Sæsonen 2015-2016
11 år 3 uger siden #217
af Gåser
Besvaret af Gåser på emne Sæsonen 2015-2016
Jeg synes virkelig den nye hjemmebanetrøje er lækker og enkel, men trykket bagpå er da ulideligt grimt. Hvordan kan der seriøst have været en, der har tænkt, at det ser fedt ud?
Rystende
Rystende
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
11 år 3 uger siden #218
af JimmyBroe
Jeg er her stadig XOXO
Besvaret af JimmyBroe på emne Sæsonen 2015-2016
Er det mig eller er det en ekstremt lille bane de spiller på?:)
Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 11 år 3 uger siden ved JimmyBroe.
Emnet er blevet låst.
11 år 3 uger siden #219
af Dios
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2015-2016
Er det for tidligt og sige man savner Ancelotti? Haha :D
Varane og Ramos kommer til at dominere det centrale forsvar. Et dejligt makkerpar!
Varane og Ramos kommer til at dominere det centrale forsvar. Et dejligt makkerpar!
Emnet er blevet låst.
11 år 3 uger siden #220
af JimmyBroe
Meget enig. Man kan heldigvis bestille dem uden tryk. Hvilket jeg alligevel aldrig gør:)
Hvad sker der for 2'tallerne? Det ligner det står på hovedet eller at det er et omvendt 5'tal. 6'tallet ligner et "b".
Haha det helt skørt.:D
Jeg er her stadig XOXO
Gåser skrev: Jeg synes virkelig den nye hjemmebanetrøje er lækker og enkel, men trykket bagpå er da ulideligt grimt. Hvordan kan der seriøst have været en, der har tænkt, at det ser fedt ud?
Rystende
Meget enig. Man kan heldigvis bestille dem uden tryk. Hvilket jeg alligevel aldrig gør:)
Hvad sker der for 2'tallerne? Det ligner det står på hovedet eller at det er et omvendt 5'tal. 6'tallet ligner et "b".
Haha det helt skørt.:D
Jeg er her stadig XOXO
Emnet er blevet låst.
- Cristiano
- Gæst
-
11 år 3 uger siden #221
af Cristiano
Besvaret af Cristiano på emne Sæsonen 2015-2016
Hverken Illarra i 1.halvleg og nu Lucas Silva i 2.halvleg har overbevist mig....at vi overlever hvis Modric eller Kroos bliver skadet i en periode.
Pre-season er godtnok lige startet, men jeg drømmer stadigvæk om Arturo Vidal.
Pre-season er godtnok lige startet, men jeg drømmer stadigvæk om Arturo Vidal.
Emnet er blevet låst.
11 år 3 uger siden #222
af Fondo_Sur
Ved nu ikke. Pepe gør det (stadig) så godt!
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 2015-2016
Dios skrev: Er det for tidligt og sige man savner Ancelotti? Haha :D
Ved nu ikke. Pepe gør det (stadig) så godt!
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista
Emnet er blevet låst.
11 år 3 uger siden #224
af Neye
Besvaret af Neye på emne Sæsonen 2015-2016
Hvis Rafa vil ligge med en fast defensiv midt (6´er) som Illara og Silva og ikke Kroos og Modric sammen, er min paranoia om at miste Isco, tilbage.
Men for fanden - Perez eller ej - de kan da ikke vælge andet end at give Isco en fast plads.
Men for fanden - Perez eller ej - de kan da ikke vælge andet end at give Isco en fast plads.
Sidste redigering: 11 år 3 uger siden ved Neye.
Emnet er blevet låst.
- 100cardel
- Gæst
-
11 år 3 uger siden #225
af 100cardel
Besvaret af 100cardel på emne Sæsonen 2015-2016
Det kun en træningskamp. Først kamp i pre-season. Tag den med ro.
Det er sådan min indre monolog lyder lige nu. Men hold kæft det er svært at være positiv når man ser sådan en kamp.
Jeg håber at se et klart mere angrebsivrigt Real Madrid hold mod Manchester City.
Det klæder Real Madrid at angribe for fuld drøn og med de spillere der er til rådighed, ligger det jo lige til højrebenet at være meget offensiv.
Håber at Rafa Benitéz prøver at spille uden Illarramendi eller Lucas Silva i en hel halvleg, bare for at se hvad der sker uden de to til at sænke farten i spillet.
Næste kamp bliver bedre.
Hala Madrid.
Det er sådan min indre monolog lyder lige nu. Men hold kæft det er svært at være positiv når man ser sådan en kamp.
