Sæsonen 2015-2016
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
.........Og at den bliver ordinær, når Kroos ikke formår at gøre det samme!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Raúl 7
- Gæst
-
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Det virker som: Ram kassen og du har scoret.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
- Ramos ser virkelig ud til at befinde sig godt som kaptajn og jeg synes han lever op til ansvaret og hvervet. Han har 'kun' givet en enkelt chance væk i fire kampe. Derudover har han nu også prøvet at ramme indenfor målrammen fra straffesparkspletten ;) Både Pepe og Varane spiller fortsat udemærket, så det lover godt for vores defensiv.
- Isco bliver fortsat dygtigere og dygtigere. Han har nærmest ikke én forkert boldberøring i kampene.
- Danilo og Casemiro lader til at være nogle fantastiske indkøb.
- Begge keepere (Casilla og Navas) står fornuftigt men det er ikke verdensklasse. DDG er velkommen.
- Det er godt at se Modric og Kroos på midtbanen sammen igen. Vi får brug for dem i den kommende sæson.
- Bale og Jesé spiller bedre end de gjorde i sidste sæson, men forhåbentlig kan vi vente en skarp udvikling fra dem.
- Ronaldo virker ikke til at være helt sig selv. Han har nogle gode forsøg, men han kommer ikke frem til så meget som han plejer.
Vores defensiv ser bedre ud end længe set.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Siempre Madrid skrev: Nu er det forhåbentlig ikke mange af Real Madrids kampe, som skal afgøres på straffespark i den kommende sæson, men man kan da godt blive lidt irriteret over, at Real Madrids målmænd kun har taget et eneste forsøg af 18 mulige.
Det virker som: Ram kassen og du har scoret.
Tja, som skytte er der vel forskel på om man sparker til en træningskamp eller en vigtig turneringskamp. Som vi nok alle ved så brænder de fleste spillere jo grundet det store pres der følger med i en vigtig kamp, så jeg går ud fra at de vil tage nogle flere i løbet af turneringerne.
Florentino Pérez
On-topic: Jeg blev helt glad i de sidste 10 minutter. Det kan godt være vi ikke får scoret. Men hold da op vi fik åbnede det -på det tidspunkt- meget kompakte forsvar op. Noget vi ikke har været i stand til ellers. Isco slår altså ihjel, hold da kæft altså.
Så må jeg bare sige, at Cheryshev virkelig overrasker mig. Jeg husker ham som en lille dreng sidst han var inde omkring førsteholdet, for 2 sæsoner siden. Den gang så jeg personligt ikke nogen fremtid i ham på førsteholdet. På daværende tidspunkt spillede han vidst venstreback, men blev prøvet af som wing, ellers var det omvendt. -han spillede ihvertfald en uvant plads, i de få venskabskampe han fik. Men nu! jeg skal da lige love for han er blevet bedre. Han er lyn hurtig, har en virkelig god fysisk, går rigtig godt med i spillet og har en fin teknik. Jeg er meget imponeret og er klart blevet fan:)
Jeg er her stadig XOXO
- Real madrid emil
- Gæst
-
Real madrid emil skrev: Jeg kan læse i news ticker, at Diego Lopez har udtalt sig om casillas, men er der nogen, som kan uddybe hvad det er han har udtalt??
Jeg tror nu mere det er aviserne der udtaler sig for ham, det eneste jeg har fået med er at Diego López har udtalt - ''Der kommer en tid for os alle. Jeg ønsker Casillas alt det bedste i Porto'', som man også kan læse i news-stickeren.
Florentino Pérez
- Hierro
- Gæst
-
Real madrid emil skrev: Jeg kan læse i news ticker, at Diego Lopez har udtalt sig om casillas, men er der nogen, som kan uddybe hvad det er han har udtalt??
www.marca.com/en/2015/07/29/en/football/...drid/1438180737.html her står lidt.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Kassow-Rossing skrev: 18. juli: Roma
24. juli: City
27. juli: Inter
30. juli: Milan
4. aug: Tottenham
5. aug: Evt. finale mod Bayern/Milan.
9. aug: Venskabskamp mod Valerenga.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Spændende taktik for fremtiden.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
asp3200 skrev: Skal da lige love for vi støvsuger markedet for talenter. Lige før castilla kunne hedde spanien u19/u21.
Spændende taktik for fremtiden.
Bortset fra, at ingen eller meget få af de støvsugede talenter skal spille for Castilla ;-)
Men enig i, at det er en spændende taktik, såfremt at man også har en reel plan for indslusningen til førsteholdet med dem.