Sæsonen 2015-2016

10 år 11 måneder siden #661 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Sæsonen 2015-2016
Haha, i er fandme nogen skrækkelige mennesker!:O

Jeg er her stadig XOXO
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #662 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sæsonen 2015-2016

Raul-Madrid skrev: Noget der er mere amatør agtigt af de danske tv kanaler som endnu ikke har fundet ud af om de skal vise spansk fodbold eller ej - VI STARTER DENNE WEEEKEND!!!!!!!!!!! det fandme ærgeligt - magter ikke at se den Online igen igen....!

Nogle der ved noget nyt om dette ? har set at Falster fyren ( sorry har glemt dit navn :-) ) havde skrevet en mail til dem eller ringet men ja der var ikke nyt for nogle dage siden :(

ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk...sk-tv-aftale/5693227

Jeg begynder at forberede mig på, at se kampen mod Gijon på nettet. Der skal nok komme en aftale i hus, men tvivler på om de når første runde.
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #663 af Raul-Madrid
Besvaret af Raul-Madrid på emne Sæsonen 2015-2016
Ja er os så småt forberedt på at se den online eller ihvertfald mere forbedredt end kampen mod Gala - da jeg pludselig huskede min oplader var gået i stykker til min Mac så måtte ud og låne min brors computer puhaaa missede første 10 min :(

RAUL!!!!
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #664 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Sæsonen 2015-2016
Er der nogle steder, hvor man kan købe sig til et godt stream med engelske/danske kommentatorer? Jeg kan slet ikke overskue at skulle klikke ads væk hvert tredje minut på et eller stream med en saudiarabisk kommentator.
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #665 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæsonen 2015-2016
Ronaldo7.net er til min egen overraskelse ret brugbart, eftersom der er begyndt at komme youtube links op. Ingen reklamer, det lagger ikke også kan man se den i helt op til 1080p kvalitet.

Florentino Pérez
Emnet er blevet låst.
  • Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #666 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Sæsonen 2015-2016
Ronaldo7.net er perfekt. Jeg bruger den også selv. Og her er det ikke bare kvaliteten på skærmen der er perfekt (1080p). Derudover, så er der også engelske kommentatorer fra Sky Sports og BT Sport plus det gode fra de russiske og arabiske kanaler.

Men lad lige være med at dele den med for mange. Kvaliteten sænkes nemlig og der opstår sort skærm løbende under en kamp.
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #667 af Realex
Besvaret af Realex på emne Sæsonen 2015-2016

M_linding skrev:

Raul-Madrid skrev: Noget der er mere amatør agtigt af de danske tv kanaler som endnu ikke har fundet ud af om de skal vise spansk fodbold eller ej - VI STARTER DENNE WEEEKEND!!!!!!!!!!! det fandme ærgeligt - magter ikke at se den Online igen igen....!

Nogle der ved noget nyt om dette ? har set at Falster fyren ( sorry har glemt dit navn :-) ) havde skrevet en mail til dem eller ringet men ja der var ikke nyt for nogle dage siden :(

ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk...sk-tv-aftale/5693227

Jeg begynder at forberede mig på, at se kampen mod Gijon på nettet. Der skal nok komme en aftale i hus, men tvivler på om de når første runde.

Jeg skal nok lige prøve at forhøre mig ude på jobbet i morgen. Kan være jeg kan lokke lidt info ud af cheferne ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Dios, JimmyBroe, ElMadrid, Chamartin
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #668 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Sæsonen 2015-2016
Marcas læsere har stemt på deres ideelle startopstilling

Jeg kan ikke påstå, jeg er uenig. Fans er sgu ikke så dumme ;)

Marcas læsere: Ideelle startopstilling
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #669 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Sæsonen 2015-2016

Chamartin skrev: Marcas læsere har stemt på deres ideelle startopstilling

Jeg er helt enig det er lige nøjagtig sådan der det skal se ud. Smuk smuk opstilling.

Jeg er her stadig XOXO
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #670 af Roesen7
Besvaret af Roesen7 på emne Sæsonen 2015-2016

JimmyBroe skrev:

Jeg er helt enig det er lige nøjagtig sådan der det skal se ud. Smuk smuk opstilling.

Skift Casilla med Navas og jeg er helt med :-)

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Følgende bruger(e) sagde tak: Gåser
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #671 af Neye
Besvaret af Neye på emne Sæsonen 2015-2016

Korrektion! Langt de fleste fans er ikke så dumme og flertallet af de her adspurgte fans synes at have forstand på fodbold
Sidste redigering: 10 år 11 måneder siden ved Neye.
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #672 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Sæsonen 2015-2016
Jeg synes, det er fedt at have en idealopstilling - helt uden at tage i betragtning, hvem modstanderen er :-)

"Maybe they hate me because I'm too good."
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum