Sæsonen 2015-2016

11 år 6 dage siden #397 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Sæsonen 2015-2016

JimmyBroe skrev:
Dios, der kan ikke være tvivl om at Varane er fast i den kommende sæson. Der vil være rotation men jeg føler mig sikker på, at Pepe ender som tredje valg.

Jeg er enig.

Rafa ved godt, at Varane sidder på den ene plads i midterforsvaret i startopstillingen i denne sæson.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
11 år 6 dage siden #398 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæsonen 2015-2016

Fondo_Sur skrev: Nu scorede Bale godt nok, men tag ej fejl. Bale får ikke sådanne chancer mod fx Juventus eller andre stabile hold.

Chancen skal da sikkert nok opstå, men skuddet kommer aldrig til at gå ind mod en f.eks. Buffon.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 6 dage siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios
Emnet er blevet låst.
11 år 6 dage siden #399 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Sæsonen 2015-2016
To ting jeg tager med mig i dag:

- Jeg kan slet ikke forstå idéen i Bale centralt, og jeg har sagt det før. Hans ultimativt største svaghed er hans dårlige førstegangsberøringer, lange træk og store bevægelser. Netop disse handlinger bliver langt mere komplicerede inde på midten, hvor han konstant vil have enten en CB eller CDM i ryggen. Det er fuldstændig ulogisk. Bare fordi han spillede lidt centralt i Tottenham, hvor han fik langt mere plads, er det ikke lig med, at han kan klare det i spansk fodbold. Han skal seriøst ud af vognen!

- Lucas Vasquez; igen. Nøj han mister bolden meget. Bare på de 15 minutter, hvor man så Asensio, var det et langt bedre indtryk jeg fik.
Følgende bruger(e) sagde tak: Neye
Emnet er blevet låst.
11 år 6 dage siden #400 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 2015-2016

Sahinovic skrev:

Fondo_Sur skrev: Nu scorede Bale godt nok, men tag ej fejl. Bale får ikke sådanne chancer mod fx Juventus eller andre stabile hold.

Chancen skal da sikkert nok opstå, men skuddet kommer aldrig til at gå ind mod en f.eks. Buffon.

Begge scenarier er usandsynlige. Vil gerne se ham bidrage mere i spillet, men det sker jo ikke.
Emnet er blevet låst.
11 år 6 dage siden #401 af Neye
Besvaret af Neye på emne Sæsonen 2015-2016
En lidt ligegyldig kamp mod Tottenham uden de helt store prangende præstationer. Man kan vel kalde det en helt almindelig dag på kontoret......

PS Asensio bliver en af de helt store om 5-6 år
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
11 år 5 dage siden #402 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2015-2016

Chamartin skrev:

JimmyBroe skrev:
Dios, der kan ikke være tvivl om at Varane er fast i den kommende sæson. Der vil være rotation men jeg føler mig sikker på, at Pepe ender som tredje valg.

Jeg er enig.

Rafa ved godt, at Varane sidder på den ene plads i midterforsvaret i startopstillingen i denne sæson.

Jeg håber så sandelig du har ret :)

Ramos det ultimative 1. valg. Varane fik fuld spilletid idag, hvor Ramos blev udskiftet. Jeg tør godt sætte alt hvad jeg ejer på, at Pepé så får fuld spilletid imorgen med Ramos ved sin side fra start af. Jeg er ikke sikker på Pepé ender som 3. valg. Jeg er end ikke sikker på, at Benitez selv ved hvad han vil gøre. Jeg tror rotation er vejen frem, men det skal ikke være Benzema vs. Higuain om igen.

Jeg er dog fortrøstningsfuld med, at Varane har genfundet sit gamle niveau, som jeg frygtede han aldrig ville komme op på igen. Han bliver hjørnestenen på holdet indenfor få år.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Emnet er blevet låst.
11 år 5 dage siden #403 af 2:18
Besvaret af 2:18 på emne Sæsonen 2015-2016
Hvis Ronaldo havde scoret målet, havde det været klinisk og effektivitet i højeste potens.. logisk, næ

Lige netop målet viser Bales styrker, naturligvis er ser Worm skidt ud, men få spillere havde opsnappet den bold, sat tempo og skaffet sig en acceptabel scoringsmulighed. De fleste havde stået på kuglen og holdt possession.

Naturligvis kan der forlanges mere af Bale end de fleste, men kritikken er jo totalt ensidig og fra enkelte brugere ganske unuanceret.

@ forsvarsrangering, i min bog er Ramos det klare førstevalg
Sidste redigering: 11 år 5 dage siden ved 2:18.
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle
Emnet er blevet låst.
11 år 5 dage siden #404 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Sæsonen 2015-2016

Dios skrev:

Chamartin skrev:

JimmyBroe skrev:

Jeg er enig.

Jeg håber så sandelig du har ret :)

Ramos det ultimative 1. valg. Varane fik fuld spilletid idag, hvor Ramos blev udskiftet. Jeg tør godt sætte alt hvad jeg ejer på, at Pepé så får fuld spilletid imorgen med Ramos ved sin side fra start af. Jeg er ikke sikker på Pepé ender som 3. valg. Jeg er end ikke sikker på, at Benitez selv ved hvad han vil gøre. Jeg tror rotation er vejen frem, men det skal ikke være Benzema vs. Higuain om igen.

Jeg er dog fortrøstningsfuld med, at Varane har genfundet sit gamle niveau, som jeg frygtede han aldrig ville komme op på igen. Han bliver hjørnestenen på holdet indenfor få år.

Han spiller nu centralt. Vil du rykke ham ud på en af backpladserne? ;-)

Det er muligt at Rafa er i tvivl. Men at sætte Varane som 3 valg i endnu en sæson vil være vanvittigt. Der er slet ingen tvivl om at han er fremtiden. Og når han allerede nu holder et højere niveau end hans konkurrenter, så kan der ikke være meget at Rafle(Benitez) om:D

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 11 år 5 dage siden ved JimmyBroe.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, Dios
Emnet er blevet låst.
11 år 5 dage siden #405 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Sæsonen 2015-2016

2:18 skrev: Hvis Ronaldo havde scoret målet, havde det været klinisk og effektivitet i højeste potens.. logisk, næ

Lige netop målet viser Bales styrker, naturligvis er ser Worm skidt ud, men få spillere havde opsnappet den bold, sat tempo og skaffet sig en acceptabel scoringsmulighed. De fleste havde stået på kuglen og holdt possession.

Naturligvis kan der forlanges mere af Bale end de fleste, men kritikken er jo totalt ensidig og fra enkelte brugere ganske unuanceret.

Nu er vi nogen som kigger på det hele billede og der fejler Bale bigtime igen idag. Fin scoring han gør lige nøjagtig hvad han skal. Men det er mere eller mindre også kun den ene gang han lykkes med noget i hele kampen. Se dét er ikke godt nok. Deraf kritikken. Bale gør jo ikke noget ekstraordinært ved målet han løber med bolden og skyder den ind i kassen, det er netop hvad man kan forvente. Nogle brugere pointere blot at han ikke ville få den plads og at en målmand for en af topholdene ville ha' taget den. -Det er dog en ligegyldig detalje. Bale gjorde hvad han skulle i den situation men hvad med resten af kampen?

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Vildfaren
Emnet er blevet låst.
11 år 5 dage siden #406 af Gåser
Besvaret af Gåser på emne Sæsonen 2015-2016

Raúl 7 skrev: Er det mig der har overset at Carvajal er skadet, eller hvad er grunden til at han ikke får spilletid? Danilo spiller stort set fuld tid hver kamp. Han er ny og har brug for at blive spillet ind, men det virker vildt at Carvajal er helt væk fra holdet.

Han var med på bænken, og han får med overvejende sandsynlighed fuld tid i morgen.

Men generelt en meget rodet kamp. Vores spillere fik en masse minutter i benene og that's it.

Dog lidt skræmmende, at vi så let slår Tottenham, der burde være længere fremme i forberedelserne, da de allerede starter med en svær kamp i ligaen på lørdag mod United.
Emnet er blevet låst.
11 år 5 dage siden #407 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Sæsonen 2015-2016

JimmyBroe skrev:

2:18 skrev: Hvis Ronaldo havde scoret målet, havde det været klinisk og effektivitet i højeste potens.. logisk, næ

Nu er vi nogen som kigger på det hele billede og der fejler Bale bigtime igen idag. Fin scoring han gør lige nøjagtig hvad han skal. Men det er mere eller mindre også kun den ene gang han lykkes med noget i hele kampen. Se dét er ikke godt nok. Deraf kritikken. Bale gør jo ikke noget ekstraordinært ved målet han løber med bolden og skyder den ind i kassen, det er netop hvad man kan forvente. Nogle brugere pointere blot at han ikke ville få den plads og at en målmand for en af topholdene ville ha' taget den. -Det er dog en ligegyldig detalje. Bale gjorde hvad han skulle i den situation men hvad med resten af kampen?

Og hvori er det nu lige forskellen på Bale og Ronaldo så er? Ronaldo gør da også netop kun, hvad han skal - score mål. Hans deltagelse i spillet er ligeså meget til grin som Bales. Men havde Ronaldo nu scoret, så havde det været fantastisk, han var på vej i topform, en mand man kan regne med i næste sæson, osv. Men når det er Bale, så er han stadig bare en inkompetent abe, der skal tage tilbage til PL. Det er ved at på grænsen til det sørgelige med den her hetz.

Kunne Bale overtage Ronaldos rolle som målscorer, så er det fint for mig. Ingen af dem bliver nogensinde gode til at være med i det opbyggende spil, det må vi bare acceptere.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Emnet er blevet låst.
  • Brylle
  • Gæst
  • Gæst
11 år 5 dage siden #408 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Sæsonen 2015-2016

Pelle skrev:

JimmyBroe skrev:

Og hvori er det nu lige forskellen på Bale og Ronaldo så er? Ronaldo gør da også netop kun, hvad han skal - score mål. Hans deltagelse i spillet er ligeså meget til grin som Bales. Men havde Ronaldo nu scoret, så havde det været fantastisk, han var på vej i topform, en mand man kan regne med i næste sæson, osv. Men når det er Bale, så er han stadig bare en inkompetent abe, der skal tage tilbage til PL. Det er ved at på grænsen til det sørgelige med den her hetz.

Kunne Bale overtage Ronaldos rolle som målscorer, så er det fint for mig. Ingen af dem bliver nogensinde gode til at være med i det opbyggende spil, det må vi bare acceptere.

Men man må også bare indse, at Ronaldo er den mand, der skal score målene. Hans deltagelse i spillet gør ikke det store, hvis han kan afgøre alle kampene. Problemet er bare, at man ikke kan have to af disse og her har Bale altså bare ikke de samme kvaliteter som Ronaldo.

I forhold til Bale centralt, så forstår jeg det heller ikke. Hvis Bale skal stråle, så skal der være plads til de lange træk ned ad kanten, langt væk fra de små rum. Dem får han ikke i Real og derfor får man aldrig udnyttet de kvaliteter, som han har. Man har virkelig ikke tænkt sig om da han blev købt.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum