Sæsonen 2015-2016

11 år 1 uge siden #385 af Roesen7
Besvaret af Roesen7 på emne Sæsonen 2015-2016
Hul i hovedet at sælge Benzema. Vores eneste fuldblodsangriber og manden der virkelig forstår at gøre andre på holdet gode.
Vores forreste 4 pladser er dækket mere eller mindre perfekt ind, så jeg forstår ikke hvorfor det skulle være udskiftning her. Det skulle lige være Bale, som det ikke er en hemmelighed, at jeg ikke er stor fan af i Madrid. Vi har 5 rigtigt stærke spillere til 4 positioner og nogle lovende unge spillere. Formår Rafa at rotere med de 5 stærkeste og give al den spilletid der er mulig for de unge, så ser jeg det meget ideelt.

Det eneste sted jeg ser der skulle ske noget er på de to centrale midtbane spillere, hvor vi ser for tynde ud med kun 3 til positionen (Illara er ikke god nok og det samme gælder Silva, hvor der heller ikke er plads til ham grundet EU - reglerne). Skal der ske noget for resten af sæsonen, så skal det i mine øjne være følgende:

Sælg:
Illara og Arbeloa.
Udlej:
Lucas Silva og Asensio.
Køb:
En kompetent udfordrer til den centrale midtbane.

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, andreashn, Neye
Emnet er blevet låst.
11 år 1 uge siden #386 af Neye
Besvaret af Neye på emne Sæsonen 2015-2016
Så sgu også helst Bale blev solgt og vi som udgangsunkt stillede med følgende trup:

************Benzema***********
***Ronaldo****Isco***James****
*******Modric********Kroos*******
Marcelo**Varane**Ramos**Carvaljal

Det må være den pt. absolut stærkeste opstilling i verden og kunsten må være at have rotationsmuligheder stærke nok til at bruge flittigt.

Hvorfor er det en grundpræmis, at hvis man sælger Bale, så kommer der en anden verdensstjerne i offensiven. En Vidal og Veratti havde været geniale at have som supplement til opstillingen, der fint kunne være både på den offensive som den defensive midtbane (sammen med muligheden; Casemiro). Grundpræmissen burde være at stille med det til enhver tid bedste hold og have rotationsmuligheder og -systemer, der gør holdet mere langtidsholdbart og ikke mindst robust mod skader. Ikke en eller anden rigid holdning til at bestemte spillere pga. deres pris, skal spille for enhver pris.

Et salg til United ville efter min mening også være en kæmpe fordel for Bale, der passer som hånd i handske til britiske forbold uden for mange krav til de små tekniske finurligheder, som han ikke rigtig mestre
Sidste redigering: 11 år 1 uge siden ved Neye.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios
Emnet er blevet låst.
  • Real madrid emil
  • Gæst
  • Gæst
11 år 1 uge siden #387 af Real madrid emil
Besvaret af Real madrid emil på emne Sæsonen 2015-2016
Casillas blev idag straffesparks helt i en kamp for porto mod Valencia(colonia cup).
Dejligt at se at han har fået sig en god start i porto.

Helt for porto
Emnet er blevet låst.
  • Moohh
  • Gæst
  • Gæst
11 år 1 uge siden #388 af Moohh
Besvaret af Moohh på emne Sæsonen 2015-2016
Jeg synes virkelig man skal til at spille Isco og James på samme tid. De spiller begge to bedre end Bale, de var begge to bedre end Bale sidste sæson, og jeg vil også sige de begge to har et større potentiale end Bale. Ikke nok med, at vi har med to helt fantastiske teknikere at gøre, så kan de altså også spille helt fantastisk sammen, som de også viste i nogle kampe sidste sæson. Synes virkelig vi har de bedste spillere i Europa på den midtbane, med Isco, James, Kroos og Modric. Kan ikke rigtig komme på en midtbane som er ligeså stærk.
Emnet er blevet låst.
11 år 1 uge siden #389 af Roden
Besvaret af Roden på emne Sæsonen 2015-2016
Jeg er helt enig i at hvis vi skal sælge en offensiv spiller, så skal det være Bale..

Nu har jeg lige siddet og set Arsenal vs. Chelsea og jeg må nok sige at jeg synes Alex Oxlade-Chamberlain ville være en spændende spiller.. Han er hurtig, teknisk stærk, har et udmærket skud, kan skude med begge ben og spille flere offensive pladser. Sælg Bale til United! og hent Oxlade ind for en bredde spiller, som egentlig efter min mening har noget potential.
Emnet er blevet låst.
11 år 1 uge siden #390 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2015-2016

Siempre Madrid skrev:

Dios skrev: @Sebberg.

Som sædvanlig helt uenig

Så det du mener, er:

Tanker fra første halvleg:

- Vi spiller rigtig godt. Forsvaret står faktisk dårligt, men ellers ser det godt ud.

- Gammel eller ej, så har Lucas Vasquez været på grænsen til fantastisk. Han har vel lykkedes med bolden 8-10 gange

- Danilo er ingen steder, men han træffer også nogle rigtige beslutninger

- Modric skal helt sikkert ikke i gang. Han har været skide god i pre season.

Eller?

;-)

Det tog mig mange dage at kunne svare på dette indlæg haha :D Der er jo noget helt galt med jeres side! Hvergang jeg skriver fra min Iphone af, så er det kun få ord der kommer med. Det var tilfældet med dig engang, og nu igen med en masse indlæg, hvor der kun kom de første ord med.
Jeg kan ikke se hvad jeg skulle gøre galt, så jeg går udfra fejlen er på jeres side? :)

Nå, men for lige at svare korrekt, selvom det er ganske ligegyldigt nu, så var det omkring Lucas, da jeg egentlig syntes han gjorde det rigtig godt, og han bringer noget nyt til holdet som vi ikke har set før. Derudover er jeg på ingen måder begejstret for Danilo, selvom han kun har få minutter i benene i Real Madrid trøjen. Stor og kluntet, men forhåbentlig er det nerver som går væk med tiden.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Emnet er blevet låst.
11 år 6 dage siden #391 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sæsonen 2015-2016
Spændende startopstilling;

Casilla; Danilo, Varane, Ramos, Marcelo; Modric, Kroos; James, Isco, Jesé; Bale.

Jeg er sgu spændt på at se, hvordan det kommer til at fungere!
Emnet er blevet låst.
11 år 6 dage siden #392 af Jaetinh
Besvaret af Jaetinh på emne Sæsonen 2015-2016
Hvad helvede skal der til for at motivere Bale? Han spiller lige så ringe som sidste sæson.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
11 år 6 dage siden #393 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2015-2016
Godt nok holder Ramos og Pepé et højt niveau, men Varane er altså bare på et højere niveau, og han er endelig kommet tilbage i superform! Hvad skal der til før Varane for alvor kan kalde sig fast starter? Godt nok vil vi nok se noget mere rotation under Benitez, men Varane er IMO på et højere niveau end Ramos og Pepé.

Når vi spiller som vi gør, så mangler vi Benzema. Ikke fordi Bale på ingen måder har været god, men fordi vi simpelthen mangler en spilstation centralt i banen. Specielt når Isco og James igen er placeret meget ude på kanterne. Bale er simpelthen ikke god nok til at holde i bolden, og Jesé heller ikke. Forskellen er dog bare, at Jesé egentlig har fungeret langt bedre end førhen på pladsen oppe foran, og er specielt god til at finde plads til at udfordre i. Jesé er også godt på vej til at ramme formen igen. Jeg synes bare det er lidt synd, at han har spillet længst fremme, da hans kvaliteter egner sig bedst til at være på kanten.

Det skal nok blive godt, men fortsætter Bale dette skræmmende niveau, så håber jeg vitterligt Benitez har cojones nok til at sætte ham på bænken.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Neye
Emnet er blevet låst.
11 år 6 dage siden #394 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Sæsonen 2015-2016
Hvad laver du Ramos?

Jeg gider ikke skrive noget om Bale. Han kan have en dårlig dag..... Mon ikke han bliver givet tilbage til Spurs om 2-3 sæsoner. Som vi gjorde det med Kaka til Milan? Tragikomisk....

Jeg dummede mig noget så grusomt forleden ved at sende Jese væk pga. manglende niveau. Jeg må sande at jeg heldigvis tog fejl. Det føles slet ikke tosset at erkende det. Jeg håber virkelig han fortsætter sin opadgående kurve. Det ville være fantastisk at få ham ind omkring de 11-13 stykker igen.

Isco er outstanding i hans boldbehandling. Jeg smelter sgu.

James var meget anonym i første halvleg, men får scoret og har et fint forsøg.

Dios, der kan ikke være tvivl om at Varane er fast i den kommende sæson. Der vil være rotation men jeg føler mig sikker på, at Pepe ender som tredje valg.

Asensio på banen, spændene.

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Neye
Emnet er blevet låst.
11 år 6 dage siden #395 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 2015-2016
Nu scorede Bale godt nok, men tag ej fejl. Bale får ikke sådanne chancer mod fx Juventus eller andre stabile hold.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
  • Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
11 år 6 dage siden #396 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Sæsonen 2015-2016
Er det mig der har overset at Carvajal er skadet, eller hvad er grunden til at han ikke får spilletid? Danilo spiller stort set fuld tid hver kamp. Han er ny og har brug for at blive spillet ind, men det virker vildt at Carvajal er helt væk fra holdet.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum