VM 2014

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #241 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne VM 2014

JJ-86 skrev: Er der nogle som også tænkte på Cabayes gule kort, som medførte til karantæne i næste kamp, fordi han allerede havde et i forvejen. Det virkede somom det var med vilje, fordi Frankrig er videre. Han klagede heller ikke over det gule kort.
Det er jo set før (måske bare ikke så åbenlyst som Cabaye idag).

Det er vist kun når Real Madrid gør det, at det medfører en ekstra straf :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 1 måned siden #242 af BBB
Besvaret af BBB på emne VM 2014

madrid2000 skrev: Mega ærgeligt, at dommeren fløjter lige før Benz hamrer den ind.

Godt nok brænder han straffe idag, men 3 mål og 3 assists i 2 kampe indtil videre. Hvordan kan man ønske ham væk?

Frankrig er vel i den suverænt letteste gruppe. Honduras, Schweiz og Ecuador er hold som Danmark burde slå komfortabelt.

Det er lidt vildt at tolke ud fra sådan nogle kampe, men det hjælper da unægteligt på Benzemas statistik på landsholdet.

• JJ-86
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #243 af JJ-86
Besvaret af JJ-86 på emne VM 2014

Raúl 7 skrev: Det er vist kun når Real Madrid gør det, at det medfører en ekstra straf :)

Ja Rául 7, det har du ret i :)
Men jeg er da sikker på ,at vi kommer til at se flere af disse gule kort, som medføre karantæne i 3.runde fra de store hold, som er kvalificeret efter 2.runde.

12 år 1 måned siden #244 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne VM 2014

BBB skrev:

madrid2000 skrev: Mega ærgeligt, at dommeren fløjter lige før Benz hamrer den ind.

Godt nok brænder han straffe idag, men 3 mål og 3 assists i 2 kampe indtil videre. Hvordan kan man ønske ham væk?

Frankrig er vel i den suverænt letteste gruppe. Honduras, Schweiz og Ecuador er hold som Danmark burde slå komfortabelt.

Det er lidt vildt at tolke ud fra sådan nogle kampe, men det hjælper da unægteligt på Benzemas statistik på landsholdet.

Jeg vil ikke sige nogen kampe er lette. Det er VM! Kig bare på Costa Rica. Jeg synes credit skal gives, når spilleren fortjener det.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Dios, JimmyBroe, andreashn

12 år 1 måned siden #245 af El Rojo
Besvaret af El Rojo på emne VM 2014

BBB skrev:

Enig i at det er den letteste pulje ved VM, men den der slipper du altså ikke afsted med. Alle hold kommer med en sult og en vildskab til VM, og som madrid2000 skriver, så er ingen kampe lette, selvom det ikke bliver meget lettere end Honduras.

Schweiz, som Frankrig rundbarberede i går, er vel nok det næststærkeste mandskab i puljen - de slog Spanien i 2010, og i 2006 forlod de turneringen uden at lukke mål ind. Deres trup er bygget op omkring spillere fra Bundesligaen, ligesom de har en fire-fem spillere fra Serie A. Danmark ville have gevaldige problemer med Schweiz, der også spillede fin fodbold mod Frankrig - deres defensiv sejlede, men det var altså også pga Real Madrid-inspirerede omstillinger fra franskmændene ;)
Sidste redigering: 12 år 1 måned siden ved El Rojo.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Dios, andreashn

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #246 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne VM 2014

El Rojo skrev:

BBB skrev:

Enig i at det er den letteste pulje ved VM, men den der slipper du altså ikke afsted med. Alle hold kommer med en sult og en vildskab til VM, og som madrid2000 skriver, så er ingen kampe lette, selvom det ikke bliver meget lettere end Honduras.

Schweiz, som Frankrig rundbarberede i går, er vel nok det næststærkeste mandskab i puljen - de slog Spanien i 2010, og i 2006 forlod de turneringen uden at lukke mål ind. Deres trup er bygget op omkring spillere fra Bundesligaen, ligesom de har en fire-fem spillere fra Serie A. Danmark ville have gevaldige problemer med Schweiz, der også spillede fin fodbold mod Frankrig - deres defensiv sejlede, men det var altså også pga Real Madrid-inspirerede omstillinger fra franskmændene ;)

Der er nemme kampe til et hvert VM. Det specielle ved VM er bare, at ingen ved hvilke kampe, der er nemme.

