Sæsonen 2015-2016
Siempre Madrid skrev:
asp3200 skrev: Skal da lige love for vi støvsuger markedet for talenter. Lige før castilla kunne hedde spanien u19/u21.
Spændende taktik for fremtiden.
Bortset fra, at ingen eller meget få af de støvsugede talenter skal spille for Castilla ;-)
Men enig i, at det er en spændende taktik, såfremt at man også har en reel plan for indslusningen til førsteholdet med dem.
Men tror du der er det? Du ved måske lidt mere om emnet.
Men man ejer jo nærmest alle spanske talenter nu og det er svært at se en rød tråd.
Florentino Pérez
- Raúl 7
- Gæst
-
Sahinovic skrev: Real Madrid er og forbliver en klub som aldrig giver sig tiden til at give talenterne en reel chance, der er intet der indikere at det skulle ændre sig i fremtiden.
Du ved simpelthen hvordan det bliver i fremtiden. Imponerende. Du sku' blive spåkone. Madrid har givet masser af egne talenter chancen gennem årene, og vil også komme til det igen. At Perez ikke giver fem flade fucks for talenterne er en anden sag, men Perez er ikke Real Madrid og Real Madrid er ikke Perez.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
I øvrigt er det tragikomisk, at man overhovedet skal nævne præsidentens navn, når man snakker talenters chance for gennembrud. Den slags burde man lade op til fagpersoner.
Du ved simpelthen hvordan det bliver i fremtiden. Imponerende. Du sku' blive spåkone. Madrid har givet masser af egne talenter chancen gennem årene, og vil også komme til det igen.
Det kommer vidst an på hvordan du selv definere en reel chance. De talenter som har fået en ''chance'' har været i form af en vind eller forsvind kamp baseret ud fra 15-30 minutter, også ser man dem aldrig igen.
Raúl 7 skrev:
At Perez ikke giver fem flade fucks for talenterne er en anden sag, men Perez er ikke Real Madrid og Real Madrid er ikke Perez.
Okay, hvem er det så? Jeg selv er ihvertfald stoppet med at lege den leg som hedder at Perez ikke bestemmer alt i Real Madrid, så længe han er præsident.
Florentino Pérez
THE GRADES ARE OUT FOR LOS BLANCOS'S TOUR
A- for Real Madrid
(...)
MARCA has graded every first-team player with a score of 1 to 10:
Goalkeepers: Keylor Navas: 6, Kiko Casilla: 6,5.
Defenders: Carvajal: 6,1; Danilo: 5,6; Ramos: 6; Pepe: 6,1; Varane: 6,1; Marcelo: 6,5; Arbeloa: 5,6; Nacho: 6.
Midfielders: Kross: 6,2; Lucas Silva: 5,6; Illarramendi: 5,5; Casemiro: 5,8; Isco: 7; James: 6,2; Modric: 6,6; Lucas Vázquez: 5,6; Odegaard: 6,5; M. Llorente: 6.
Forwards: Jesé: 6,5; Cheryshev: 6,2; Benzema: 6,5; Cristiano Ronaldo: 6,2; Bale: 6,5.
www.marca.com/en/2015/08/01/en/football/...drid/1438427786.html
Er der basis for debat?
Neye skrev: Så har Marca givet karakter for touren:
A- for Real Madrid
(...)
Defenders: Carvajal: 6,1; Danilo: 5,6; Ramos: 6; Pepe: 6,1; Varane: 6,1; Marcelo: 6,5; Arbeloa: 5,6; Nacho: 6.
Midfielders: Kross: 6,2; Lucas Silva: 5,6; Illarramendi: 5,5; Casemiro: 5,8; Isco: 7; James: 6,2; Modric: 6,6; Lucas Vázquez: 5,6; Odegaard: 6,5; M. Llorente: 6.
Forwards: Jesé: 6,5; Cheryshev: 6,2; Benzema: 6,5; Cristiano Ronaldo: 6,2; Bale: 6,5.
Er der basis for debat?
Altså indrømmer jeg ikke har fulgt ordenlig med men det lyder som om man har standarden rigtig højt. Isco har vel været turens bedste og der blevet snakket meget om hvor genial han var og han har kun fået 7. Så har spillere som Danillo og Casameiro også blevet rost en del herinde, hvilket gør jeg ikke forstår de får så lavt.
SR4 skrev:
A- for Real Madrid
(...)
Er der basis for debat?
Altså indrømmer jeg ikke har fulgt ordenlig med men det lyder som om man har standarden rigtig højt. Isco har vel været turens bedste og der blevet snakket meget om hvor genial han var og han har kun fået 7. Så har spillere som Danillo og Casameiro også blevet rost en del herinde, hvilket gør jeg ikke forstår de får så lavt.
Jeg ved ikke om 7 berettiger et "kun" men Isco har helt sikkert været Reals bedste og fortjener også den bedste rating for touren.
Casemiro og Danilo synes jeg også har gjort det godt og kunne som du skriver godt være tættere på de mere etablerede konkurrenter men Casemiro kommer ikke op på Modric og Kroos' niveau
Neye skrev:
SR4 skrev:
A- for Real Madrid
(...)
Er der basis for debat?
Jeg ved ikke om 7 berettiger et "kun" men Isco har helt sikkert været Reals bedste og fortjener også den bedste rating for touren.
Casemiro og Danilo synes jeg også har gjort det godt og kunne som du skriver godt være tættere på de mere etablerede konkurrenter men Casemiro kommer ikke op på Modric og Kroos' niveau
Nej men når 6 plejer at være på grænsen til at være ok og det lyder bare som at de har præsteret bedre i virkeligheden.
Og mente ikke Casameiro skulle være på deres niveau, men han kunne ekmsepelvis få højere og samtidig kunne man løfte de andres karaktere.
SR4 skrev: Nej men når 6 plejer at være på grænsen til at være ok og det lyder bare som at de har præsteret bedre i virkeligheden.
Og mente ikke Casameiro skulle være på deres niveau, men han kunne ekmsepelvis få højere og samtidig kunne man løfte de andres karaktere.
Jeg ved hvad du mener men valgte ikke at sammenligne med den karaktergivning der normalt afgives men alene forholde mig til spillerne imellem.
www.marca.com/en/2015/08/01/en/football/...drid/1438434748.html
Det er fuldstændig grotesk, hvis det ender med at James og Isco skal deles om en højre offensiv midtbaneplads for at give plads til hhv. Ronaldo på ventre side og Bale i midten. Begge spillere er langt stærkere på hver deres måde end Bale.
Alternativt skal Ronaldo spille på 9´eren og Isco og James på hver deres flanke af Bale. Så ryger Benzema ud på bekostning af Bale.
Alt det kunne jeg forstå, hvis Bale spillede super godt men han når jo ikke de andre til sokkeholderne. Få nu Bale solgt for fanden
Van Gaal still keen on Bale
Manchester United will not give up on a world record bid for Gareth Bale. Louis van Gaal is still keen to add a star to his squad and has his sights set on an £86 million move for Bale.
Source: Daily Express
Saturday, August 1, 2015
Men som du er inde på, så kan det også løses ved, at Benzema afhændes til Arsenal.
Det bliver i hvert fald ikke løst ved et salg af Bale. Tværtimod.