Jeg håber at se et klart mere angrebsivrigt Real Madrid hold mod Manchester City.
Det klæder Real Madrid at angribe for fuld drøn og med de spillere der er til rådighed, ligger det jo lige til højrebenet at være meget offensiv.
Håber at Rafa Benitéz prøver at spille uden Illarramendi eller Lucas Silva i en hel halvleg, bare for at se hvad der sker uden de to til at sænke farten i spillet.
Næste kamp bliver bedre.
Hala Madrid.
Emnet er blevet låst.
- Juzizu
- Gæst
-
11 år 3 uger siden #226
af Juzizu
Besvaret af Juzizu på emne Sæsonen 2015-2016
Man kan selvfølgeligt ikke uddrage mange konklusioner ud af den første træningskamp, men jeg synes stadig at jeg bliver bekræftet i nogle forskellige ting;
1) Illiara passer simpelthen ikke ind på RM's hold. Hele første helveg var han stort set usyndelig og når han så endelig får bolden, så spiller han altid bolden bagud eller sidelæns. Det er som om at han ingen selvtillid har. Jeg synes at man skal sælge ham.
2) Lucas Silva virker for tung og han har ikke det bedste første touch, som jeg mener at en spiller på hans position skal besidde hvis man vil have en forhåbning om at være en klassespiller. Ham vil jeg gerne også have solgt.
3) Isco gør det fantastisk. Hans boldomgang, forståelse og overblik er utroligt. Hvis Benitez bruger ham ordentlig, så kan Isco virkelig udvikle sig til noget rigtig stort i denne sæson.
4) Hvis Perez nu for en gang skyld handler og sælger spillere med omtanke på trods af sit utilregnelige temperement, så skyder man illiara og Silva afsted. Man køber enten Varatti eller Vidal og muligvis lejer eller køber en klasse angriber som måske er til overs i en af de andre store klubber i Europa, som er indforstået med at have en reservetjans. Mit helt store håb var at leje Van Persie, men han røg til tyrkisk fodbold. En anden angriber der er garant for mål, som fylder og er utrolig stærk på bolden er Edin Dzeko fra City.
Vi har en god starts 11'er , men som vi så det i sidste sæson så er vi sårbare hvis bare en eller to stamspillere bliver skadet på samme tid. Derfor er det fint nok at man prøver at hente talenter, men i de vigtige kampe (som realmadrid tit ryger ud i) duer det ikke at starte inde med 2-3 unge uerfarne spillere som har følelserne uden på tøjet mht til deres spil.
Jeg håber på at Benitez har styr på det.
Ej hvor jeg dog savner Ancelotti på sidelinien, selvom at han havde sine rotations problemer osv. Det er noget en legendarisk træner som ham kunne og ville ændre, men endnu engang valgte Perez den dumme løsning desværre..
1) Illiara passer simpelthen ikke ind på RM's hold. Hele første helveg var han stort set usyndelig og når han så endelig får bolden, så spiller han altid bolden bagud eller sidelæns. Det er som om at han ingen selvtillid har. Jeg synes at man skal sælge ham.
2) Lucas Silva virker for tung og han har ikke det bedste første touch, som jeg mener at en spiller på hans position skal besidde hvis man vil have en forhåbning om at være en klassespiller. Ham vil jeg gerne også have solgt.
3) Isco gør det fantastisk. Hans boldomgang, forståelse og overblik er utroligt. Hvis Benitez bruger ham ordentlig, så kan Isco virkelig udvikle sig til noget rigtig stort i denne sæson.
4) Hvis Perez nu for en gang skyld handler og sælger spillere med omtanke på trods af sit utilregnelige temperement, så skyder man illiara og Silva afsted. Man køber enten Varatti eller Vidal og muligvis lejer eller køber en klasse angriber som måske er til overs i en af de andre store klubber i Europa, som er indforstået med at have en reservetjans. Mit helt store håb var at leje Van Persie, men han røg til tyrkisk fodbold. En anden angriber der er garant for mål, som fylder og er utrolig stærk på bolden er Edin Dzeko fra City.
Vi har en god starts 11'er , men som vi så det i sidste sæson så er vi sårbare hvis bare en eller to stamspillere bliver skadet på samme tid. Derfor er det fint nok at man prøver at hente talenter, men i de vigtige kampe (som realmadrid tit ryger ud i) duer det ikke at starte inde med 2-3 unge uerfarne spillere som har følelserne uden på tøjet mht til deres spil.
Jeg håber på at Benitez har styr på det.
Ej hvor jeg dog savner Ancelotti på sidelinien, selvom at han havde sine rotations problemer osv. Det er noget en legendarisk træner som ham kunne og ville ændre, men endnu engang valgte Perez den dumme løsning desværre..
Emnet er blevet låst.
11 år 3 uger siden #227
af JimmyBroe
Jeg er her stadig XOXO
Arh, det er måske lige tidlig nok at skrige efter Ancelottis tilbagekomst. Giv lige Benitez en chance? Hvad gjorde han forkert? Mon ikke Ancelotti havde valgt samme hold?
Spillet var noget rod. MEN:
1. Det er jo forventeligt i sæsonens første træningskamp.
2. Med 11 spillere, hvor 4-5 spillere pr. Halvleg, aldrig er på holdet.
3. Ny træner.
4. Et nyt system -selvom det var svært at få øje på.
Slå koldt vand i blodet og lad os vurdere efter sæsonens første 3 "rigtige" måneder. Først der kan vi reelt vurdere, hvor kursen peger og om der sker små forbedringer.
Som jeg sagde da Ancelotti kom til klubben; 'en sæson uden titler kan være forventeligt, og kan stadig være godkendt'. Jeg husker Ancelottis start som at han -stort set- stillede med et nyt hold, ved hver kamp, over en længere periode.
Benitez har (selvfølgelig) sagt 'ja' til opgaven fordi han har fået muligheden for at træne sin hjerteklub. Samt at han er overbevist om, at han kan føre den til titler. Han skal selvfølgelig have lige så lang tid, som Ancelotti fik i starten.
Så kan man mene om transferskiftet hvad man vil. Jeg er selv tosset over trænerskiftet. Men jeg er tosset på Perez, ikke på Benitez.
Nogen gange kan det være rigtig svært at være Real Madrid-fan, især i en perioder som denne, hvor man/jeg er uenige i så mange af klubbens/bestyrelsens beslutninger. Men sådan er det og det er vores lod med Perez ved roret.
Spillet var noget rod. MEN:
1. Det er jo forventeligt i sæsonens første træningskamp.
2. Med 11 spillere, hvor 4-5 spillere pr. Halvleg, aldrig er på holdet.
3. Ny træner.
4. Et nyt system -selvom det var svært at få øje på.
Slå koldt vand i blodet og lad os vurdere efter sæsonens første 3 "rigtige" måneder. Først der kan vi reelt vurdere, hvor kursen peger og om der sker små forbedringer.
Som jeg sagde da Ancelotti kom til klubben; 'en sæson uden titler kan være forventeligt, og kan stadig være godkendt'. Jeg husker Ancelottis start som at han -stort set- stillede med et nyt hold, ved hver kamp, over en længere periode.
Benitez har (selvfølgelig) sagt 'ja' til opgaven fordi han har fået muligheden for at træne sin hjerteklub. Samt at han er overbevist om, at han kan føre den til titler. Han skal selvfølgelig have lige så lang tid, som Ancelotti fik i starten.
Så kan man mene om transferskiftet hvad man vil. Jeg er selv tosset over trænerskiftet. Men jeg er tosset på Perez, ikke på Benitez.
Nogen gange kan det være rigtig svært at være Real Madrid-fan, især i en perioder som denne, hvor man/jeg er uenige i så mange af klubbens/bestyrelsens beslutninger. Men sådan er det og det er vores lod med Perez ved roret.
Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 11 år 3 uger siden ved JimmyBroe.
Følgende bruger(e) sagde tak: Neye
Emnet er blevet låst.
11 år 3 uger siden #228
af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2015-2016
Spillet skræmmer mig egentlig ikke efter idag, men det kan det hurtigt komme til, når vi står 8 måneder senere med samme spil. Det der skræmmer mig mest, og noget som Elkrimi har råbt og skreget efter er de dynamiske bevægelighed, som han selv kalder det med Ronaldo, Bale og Jesé. Tanken alene skræmmer mig fra vid og sans, og idag blev det til virkelighed. Godt nok skal alt prøves af, men det kommer jo aldrig til at fungere. Når vi får bolden, så bliver der slået en lang bold med det samme, hvor de 3 nævnte alle tager nogle sprint frem i banen. Det må bare ikke ske, at vi går tilbage til den primitive Mourinho måde at spille fodbold på.
Ellers skal det nok blive godt :)
Ellers skal det nok blive godt :)
Emnet er blevet låst.