Sæsonen 2015-2016

• daffy
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 uger siden #205 af daffy
Besvaret af daffy på emne Sæsonen 2015-2016
Måske mig, der ikke følger helt godt nok med her i ferietiden, men har Ronaldo længere ferie end de andre, eller?
Har ikke set ham på billeder fra de første træninger, og han er ikke med truppen i Australien
Emnet er blevet låst.
11 år 4 uger siden #206 af Neye
Besvaret af Neye på emne Sæsonen 2015-2016
Han skulle efter sigende støde til i Melbourne når holdet lander. Han har haft noget reklamearbejde....
Sidste redigering: 11 år 4 uger siden ved Neye.
Emnet er blevet låst.
  • daffy
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 uger siden #207 af daffy
Fedt, tak!
Dog stadig underligt, at han ikke fremgår af den officelle liste. Og ikke at det skal være et problem, men det nager mig lidt, at han ikke er med i den aboslutte opstart, fordi han skal passe sine egne forretninger. Fuck it. ;)
Emnet er blevet låst.
11 år 4 uger siden #208 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sæsonen 2015-2016

daffy skrev: Fedt, tak!
Dog stadig underligt, at han ikke fremgår af den officelle liste. Og ikke at det skal være et problem, men det nager mig lidt, at han ikke er med i den aboslutte opstart, fordi han skal passe sine egne forretninger. Fuck it. ;)

...og Real Madrids.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing
Emnet er blevet låst.
  • daffy
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 uger siden #209 af daffy
Madrids forretninger?
Emnet er blevet låst.
11 år 4 uger siden #210 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Sæsonen 2015-2016
Ja.

40 % af al kommerciel indtægt går direkte til Real Madrid som en del af Ronaldos ansættelseskontrakt.

Sådan er det med alle spillere i truppen bortset fra den detalje at Ronaldo (før salget) modtog 60 % og alle andre spillere i Real Madrid modtager 50 %.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Emnet er blevet låst.
11 år 4 uger siden #211 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Sæsonen 2015-2016
Ronaldo er nu i Melbourne og venter på resten af truppen ankommer.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Emnet er blevet låst.
11 år 3 uger siden #212 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Sæsonen 2015-2016
Castilla spilleren Diego Llorente blev igår udlejet til Rayo Valecano, for den kommende sæson.

Link:http://www.defensacentral.com/real_madrid/127565-benitez-piensa-diego-llorente-futuro/

Bliver spændene at følge ham i den bedste liga. Måske kan han overtage Pepes plads i truppen Om to sæsoner? Eller Nachos hvis han øsnker at prøve sig af andensteds.

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 11 år 3 uger siden ved JimmyBroe.
Emnet er blevet låst.
11 år 3 uger siden #213 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sæsonen 2015-2016
sporten.tv2.dk/fodbold/2015-07-17-casill...ttelse-i-real-madrid

Navas er vores førstekeeper lige nu. Jeg har talt med ham. Han er mere erfaren end vores andre målmænd, så han står forrest lige nu, siger Benitez.

Arbeloa må gnide sig godt i hænderne over, at Benitez er manden, der bestemmer holdkortet :-)

Det kan selvfølgelig godt være, at han mener erfaring er en vigtig egenskab hos en målmand, men hvis Yanez eller Pacheco er bedre, er det vel mere rationelt at lade en af dem vogte buret - det kan da aldrig komme an på erfaring.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
11 år 3 uger siden #214 af Neye
Besvaret af Neye på emne Sæsonen 2015-2016
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
11 år 3 uger siden #215 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Sæsonen 2015-2016
Så skal vi se første kamp i dag! Spændende med Ødegaard inde og ingen Benzema! :-)
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
11 år 3 uger siden #216 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Sæsonen 2015-2016
Så er det om en halvtimes tid, kampen mellem Real Madrid - Roma fløjtes igang.

Jeg er godt nok spændt på at se hvordan det hele løber an. En træningskamp skal selvfølgelig tages for, hvad det er. Men kampen kan da give et fingerpeg om hvad Rafle Benny (jeg stopper nu:D) har i tankerne med dette Real Madrid-hold.

Kampen kan (hvis ikke i er klar over det) i øvrigt følges på 'Eurosport Danmark', fra kl. 10:55:)

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 11 år 3 uger siden ved JimmyBroe.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum