Sæsonen 2015-2016
Florentino Pérez
- 100cardel
- Gæst
-
Jeg er ikke et sekund i tvivl om at han kan spille den position bedre end, ja, næsten alle andre.
Kombinationen af at have Karim Benzema oppe foran og Cristiano Ronaldo på kanten er dog, i min optik, mere effektivt.
Men ja, Sahinovic, du har ret i at Cristiano Ronaldos første touch ikke så godt ud idag, men mon ikke det er tegn på at pre-season lige er startet, fremfor et tilbagefald for hans teknik.
- Tobiasillas
- Gæst
-
Selvom vi ikke henter ham så kan vi som minimum lav ballade i Barcelona
Og hvis det lykkedes at hente ham så kan vi bruge ham til at presse Bale til at tage sig sammen
Tobiasillas skrev: Jeg tænker hvorfor byder Real ikke på Pedro
Selvom vi ikke henter ham så kan vi som minimum lav ballade i Barcelona
Og hvis det lykkedes at hente ham så kan vi bruge ham til at presse Bale til at tage sig sammen
Seriøst, ej vel?
Har vi ikke nok middelmådige kantspillere, der kan presse Bale?
Lucas V er hentet hjem, Denis har vi også, og så virker det i min verden omsonst at byde på en spiller fra Barcelona blot for at skabe ballade?
Dernæst har jeg svært ved at forestille mig, at Pedro vil være interesseret i at skifte bænken i Barca ud med tilsvarende i Madrid.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Noget helt andet er, at det må dog være hovedpine for Benitez at bestemme sig for hans foretrækkende offensive spillere på holdet. På den ene side kan man lade Bale blomstre bag angriberen (som i dag), men på den anden side kan (nej, skal!) man spille med Isco, når han er så sublim som i dag. Det er ej heller særligt Benitez agtigt at spille med to kanter, som begge går ind i banen i stedet for at gå til baglinjen. Der er noget at tage fat på, og vi skal være indstillet på, at det kan tage noget tid at finde den rigtige sammensætning igen. Jeg er dog ikke i tvivl om, at vi går en god sæson i møde med tanke på spillernes kvaliteter...
www.marca.com/en/2015/07/18/en/football/...drid/1437255205.html
Hvis jeg skulle give Isco et råd på baggrund af Reals udmeldinger om at bygge op omkring Bale, ville det være at sige ja til Juve. Omvendt ville jeg råde Real til at sælge Bale til United og bygge op omkring Isco på 10´eren.........
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Neye skrev: Det er vel i grunden det jeg har frygtet mest af alt. At Real ville bygge op om Bale på 10´eren.
Hvis jeg skulle give Isco et råd på baggrund af Reals udmeldinger om at bygge op omkring Bale, ville det være at sige ja til Juve. Omvendt ville jeg råde Real til at sælge Bale til United og bygge op omkring Isco på 10´eren.........
En god rådgiver bør altid have alle forhold med. Du glemte eksempelvis James.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev:
Neye skrev: Det er vel i grunden det jeg har frygtet mest af alt. At Real ville bygge op om Bale på 10´eren.
Jeg har bestemt ikke glemt James. Ham ser jeg til højre for 10´eren og det tror jeg sågar Perez er enig i - i hvert fald hvis valget falder på Bale som nr. 10.
Hvis Rafa vil spille med en mere udpræget 6´er ved siden af Modric eller Kroos, vil der virkelig blive trængsel på de offensive pladser i Real.
Neye skrev:
Siempre Madrid skrev:
Jeg har bestemt ikke glemt James. Ham ser jeg til højre for 10´eren og det tror jeg sågar Perez er enig i - i hvert fald hvis valget falder på Bale som nr. 10.
Hvis Rafa vil spille med en mere udpræget 6´er ved siden af Modric eller Kroos, vil der virkelig blive trængsel på de offensive pladser i Real.
I det Real Madrid vi har i øjeblikket, så burde både Isco og Bale sendes videre. Isco varmer bolden for meget i omstillinger, og Bale er for dårlig i småspillet. James passer bedre ind på det nuværende hold end de to andre, og det er lidt sjovt, for det virker til at have været den handel, hvor Perez tænkte sig mindst om.
BBB skrev: I det Real Madrid vi har i øjeblikket, så burde både Isco og Bale sendes videre. Isco varmer bolden for meget i omstillinger, og Bale er for dårlig i småspillet. James passer bedre ind på det nuværende hold end de to andre, og det er lidt sjovt, for det virker til at have været den handel, hvor Perez tænkte sig mindst om.
Vi må nøjes med at være enige om 50% af dem du vil sende videre
I det Real Madrid vi har i øjeblikket, så burde både Isco og Bale sendes videre. Isco varmer bolden for meget i omstillinger, og Bale er for dårlig i småspillet. James passer bedre ind på det nuværende hold end de to andre, og det er lidt sjovt, for det virker til at have været den handel, hvor Perez tænkte sig mindst om.
Kommer det ikke lidt an på hvilken form for fodbold Rafa Benítez gerne vil praktisere?
Hvis man gerne vil spille på egne styrker og have bolden i fødderne mest muligt og ikke ligne et segunda hold som lige er rykket op og pakke sig fuldstændigt sammen [som en anden bruger har været inde på], så er Isco jo netop det oplagte valg at have med på holdet, fordi han er så god i småspillet.
Som så mange andre brugere før har påpeget så er Bale simpelthen et fejlcast, han hverken dur i småspillet eller i omstillingerne.
Florentino Pérez