Efter de første to kampe kan man da godt begynde at udtale sig om, hvilke hold, der er gode og hvilke, der er dårlige. Costa Rica har været den helt store overraskelse og spillet fantastisk fodbold, men det kan slet ikke sammenlignes med Frankrigs gruppe. Der er ingen af Frankrigs modstandere, der har spillet på et niveau, der bare minder om Costa Rica. Deres gruppe har været nemmere, end den så ud på papiret. Så Frankrigs sejre har været på en billig baggrund, men jeg glæder mig rigtig meget til at se, hvad de kan udrette i ottendedelsfinalen. De har en meget spændende trup, så det kan blive til noget stort, hvis de kan få tingene til at hænge sammen hele vejen igennem.
Sidste redigering: 12 år 1 måned siden ved RasmusKring.

12 år 1 måned siden #247 af SR4
Besvaret af SR4 på emne VM 2014

RasmusKring skrev:

Der er vidst ingen, der påstår, at Benzema ikke er fantastisk til tider, men han har altså rigtig mange udfald. Lad os nu se, hvordan han klarer sig, når Frankrig møder mere modstand. Både Schweiz og Honduras har været ekstremt dårlige.

Nævn da gerne denne magiske angriber der ikke får udslag? ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: NDR

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #248 af RasmusKring

SR4 skrev:

RasmusKring skrev:

Der er vidst ingen, der påstår, at Benzema ikke er fantastisk til tider, men han har altså rigtig mange udfald. Lad os nu se, hvordan han klarer sig, når Frankrig møder mere modstand. Både Schweiz og Honduras har været ekstremt dårlige.

Jeg kan hurtigt nævne 20, der er mere stabile end Benzema.

12 år 1 måned siden #249 af Dios
Besvaret af Dios på emne VM 2014

RasmusKring skrev:

SR4 skrev:

RasmusKring skrev:

Jeg kan hurtigt nævne 20, der er mere stabile end Benzema.

Bare kom med de første 5? :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 12 år 1 måned siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, NDR, Sahinovic

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #250 af RasmusKring

Dios skrev:

Suarez, Lewandowski, Ronaldo, Zlatan og Robin Van Persie er alle mere stabile spillere og målscorere, når de er fit.

Men jeg kunne som sagt nævne mange flere, som i mine øjne er mere stabile end Benzema :)

De er ikke nødvendigvis bedre, men deres bundniveau er højere. Alle spiller selvfølgelig dårlige kampe eller har dårlige perioder, men Benzemas dårlige kampe og dårlige perioder er virkelig dårlige. I de perioder virker han ugidelig og doven både offensivt og defensivt, hans smider tonsvis af bolde væk og brænder store chancer. I sidste sæson var han virkelig dårlig i den første og den sidste måned af sæsonen. Det kompensere selvfølgelig meget for det, at han i en stor del af midten af sæsonen var helt fantastisk, men jeg kunne godt ønske mig, at han hævede sit bundniveau betydeligt.

12 år 1 måned siden #251 af NDR
Besvaret af NDR på emne VM 2014

RasmusKring skrev:

Dios skrev:

Suarez, Lewandowski, Ronaldo, Zlatan og Robin Van Persie er alle mere stabile spillere og målscorere, når de er fit.

Men jeg kunne som sagt nævne mange flere, som i mine øjne er mere stabile end Benzema :)

De er ikke nødvendigvis bedre, men deres bundniveau er højere. Alle spiller selvfølgelig dårlige kampe eller har dårlige perioder, men Benzemas dårlige kampe og dårlige perioder er virkelig dårlige. I de perioder virker han ugidelig og doven både offensivt og defensivt, hans smider tonsvis af bolde væk og brænder store chancer. I sidste sæson var han virkelig dårlig i den første og den sidste måned af sæsonen. Det kompensere selvfølgelig meget for det, at han i en stor del af midten af sæsonen var helt fantastisk, men jeg kunne godt ønske mig, at han hævede sit bundniveau betydeligt.

Og alle 5 du nævner var også dårlige i et par måneder i sidste sæson, og den ene af dem væk fra holdet pga. karantæne fordi han bider.....Benzema er simpelthen fantastisk, og jeg venter med længsel på nyheder om en ny og lang kontrakt med Real Madrid.

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #252 af RasmusKring

NDR skrev:

RasmusKring skrev:

Dios skrev:

Og alle 5 du nævner var også dårlige i et par måneder i sidste sæson, og den ene af dem væk fra holdet pga. karantæne fordi han bider.....Benzema er simpelthen fantastisk, og jeg venter med længsel på nyheder om en ny og lang kontrakt med Real Madrid.

Vores syn på Benzema farver selvfølgelig hvordan vi ser tingene, men forklar mig lige hvornår Suarez og Zlatan var dårlige i sidste sæson?

Lewandowski leverede godt på et dårligt Dortmund-hold, mens Ronaldo og RvP sloges med lidt skader, men var meget stabile, når de var fit.

Leveret af Kunena Forum