Sæsonen 2015-2016
Kassow-Rossing skrev: Indtil videre går det jo meget godt :) Næste kamp er mod AC Milan på torsdag.
Kassow-Rossing skrev: 18. juli: Roma
24. juli: City
27. juli: Inter
30. juli: Milan
4. aug: Tottenham
5. aug: Evt. finale mod Bayern/Milan.
9. aug: Venskabskamp mod Valerenga.
Er det meget klubben tjener siden man rejser med fly til tre forskellige byer i Asien for at spille træningskampe?
... også til München og Oslo senere hen.
Ved ikke om det bare er mig, men det virker en smule voldsomt. Hvis man tænker så meget i business burde man jo bare købe en random kinesisk/indisk/amerikansk spiller for at få indtægter derfra? Men det sker jo ikke. Jeg håber i hvert fald ikke, at spillerne skal spille nytårsbold i Qatar igen - eller hvor det nu var. Krummer i tæerne hver gang jeg hører en udmelding fra Kroos om at han er udmattet.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Fondo_Sur skrev:
Kassow-Rossing skrev: Indtil videre går det jo meget godt :) Næste kamp er mod AC Milan på torsdag.
Kassow-Rossing skrev: 18. juli: Roma
24. juli: City
27. juli: Inter
30. juli: Milan
4. aug: Tottenham
5. aug: Evt. finale mod Bayern/Milan.
9. aug: Venskabskamp mod Valerenga.
Er det meget klubben tjener siden man rejser med fly til tre forskellige byer i Asien for at spille træningskampe?
... også til München og Oslo senere hen.
Ved ikke om det bare er mig, men det virker en smule voldsomt. Hvis man tænker så meget i business burde man jo bare købe en random kinesisk/indisk/amerikansk spiller for at få indtægter derfra? Men det sker jo ikke. Jeg håber i hvert fald ikke, at spillerne skal spille nytårsbold i Qatar igen - eller hvor det nu var. Krummer i tæerne hver gang jeg hører en udmelding fra Kroos om at han er udmattet.
Oslo er jo en del af Ødegaard-handlen. Ikke meget at gøre der.
De fleste hold rejser en del i preseason, det er sikkert hårdt, men jeg hæfter mig ved at man er hjemme 'allerede' d. 9/8. i fin tid til sæsonen.
Der er helt sikkert mange penge i at rejse rundt. For det første de direkte $$ som er i millionklassen, blot ved at spille kampene. Derudover er der hamrende meget PR-værdi i det i mange af landene. De fleste klubber gør det efterhånden, så mon ikke der er en grund.
Omkring en nytårskamp så er jeg dog enig. Det kan meget vel være vores lange rejse omkring nytår, som kostede mesterskabet i den forgangne sæson.
Der må i hvert fald være en grænse for hvor meget man kan udsætte et hold - for det er ikke just en almindelig træningslejr i det fjerne, som de er i gang med. Det er show kamp på show kamp. Lige fra det kolde klima i det australske til det tropiske nogle dage efter. Men der er heldigvis længe til liga start som du nævner.
Men nu ikke flere dårlige ord om det. Det lover jo godt spillemæssigt også er vi madridistas evigt tilfredse ;-)
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Derudover så synes jeg ikke der er den store forskel på at få en masse penge for at spille nogle kampe mod nogle stærke modstandere som Inter, City, Roma, Milan, Tottenham og Bayern frem for at spille nogle gratis træningskampe mod nogle lige så stærke hold. Pengene er vel værd at flyve efter?
Kampen sidste nytår var håbløs. Den skulle have givet lige så meget som Benzemas løn på en hel sæson, men det er vel ikke værd at tage så vigtige ferie-dage fra spillerne?
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Vi spiller rigtig dårligt. Forsvaret står faktisk fint, men ellers ser det skidt ud.
- Ung eller ej, så har Lucas Vasquez været på grænsen til pinagtig. Han har vel tabt bolden 8-10 gange
- Danilo er her, der og alle vegne, men han træffer også nogle besynderlige beslutninger
- Modric skal helt sikkert i gang. Han har ikke været skide god i pre season
- Det er helt vildt så meget det betyder, når man har en venstreback, der slet ikke kommer med frem. Det fjerner virkelig en dimension af ens spil.
Som sædvanlig helt uenig
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Dios skrev: @Sebberg.
Som sædvanlig helt uenig
Så det du mener, er:
Tanker fra første halvleg:
- Vi spiller rigtig godt. Forsvaret står faktisk dårligt, men ellers ser det godt ud.
- Gammel eller ej, så har Lucas Vasquez været på grænsen til fantastisk. Han har vel lykkedes med bolden 8-10 gange
- Danilo er ingen steder, men han træffer også nogle rigtige beslutninger
- Modric skal helt sikkert ikke i gang. Han har været skide god i pre season.
Eller?
;-)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev:
Dios skrev: @Sebberg.
Som sædvanlig helt uenig
Så det du mener, er:
Tanker fra første halvleg:
- Vi spiller rigtig godt. Forsvaret står faktisk dårligt, men ellers ser det godt ud.
- Gammel eller ej, så har Lucas Vasquez været på grænsen til fantastisk. Han har vel lykkedes med bolden 8-10 gange
- Danilo er ingen steder, men han træffer også nogle rigtige beslutninger
- Modric skal helt sikkert ikke i gang. Han har været skide god i pre season.
Eller?
;-)
Det er simpelthen det sjoveste indlaeg jeg har set herinde til dato Siempre. Jeg er flad af grin :-D
On topic:
Det er da ufatteligt at vi ikke har formaaet at score i 80 minutter mod AC Milan.
Nogle der har de samme, eller andre tanker om kampens forloeb end Sebberg?
Spil? Chancer?
Jeg kan desvaerre ikke se kampen da jeg er paa arbejde.
Jeg har desuden ved to lejligheder noteret mig en nærmest Kroos'-agtig distribution af bolden med præcise lange afleveringer ud til kanterne.
nono skrev: Casilla er simpelthen forrygende - det er Real Madrid-uretfærdigt at han ikke får chancen, når De Gea ankommer.
Jeg har desuden ved to lejligheder noteret mig en nærmest Kroos'-agtig distribution af bolden med præcise lange afleveringer ud til kanterne.
Jeg er fuldstaendig enig. Casilla er en fremragende maalmand, men han kommer vel knapt til at faa chancen hvad enten DDG kommer eller ej.
Det er en skam.