Sæsonen 2015-2016
Isco takes charge
2 ASSISTS AND BEST SKILLS AGAINST CITY
www.marca.com/en/2015/07/25/en/football/...drid/1437775861.html
Isco provides the inspiration for a much-improved Madrid
as.com/diarioas/2015/07/24/english/1437750210_531202.html
Neye skrev: Dejlig læsning:
Isco takes charge
www.marca.com/en/2015/07/25/en/football/...drid/1437775861.htmlIsco provides the inspiration for a much-improved Madrid
Jeg bliver nogle gange i tvivl, om du er fan af Isco eller Real Madrid :-D
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev:
Neye skrev: Dejlig læsning:
Isco takes charge
www.marca.com/en/2015/07/25/en/football/...drid/1437775861.htmlIsco provides the inspiration for a much-improved Madrid
Jeg bliver nogle gange i tvivl, om du er fan af Isco eller Real Madrid :-D
Det bliver jeg også nogen gange i tvivl om :) Spøg til side, så har jeg nu være Real-fan siden de gode Laudrupdage og det bliver jeg nok også ved med at være. Men jeg ligger nok ikke min begejstring for Iscos fodboldpotentiale på hylden, hvis der skulle opstå et modsætningsforhold
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Hvis Isco stopper med at spille godt, så spiller han heller ikke for Real Madrid => Så må din begejstring til ham også lide en last ;)
Vi tager et skridt videre henover sommeren:
Kassow-Rossing skrev: 18. juli: Roma
24. juli: City
27. juli: Inter
30. juli: Milan
4. aug: Tottenham
5. aug: Evt. finale mod Bayern/Milan.
9. aug: Venskabskamp mod Valerenga.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Kassow-Rossing skrev: Hvorfor skulle der dog det, når han spiller godt? :)
Hvis Isco stopper med at spille godt, så spiller han heller ikke for Real Madrid => Så må din begejstring til ham også lide en last ;)
Præcis min pointe :) Og må den logik være gældende for alle spillere.....
Neye skrev:
Kassow-Rossing skrev: Hvorfor skulle der dog det, når han spiller godt? :)
Præcis min pointe :) Og må den logik være gældende for alle spillere.....
Med undtagelse af Bale....;)
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Guderne ved hvor meget jeg håber på at vi kan se en Bale i topform, som vi har set ham (cirka) 10 kampe de sidste to sæsoner..
M_linding skrev: Med undtagelse af Bale....;)
:) Nej, seriøst, hvis manden når de højder igen, som da han spillede for Spurs, ville det være en drøm. Tror bare ikke det sker i en ikke-engelsk formation, hvor hele spillet ikke er bygget op om ham alene.
Det er aldrig let at bryde sådan et forsvar ned, men spørger du mig, så ville det i den grad hjælpe, hvis vi havde noget med 1 mod 1 x-factor oppe foran. Ronaldo, Benzema og Bale er alle gudsbenådede fodboldspiller på hver deres måde, men de har én ting tilfælles; ingen af dem er synderligt stærke i 1 mod 1 situationer, når der ikke er meget plads. For at gøre det mere konkret: Det er ikke Benzema, Bale eller Ronaldo, der modtager bolden nede ved hjørneflaget, hvorefter de sætter den direkte modstander for derefter at skabe en stor chance. Vi har en spiller, der kan noget af det; Marcelo. Marcelo er utvivlsomt vores bedste dribler (Isco er noget andet), og han er fantastisk 1 mod 1. Det samme var Di Maria.
Breder vi lige perspektivet lidt ud og ser på europæisk topfodbold, så er der ganske få spillere, der besidder evnen til at være en succesfuld dribler på egen hånd. Neymar, Hazard og Messi er naturligvis selvskrevne, men også Aguero, Sterling, Dybala, Di Maria, Robben, Alexis og tildelsvis Reus besidder også denne evne. Vi ejer ingen af disse spillere, og det er et problem.
Ronaldo kunne det tidligere, Benzema er for stationær og Bale skal have mere plads. Vi er simpelthen nødt til at implementere det i vores spil, og det kan kun gøres ved at erhverve en spiller, der ejer denne evne. Evnen til at drible succesfuldt, men også accelerationen til at sætte modstanderen. Det er så tydeligt, at vores angreb er alt for udynamisk, når vi møder hold som Atlético og Juventus. Jeg er ikke, og jeg vil gerne sætte tyk streg under det, ikke Barcelona-fan, og faktisk så hader jeg dem mere end noget andet på jorden, MEN. Se nu hvordan de klarede den mod eksempelvis Atlético og Juventus i den netop overståede sæson. De hold var barnemad for Barca, og det var de, fordi deres angribere er så dynamiske, adrætte og driblestærke.
Det kan faktisk godt ærgre mig, at vi ikke fik Sterling. Prisen var alt for høj godt nok, og jeg ved, at han både på og udenfor banen kan være en skandale, men han er eddermandme en dygtig udfordrer, og det kunne man allerede se, da vi mødte City. Det er dog ikke for sent at anskaffe en spiller, der har noget af det samme. Drømmen er naturligvis Hazard, men hvis det ikke kan lade sig gøre, så tager jeg mig gerne til takke med noget mindre godt. Findes der en eller anden upcoming Robinho-wannabee er jeg villig til at tage chancen. Så længe vi har mulighed for at have det es i ærmet, hvis vi møder et forsvar, der er umuligt at spille sig igennem.
- Raúl 7
- Gæst
-
Raúl 7 skrev: United køber ny keeper. Formentlig gode nyheder for os. www.marca.com/2015/07/27/futbol/futbol_i...ague/1437957080.html
Det er nok mere en målmand, der skal tage over på bænken for Valdes, tror jeg.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Jeg er ikke enig med Sterling men alt andet. Hans håndbold-niveau kan vi ikke bruge til noget ;)