Sæsonen 2015-2016
**********Benzema*************
Ronaldo******Isco********James
******Modric********Kroos******
Marcelo*Ramos*Varane*Carvajal
*************?????*****************
eller en 4-4-2:
***Ronaldo**********Benzema***
**************Isco*****************
******James**********Modric*****
**************Kroos***************
Marcelo*Ramos*Varane*Carvajal
*************?????*****************
For mig ville man godt kunne skifte rundt mellem Isco og James - det skulle ikke være det, men jeg tror det er vores bedste opstillinger pt.
- 100cardel
- Gæst
-
Det var:
- Benzema -
CR7 - Isco - Di Maria
Xabi - Modric
Og det virkede okay. Isco var klart den spiller der gavnede mest fra opstillingen. Og især Cristiano Ronaldo led.
Fordelen ved opstillingen var på det tidspunkt, at man kom meget ind over midten, hvilket samtidigt var et stort problem for Cristiano Ronaldo som ikke fik den plads han skal bruge. Det lagde Carlo Ancelotti jo så mærke til of ændrede vores opstiling til en slags 4-3-3, hvilket vandt Real Madrid La Decima og gjorde Cristiano Ronaldo til Ballon d'or vinder.
Jeg må indrømme at jeg godt kan lide at se et spilsystem alla 4-2-3-1 men jeg er til gengæld sikker på at det vil gå ud over både Gareth Bale og Cristiano Ronaldo.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Kassow-Rossing skrev: 18. juli: Roma
24. juli: City
27. juli: Inter
30. juli: Milan
4. aug: Tottenham
5. aug: Evt. finale mod Bayern/Milan.
9. aug: Venskabskamp mod Valerenga.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Johnson
- Gæst
-
Jeg ville personlig være ret glad for en 4-4-2 opstilling.
James Modric Kroos Isco
Bale Benzema.
Som jeg ser det mangler Real Madrid blot at købe en spiller der kan erstatte Benzema indimellem.
Det kan godt være at Real Madrid ville score færre mål, men det spiller ingen rolle hvis vi vinder flere titler
- Raúl 7
- Gæst
-
Johnson skrev: Det kunne være et drømmescenarie hvis Real Madrid solgte Ronaldo og byggede holdet op omkring Bale, Benzema, Isco James, Kroos og Modric. Et hold af stjerner der også spiller for holdet. Samtidig så skulle man undlade at købe flere profiler ind og i stedet give en reel chance til spillere som Jesé, Illaramendi, Asensio og Medran. Det ville være en sund og fremtidsorienteret strategi der vil gøre Real Madrid til en vindende klub igen. Men det er selvfølgelig utænkeligt at Florentino Perez pludselig dropper sit cirkus og begynder at drive en fodboldklub.
James Modric Kroos Isco
Bale Benzema.
Som jeg ser det mangler Real Madrid blot at købe en spiller der kan erstatte Benzema indimellem.
Det kan godt være at Real Madrid ville score færre mål, men det spiller ingen rolle hvis vi vinder flere titler
Du har helt ret. Lad os sælge Ronaldo og bygge holdet op om Illarramendi og Medran. Hvorfor skal Ronaldo væk når det er Bale der spiller forærdeligt?
Raúl 7 skrev:
Johnson skrev: Det kunne være et drømmescenarie hvis Real Madrid solgte Ronaldo og byggede holdet op omkring Bale, Benzema, Isco James, Kroos og Modric. Et hold af stjerner der også spiller for holdet. Samtidig så skulle man undlade at købe flere profiler ind og i stedet give en reel chance til spillere som Jesé, Illaramendi, Asensio og Medran. Det ville være en sund og fremtidsorienteret strategi der vil gøre Real Madrid til en vindende klub igen. Men det er selvfølgelig utænkeligt at Florentino Perez pludselig dropper sit cirkus og begynder at drive en fodboldklub.
James Modric Kroos Isco
Bale Benzema.
Du har helt ret. Lad os sælge Ronaldo og bygge holdet op om Illarramendi og Medran. Hvorfor skal Ronaldo væk når det er Bale der spiller forærdeligt?
Jeg er heller ikke enig med Johnson, men jeg tror, at du skal se hans ideologi i et større billede. Der er rigtig mange ting omkring Ronaldo både på og udenfor banen, som gør, at holdet ville stå bedre uden ham. Men Real Madrid er ikke klar til at slippe ham endnu, derfor skal han naturligvis have en sæson til. Jeg tror dog desværre, at vi fans må berede os på den sidste sæson med Ronaldo hos Real Madrid.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Jeg tror dog desværre, at vi fans må berede os på den sidste sæson med Ronaldo hos Real Madrid.
Jeg håber inderligt at din forudsigelse er rigtig.
Florentino Pérez
Sahinovic skrev: Pelle skrev:
Jeg tror dog desværre, at vi fans må berede os på den sidste sæson med Ronaldo hos Real Madrid.
Tror det er et kvalificeret bud fra Pelle. Verden ville være perfekt, hvis vi så også kunne se bort fra Bale allerede i år......
Jeg er splittet. Kan sagtens undvære Ronaldos attitude, men jeg har svært ved at undvære hans assist og mål. Især sidstnævnte har jeg svært ved at se, hvor skal komme fra. Hverken Benz eller Bale scorer nær nok til, at jeg er tryg ved at lade Ronaldo gå.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev:
Jeg er splittet. Kan sagtens undvære Ronaldos attitude, men jeg har svært ved at undvære hans assist og mål. Især sidstnævnte har jeg svært ved at se, hvor skal komme fra. Hverken Benz eller Bale scorer nær nok til, at jeg er tryg ved at lade Ronaldo gå.
I 2008 vandt vi La Liga med et forspring til nr. 2 på 8 point og med 18 point ned til Barcelona på 3. pladsen.
Vores mest scorende spiller var Raul med 18 mål og han var ikke i nærheden af at være topscorer. Mange mål er ikke lig med succes.
Hvis prisen er rigtig så sælg ham og som Johnson skriver byg holdet op om holdspillere. Og få gerne Reus til klubben. En rigtig tysk slider, der kan det hele. ;)
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Vildfaren skrev: W
Pelle skrev:
I 2008 vandt vi La Liga med et forspring til nr. 2 på 8 point og med 18 point ned til Barcelona på 3. pladsen.
Vores mest scorende spiller var Raul med 18 mål og han var ikke i nærheden af at være topscorer. Mange mål er ikke lig med succes.
Hvis prisen er rigtig så sælg ham og som Johnson skriver byg holdet op om holdspillere. Og få gerne Reus til klubben. En rigtig tysk slider, der kan det hele. ;)
Jeg mener ikke man i dette tilfælde kan sammenligne noget der skete for hele 7 sæsoner siden med dagens bold.
Sæsonen 2007-2008:
Sejre, uafgjorte og nederlag: 27-4-7
Point: 85
Mål/mål imod: 84-36
Sæsonen 2014-2015:
Sejre, uafgjorte og nederlag: 30-2-6
Point: 92
Mål/mål imod: 118-38
Hvis vi ender sæsonen 2015-2016 med kun at scorer 84 mål, så bliver Benitez fyret og så det lige meget om man vinder La liga.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.