Sæsonen 2015-2016
Dios skrev: JimmyBroe skrev:
Dios, stop nu. Du kommer mig i forkøbet.
At du ikke er med på Jimmy-vognen kan ikke komme bag på nogen, du har altid været efter. .:L:.
Godt nok er det sent på aftenen, men hvis vi nogensinde skal bruge ordet modsigende herinde, så må det da være nu hahah :D Er du nu fuld igen? :D
Haha hold da kæft. Jeg må være træt. Utroligt at jeg lagde den fælde ud for mig selv. Det lød så godt da jeg skrev det...:(
Jeg er her stadig XOXO
Roesen7 skrev: Selvom jeg kritiserer Bale meget, så vil jeg kort lige sige, at jeg egentlig godt kan lide Bale, men jeg synes at både Real og Bale taber på samarbejdet. Årsagen for dette har flere andre brugere skrevet.
Nå, men udover at Bale igen var elendig i dag ;-) Hvem var så ellers god/dårlig i dag?
Isco gjorde det fantastisk:D Haha ej, Men han gjorde det fint. Hmm hvem skal ellers nævnes? Jese, Varane, Marcelo, Modric lagde jeg mærke til gjorde en god figur. Resten spillede fint ud over nogle stykker som allerede er diskuteret. Kiko virker som en sikker mand i kassen. Selvom han nærmest intet havde at lave gjorde han det godt.
Imorgen for vi nok et helt andet hold. Bl.a. Kommer Navas nok til at stå hele kampen.
Mærkeligt med to kampe på to dage. Men der er nok en mening med galskaben.
Jeg er her stadig XOXO
- Juzizu
- Gæst
-
Hvis man nu stopper sig selv og bare tænker tilbage på Barcelona i sidste sæson. Hvor dårlige var samtlige af deres spillere i den første halvdel af sæsonen? Jeg kan tydeligt huske at der blev talt om en fyring af Enrique og uro imellem flere af spillerene pga dårlige resultater. Alligevel viste nogle af deres spillere verdensklasse i den anden halvdel af sæsonen og vandt The Treble for dem. En anden spiller jeg kan huske som de fleste endte med at holde meget af var Di Maria, der havde 2 elendige sæsoner hos os med svingende præstationer, men som endte med at være en vigtig prik på holdet efter at han fandt sig til rette med sit defensive løbearbejde og altid udfordrende angrebspil.
Det jeg prøver at sige er at grunden til at de fleste af os elsker fodbold er fordi at, det er en så uforudsigelig sport hvor det magiske altid kan ske - kampe og spiller udvikling i mente. Man bliver nød til at have tålmodighed og forståelse for at de spillere der løber rundt nede på banen ikke bare er maskiner der kan præstere fra dag et eller i det hele taget året efter dag et. Ja De bliver købt for vanvittige mange penge og ja De for helt urimelige lønninger, men alligevel synes jeg at vi "almindelige" mennesker er alt for hurtige til at pege fingre af dem når det dårlige spil viser sig. Man burde istedet efter min mening som "ægte" madridista slå koldt vand i blodet og give alt en god chance selvom at det er svært at være tålmodig. Vi ved alle at Bale er en klassespiller og Vi ved også at Han kan afgøre en kamp - Ja vi har sku allerede fået en af de bedste smagsprøver på det i en Copa del Rey finale jeg aldrig glemmer.
Det er sundt at debatere med hinanden især om en passion Vi alle elsker. Jeg synes nu bare at der er ærgelig at vI madridistas er blevet kendte for at være forkælede fans der kan finde på at pifte af vores eget hold hvis spillet ikke lige er "sprudlende" nok , kendte for at have en politik der hedder at Vi ingen tålmodighed har spiller og træner mæssigt - koste hvad det vil. Jeg synes at når man tænker eller ser sådan på tingene, så mister den klub og den sport man elsker sin charme og nobelhed.
Vi er Real Madrid - Verdens bedste fodboldhold. Vi skal nok vinde og Vi skal nok skabe noget unikt med den spillertrup Vi har. Husk nu bare på at have tålmodighed og som en bruger fint skriver, så prøv at se det gode i spillerne når de gør noget godt.
Hala Madrid.
Juzizu skrev: Nu er det sjældent at jeg laver et indlæg herinde, da jeg hellere kan lide at læse alle mine ligesindedes kommentare, som tit er meget interessante. Det jeg dog tit falder over er at en del brugere herinde vælger at være negative, utrolig skeptiske og kritiske (på en dårlig måde) desværre. Real Madrid er verdens største klub og det vil den i mine øjne altid være. En klub som vores er der altid kæmpe forventninger til og det skal der selvfølgeligt også være. Nu handler snakken så om Bale, der desværre deler vandende herinde. Jeg synes at det er enormt ærgelig at der allerede nu er nogle der er 100% sikre på at Bale bliver en kæmpe fiasko i hele den kommende sæson, det kan de se ud fra deres store fodboldkyndige viden desværre..
Hvis man nu stopper sig selv og bare tænker tilbage på Barcelona i sidste sæson. Hvor dårlige var samtlige af deres spillere i den første halvdel af sæsonen? Jeg kan tydeligt huske at der blev talt om en fyring af Enrique og uro imellem flere af spillerene pga dårlige resultater. Alligevel viste nogle af deres spillere verdensklasse i den anden halvdel af sæsonen og vandt The Treble for dem. En anden spiller jeg kan huske som de fleste endte med at holde meget af var Di Maria, der havde 2 elendige sæsoner hos os med svingende præstationer, men som endte med at være en vigtig prik på holdet efter at han fandt sig til rette med sit defensive løbearbejde og altid udfordrende angrebspil.
Det jeg prøver at sige er at grunden til at de fleste af os elsker fodbold er fordi at, det er en så uforudsigelig sport hvor det magiske altid kan ske - kampe og spiller udvikling i mente. Man bliver nød til at have tålmodighed og forståelse for at de spillere der løber rundt nede på banen ikke bare er maskiner der kan præstere fra dag et eller i det hele taget året efter dag et. Ja De bliver købt for vanvittige mange penge og ja De for helt urimelige lønninger, men alligevel synes jeg at vi "almindelige" mennesker er alt for hurtige til at pege fingre af dem når det dårlige spillere viser sig. Man burde istedet efter min mening som "ægte" madridista slå koldt vand i blodet og give alt en god chance selvom at det er svært at være tålmodig. Vi ved alle at Bale er en klassespiller og Vi ved også at Han kan afgøre en kamp - Ja vi har sku allerede fået en af de bedste smagsprøver på det i en Copa del Rey finale jeg aldrig glemmer.
Det er sundt at debatere med hinanden især om en passion Vi alle elsker. Jeg synes nu bare at der er ærgelig at vI madridistas er blevet kendte for at være forkælede fans der kan finde på at pifte af vores eget hold hvis spillet ikke lige er "sprudlende" nok , kendte for at have en politik der hedder at Vi ingen tålmodighed har spiller og træner mæssigt - koste hvad det vil. Jeg synes at når man tænker eller ser sådan på tingene, så mister den klub og den sport man elsker sin charme og nobelhed.
Vi er Real Madrid - Verdens bedste fodboldhold. Vi skal nok vinde og Vi skal nok skabe noget unikt med den spillertrup Vi har. Husk nu bare på at have tålmodighed og som en bruger fint skriver, så prøv at se det gode i spillerne når de gør noget godt.
Hala Madrid.
Godt indlæg.
Jeg må erkende at du har en pointe, da vi ikke rigtigt ved hvem der kommer til at afgøre kampene for os til næste forår. Vi skal dog også have lov i klubben til at "kalde en spade for en spade". Det kan være at Bale kommer til at score nogle gode mål for os i den kommende sæson, som han gjorde i Champions League finalen, men tendensen er, at det ikke er et lykkeligt ægteskab. Jeg er nok en af dem "som fordømmer spillere", men det gør jeg kun, når de ikke passer ind. Jeg dømmer ikke Bale for at være brite eller at være et Florentino køb, men for hans evner på banen. Det glæder mig egenligt at man er blevet så kritiske omkring holdstruktur som man er nu, hvilket er en klar kontrast til Galactico dagene, hvor man blindt stolede på Florentino's højprofilerede signings.
Men prøv lige at overvej et scenarie, hvor Bale i efteråret starter inde i stedet for Isco (som måske har været vores bedste i alle 5 pre-seasonkampe). Vi skal få udviklet og spille med det bedst mulige hold med truppens potentiale, men heri er der nogle forhindringer til at nå dette. Og dé forhindringer (som Bale's "politiske" position i klubben) skal med rette kritiseres, hvis ikke hans position er berettiget qua hans præstationer på banen. I Arsenal kan man have den samme træner i 12 år uden at vinde andet 4. pladser, men det kan man i den grad ikke i Real Madrid - og det er jeg glad for.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Plus de jo hungrer efter revanche. Det bliver reelt set Benitez' første svære opgave.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Pelle skrev: Problemet herinde er, at nogle brugere har set sig så sure på Bale, at de aldrig kan få anti-Bale brillerne af - selv når han gør noget godt.
Bale har været katastrofal i sidste sæson. Det tror jeg, at vi alle er enige om. Bale skal i den grad løfte sit spil i den kommende sæson, ellers må han sælges. Det forventer jeg også, at alle er enige om.
Men det er altså ok, selv for Jer, der virkelig ikke bryder sig om manden - Jimmy, Brylle, Dios, Roesen, Neye, Sahinovic, og hvem der nu ellers er - at rose ham for de gode aktioner, han trods alt har. Han scorede i dag et fint mål på tvivlsomt målmandsspil. Men han skabte målet selv, og det vil han da også kunne gøre i La Liga. Kom nu med bare lidt optimisme og så stop med at hate på ham konstant, det er seriøst ved at være en smule latterligt. Vi er jo alle enige om, at han skal vise noget nu. Men derfor behøver man ikke læse stolpe op og stolpe ned om, hvor ringe Bale er konstant. Den synes jeg, at i bør tænke lidt over :-)
Bare kort for at undgå du skal tro jeg samtykker. Det er ikke sådan jeg ikke bryder mig om Bale. Jeg var begejstret for ham, da han endnu var i Tottenham.
Bale er indkøbt til en kontekst, hvor han ikke rigtig kan bruge sine styrker men i stedet alt for ofte falder igennem. Det er én ting noget andet der måske giver anledning til mest frustration hos mig, er at han trods konstant ringe præstationer, skal spille af politiske grunde. Det hindre os i at stille med stærkeste hold. Det tredie aspekt er at det er det rene vanvid at have så mange penge bundet i en spiller, vi ikke rigtig får udnyttet potentialet hos.
Men du skriver præcis det samme som alle de andre, der er intet nyt under solen. Same story, different day. Kæft det er blevet trættende.
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Johnson
- Gæst
-
Real Madrid har ganske enkelt verdens bedste midtbane med Kroos, Modric, James og Isco. Hvis man bygger holdet op omkring disse fire spillere vil man kun vinde alt de næste par år.
Klubben står faktisk i enestående position, netop fordi man nu har verdens bedste midtbane man kan bygge videre på. Det kan godt være at man på et tidspunkt skal skifte Modric ud med Verratti, men det er vel først om et par år. Desuden så har man Marco Asensio som bliver en superstjerne om et par år. Han er virkelig et kæmpetalent. Jesé har vist at han har klassen til at spille på højeste niveau, han skal bare have spilletid. Varane får måske sit gennembrud i denne sæson og så har vi en forsvarspiller som bliver en magtfaktor i kraft af sin fart.
Jeg er helt sikkert en af de mest skeptiske omkring Florentino Perez, men jeg synes faktisk det tjener til hans ære at der ikke er lavet de store indkøb i år. Det tyder på at man trods alt er klar over holdets fantastiske potentiale. Hvis jeg skal fortsætte af dette optimistiske spor, så kan man sige at det positive ved at Bale åbenbart skal til at spille centralt er, at nu skal han konkurrere med Cristiano, Benzema, og Jese. Hvis han kan vinde den konkurrence så er det fint med mig at han spiller, så længe man ikke piller ved vores førnævnte firemands-midtbane.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Og så lige for at få det på plads én gang for alle:
Dios skrev: Nu er jeg på ingen måder bedste venner med Ronaldo, men skal vi ikke være enige om, at han trods alt har lidt at løbe på ift. dårlige kontra gode præstationer i Real Madrid trøjen? Altså vi taler her om Real Madrid's all time topscorer inden September måned er omme på blot 5 sæsoner og nogle uger. Hvis man først vil måle Ronaldo's præstationer med Bale's, så skal du få alvor se kritik af Bale!
Pelle skrev: Men! Hvis du læser det som om, at jeg sammenligner Bale og Ronaldo, så må jeg bede dig gå tilbage og læse mit indlæg en gang til. For det er slet ikke det, jeg gør. At sammenligne Bale med manden, der bliver all-time topscorer på 5 sæsoner vil være dybt useriøst.
Drenge kom nu :) Det er tre gange på to dage at en bruger har kigget forkert på Wiki ;)
6 sæsoner og nogle uger. Han blev købt 26 juni 2009 og har spillet disse seks sæsoner for Real Madrid:
09/10
10/11
11/12
12/13
13/14
14/15
Ronaldo har spillet her seks sæsoner. Ikke fem. You're welcome ;) Anmeld mig, hvis I har lyst :P
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Madridsta14 skrev: Jeg har et spørgsmål omkring David De Gea
Det kan jeg godt svare på:)
Jeg er her stadig XOXO
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Madridsta14 skrev: Jeg har et spørgsmål omkring David De Gea
Svaret er 11,5 centimeter
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...