Sæsonen 2015-2016

11 år 1 måned siden #181 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2015-2016

Kratmus skrev:

Dios skrev:

M_linding skrev: Jaja... 3 mål; og hvad vil de så bruge dem til!?

Så I hvor dumt Ronaldos hår sad? Og den dårlige boldberøring han havde i det 41. minut?.... Og hvad med det første mål? ET STRAFFESPARK!

Svinet Penaldo, siger jeg bare.

Portugal og Real Madrid bliver først gode, når han stopper karrieren... Lige nu trækker han alt og alle ned.

Undskyld mig, men jeg brækker mig seriøst over den offer-rolle! Skal vi ikke snart til at have en konstruktiv debat om hvad kritikken altid har gået ud på?

Skal du låne en spand? Jeg synes den er berettiget. Når den konstruktive debat forsøges, skal Messi blandes ind, og hvis man så argumenterer for, at Ronaldo gør det ene rigtig godt, så skal det altid nævnes, at Messi er den bedste, og Ronaldo kun laver tap-ins. Og så røg det konstruktive ligesom til jorden. Mon det samme foregår med omvendt fortegn på Barcas fora?

Efter en klam omgang druk i lørdags, så tvivler jeg på du vil have spanden tilbage efter lån? :D

Jeg behøver ikke at nævne Messi, hvis jeg skal komme med konstruktivt kritik til Ronaldo. Derimod udelukker 3 mål ikke en dårlig tæmning eller aflevering fra Ronaldo's side af f.eks.. Nu vil jeg da heller ikke på nogen måde mene, at det omvendte synspunkt er skide kontruktivt, og da slet ikke M_linding's mange indlæg om Ronaldo ;P

Det konstruktive angående tap-ins ryger jo ikke, da det derimod er facts denne sæson. Jeg siger ikke det er dårligt, men er det ikke noget med 90% af alle Ronaldo's mål denne sæson har været inde i feltet? Selvfølgelig kan Ronaldo stadig lave flotte mål, men mængden af de flotte mål er bare ikke så stor som førhen. Penaldo er egentlig plat i sig selv, men det er også korrekt, at mange af hans mål er sat ind på straffespark. Spørger du mig, så er der intet galt i at være verdens bedste straffesparksskytte, men når det omvendte argument går på, at Ronaldo har scoret flere mål end Messi, så er det klart, at det hurtigt bliver skudt ned via de mange straffespark vi har fået, og specielt de mange forkerte. Det kan dog aldrig være Ronaldo's skyld alene, selvom han dog har filmet sig til et par stykker, men når tosser siger Penaldo, så ved du jo også at det ikke er konstruktivt, og dermed dør den langsomt der.

Jeg er da egentlig rigtig ligeglad med hvad Barcelona fans synes om Messi, og om de kritisere ham eller ej. Det gør det da ikke mere konstruktivt.
Messi bliver nævnt, fordi verdens bedste også bliver nævnt. Det er de 2 bedste spillere i verden, så det er klart, at Messi altid bliver nævnt når vi snakker Ronaldo og omvendt.

Det er bare det der med "svinet" Ronaldo. Nu har jeg bare læst M_linding skrive det et par gange, og jeg føler det bare ynkeligt.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Emnet er blevet låst.
11 år 1 måned siden #182 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Sæsonen 2015-2016

AvatarEyes skrev: Har jeg overset en nyhed om Khedira's exit eller er den der vitterligt ikke (evt. fordi man skammer sig over den voldsomt pinlige måde vi har behandlet ham på)?

Hold da op med det ynk.:D Haha

Manden sagde nej til en stor kontraktforlængelse. For det andet så passer han slet ikke ind på Ancelottis midtbane, præcis ligesom Illarra ikke gjorde. De gange Khedira fik chancen faldt han helt igennem og er derfor heller ikke blevet brugt. Det samme kan jo siges med Illarra. Khedira skal videre, og det er vidst godt for alle.

Jeg er her stadig XOXO
Emnet er blevet låst.
11 år 1 måned siden #183 af Administrationen
Besvaret af Administrationen på emne Sæsonen 2015-2016

Dios skrev:

Kratmus skrev:

Dios skrev:

Så I hvor dumt Ronaldos hår sad? Og den dårlige boldberøring han havde i det 41. minut?.... Og hvad med det første mål? ET STRAFFESPARK!

Portugal og Real Madrid bliver først gode, når han stopper karrieren... Lige nu trækker han alt og alle ned.

Undskyld mig, men jeg brækker mig seriøst over den offer-rolle! Skal vi ikke snart til at have en konstruktiv debat om hvad kritikken altid har gået ud på?

Skal du låne en spand? Jeg synes den er berettiget. Når den konstruktive debat forsøges, skal Messi blandes ind, og hvis man så argumenterer for, at Ronaldo gør det ene rigtig godt, så skal det altid nævnes, at Messi er den bedste, og Ronaldo kun laver tap-ins. Og så røg det konstruktive ligesom til jorden. Mon det samme foregår med omvendt fortegn på Barcas fora?

Efter en klam omgang druk i lørdags, så tvivler jeg på du vil have spanden tilbage efter lån? :D

Jeg behøver ikke at nævne Messi, hvis jeg skal komme med konstruktivt kritik til Ronaldo. Derimod udelukker 3 mål ikke en dårlig tæmning eller aflevering fra Ronaldo's side af f.eks.. Nu vil jeg da heller ikke på nogen måde mene, at det omvendte synspunkt er skide kontruktivt, og da slet ikke M_linding's mange indlæg om Ronaldo ;P

Det konstruktive angående tap-ins ryger jo ikke, da det derimod er facts denne sæson. Jeg siger ikke det er dårligt, men er det ikke noget med 90% af alle Ronaldo's mål denne sæson har været inde i feltet? Selvfølgelig kan Ronaldo stadig lave flotte mål, men mængden af de flotte mål er bare ikke så stor som førhen. Penaldo er egentlig plat i sig selv, men det er også korrekt, at mange af hans mål er sat ind på straffespark. Spørger du mig, så er der intet galt i at være verdens bedste straffesparksskytte, men når det omvendte argument går på, at Ronaldo har scoret flere mål end Messi, så er det klart, at det hurtigt bliver skudt ned via de mange straffespark vi har fået, og specielt de mange forkerte. Det kan dog aldrig være Ronaldo's skyld alene, selvom han dog har filmet sig til et par stykker, men når tosser siger Penaldo, så ved du jo også at det ikke er konstruktivt, og dermed dør den langsomt der.

Jeg er da egentlig rigtig ligeglad med hvad Barcelona fans synes om Messi, og om de kritisere ham eller ej. Det gør det da ikke mere konstruktivt.
Messi bliver nævnt, fordi verdens bedste også bliver nævnt. Det er de 2 bedste spillere i verden, så det er klart, at Messi altid bliver nævnt når vi snakker Ronaldo og omvendt.

Det er bare det der med "svinet" Ronaldo. Nu har jeg bare læst M_linding skrive det et par gange, og jeg føler det bare ynkeligt.

I er alle brugere som normalt holder højt niveau. Selv i indestående debat er der imellem de sarkastisk spydige kommentarer og vulgære undertoner, fine pointer at hente. Pas på I ikke lader jer rive mere med end I gør. Det styrker ikke jeres saglighed.
Emnet er blevet låst.
  • Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 1 måned siden #184 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Sæsonen 2015-2016

JJ-86 skrev: Så er Real Madrids nye kit sæson 2015-2016 præsenteret. Se lige linket fra unisport og beskrivelsen forneden:
www.unisport.dk/blog/kun-perfektion-tlle...jemme-og-udebantrje/

Hvad er jeres holdning?
Er hjemmebanetrøjen fed?
Eller er udebane trøjen "Silver Glory" federe, fordi den skiller sig ud og lidt specielt i forhold til hvad vi Madridistas plejer at have på?

Personlig synes jeg trøjerne er meget simple, men samtidig pæne.
Jeg er dog spændt på farven på 3.trøjen, og især når hvid og grå ligger lidt op af hinanden, synes jeg personligt.

Men mon ikke jeg skal have en til samlingen! :)
Hala Madrid!

Elsker hjemmebanetrøjen. Den fedeste vi har haft i noget tid. Det er især dét, at hele trøjen er hvid, der fanger min opmærksomhed. Elsker det! Nu kan man også sådan helt rigtigt tale om Los Blancos :)
Emnet er blevet låst.
  • Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 1 måned siden #185 af Inspektøren
Jeg lover også at stoppe med Messi og CR7 sammenligningen og den hårde, ellers velargumenterede, kritik af portugiseren fra nu af. Jeg kan godt se, at det skaber for meget dårlig karma og biddrager til en masse splid, som jeg ingen interesse har i.
Emnet er blevet låst.
  • Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 1 måned siden #186 af Inspektøren
Jeg syntes i øvrigt, at Benitez har fået en rigtig god start i klubben. Godt af ham at vælge at snakke med nogle af spillerne i sin sommerferie, herunder Bale og CR7. Det viser, at han er meget engageret i sit arbejde og virkelig vil det her. Dejligt at se.

Hvem ved, måske venter der en masse trofæer i næste sæson?
Emnet er blevet låst.
11 år 1 måned siden #187 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Sæsonen 2015-2016

Inspektøren skrev: Jeg syntes i øvrigt, at Benitez har fået en rigtig god start i klubben. Godt af ham at vælge at snakke med nogle af spillerne i sin sommerferie, herunder Bale og CR7. Det viser, at han er meget engageret i sit arbejde og virkelig vil det her. Dejligt at se.

Hvem ved, måske venter der en masse trofæer i næste sæson?

Helt enig! Han synes virkelig at være passioneret vel vidende, at det her er hans største job til dato. Desuden er han jo en madridista af hjertet, så på trods af, at man kan kritisere fyringen af Carlo, så har Benitez haft en "flot" start :)

Mon der vil blive ændret nævneværdigt i startopstillingen? det er i hvert fald mit point of wonder

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Emnet er blevet låst.
11 år 1 måned siden #188 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Sæsonen 2015-2016

Inspektøren skrev: Jeg lover også at stoppe med Messi og CR7 sammenligningen og den hårde, ellers velargumenterede, kritik af portugiseren fra nu af. Jeg kan godt se, at det skaber for meget dårlig karma og biddrager til en masse splid, som jeg ingen interesse har i.

Det tog dig alligevel besynderligt lang tid at nå dertil ... ;)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Kassow-Rossing, Zyconith, andreashn, ElMadrid, Cristiano Ronaldo
Emnet er blevet låst.
11 år 1 måned siden #189 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Sæsonen 2015-2016

Dios skrev:

Kratmus skrev:

Dios skrev:

Apropos fakta er Messi op på 9 straffespark denne sæson.
Andet fakta er tap-ins er en kæmpe gave kun få spillere mestre at score i så store mængder og det kan ses på statistikken hos de forskellige angribere.
Emnet er blevet låst.
11 år 1 måned siden #190 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 2015-2016
Florentino Pérez efter fyringen af Ancelotti: Necesitamos un nuevo impulso.

Det skal jeg da lige love for. Ud med træneren og sandsynligvis ud med de to anførere for holdet.

Velkommen til, Rafa, og forhåbentlig kan du opbygge noget godt.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
11 år 1 måned siden #191 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæsonen 2015-2016
Vent lige lidt... Forlod Mourinho ikke Real Madrid for et par år siden, eller nåede han at overtage Pérez' sjæl inden med den ene hensigt, at smide Casillas og Ramos på porten (som jo ret beset var det Mou ønskede)?! ;-)

Byd på Otamendi - NU!
Emnet er blevet låst.
11 år 1 måned siden #192 af MMM
Besvaret af MMM på emne Sæsonen 2015-2016

El_Juan skrev: Vent lige lidt... Forlod Mourinho ikke Real Madrid for et par år siden, eller nåede han at overtage Pérez' sjæl inden med den ene hensigt, at smide Casillas og Ramos på porten (som jo ret beset var det Mou ønskede)?! ;-)

Byd på Otamendi - NU!

Speaking of, Otamendis agent er tilfældigvis en gammel kending: Eugenio López, Dí Marias agent og Jorge Mendes mand i Argentina. Salvo insisterer på at Otamendi ikke går for en krone under hans €50 millioner store buy-out klausul, men hvor stor indflydelse Salvo har i sidste ende, det er der tvivl om (og hvis du ikke har fulgt med i Valencias sæbeopera i de seneste uger så er du gået glip af det helt store drama xD)
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum