været tvunget til at vælge Bisgaard. Deres niveau er omtrent lige lavt...
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 dage siden #202 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne VM 2014
Denne artikel beskriver glimrende, hvorfor Spanien ikke slog igennem til denne slutrunde.

Kilde: soccerdice.net/2014/06/18/spanish-secession-in-the-world-cup/

Den rammer i den grad hovedet på sømmet.

12 år 3 dage siden #203 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne VM 2014

Inspektøren skrev: Denne artikel beskriver glimrende, hvorfor Spanien ikke slog igennem til denne slutrunde.

Så behøver jeg ikke engang læse den...

Der står vel bare at de skulle have spillet på omstillinger, med Arbeloa som højre wing!

12 år 2 dage siden #204 af BBB
Besvaret af BBB på emne VM 2014

Inspektøren skrev: Denne artikel beskriver glimrende, hvorfor Spanien ikke slog igennem til denne slutrunde.

I questioned why César Azpilicueta, a left back, was playing right back

De rammer ikke hovedet på sømmet, og man kan diskutere om de overhovedet rammer brættet, når de ikke kender til Azpilicuetas naturlige position. Derudover blander forfatterne spillere sammen (Xavi/Xabi), glemmer hvad der tidligere har bragt succes til Spanien, og ignorerer fuldstændig de forskellige styrker som Busquets, Xabi og Xavi giver holdet.

Slutteligt skriver forfatterne:

This was the world cup that Isco should have taken over from Xavi.

Med det år Isco har haft, så har han intet at gøre på Xavis position.

E:
Hvis de havde begrundet Spaniens manglende succes med mangel på Arbeloa, så havde de måske været tættere på ;-)
Sidste redigering: 12 år 2 dage siden ved BBB.

Leveret af Kunena Forum