Sæsonen 2015-2016
Jeg er her stadig XOXO
Raul-Madrid skrev: Noget der er mere amatør agtigt af de danske tv kanaler som endnu ikke har fundet ud af om de skal vise spansk fodbold eller ej - VI STARTER DENNE WEEEKEND!!!!!!!!!!! det fandme ærgeligt - magter ikke at se den Online igen igen....!
Nogle der ved noget nyt om dette ? har set at Falster fyren ( sorry har glemt dit navn :-) ) havde skrevet en mail til dem eller ringet men ja der var ikke nyt for nogle dage siden :(
ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk...sk-tv-aftale/5693227
Jeg begynder at forberede mig på, at se kampen mod Gijon på nettet. Der skal nok komme en aftale i hus, men tvivler på om de når første runde.
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
RAUL!!!!
Florentino Pérez
- Inspektøren
- Gæst
-
Men lad lige være med at dele den med for mange. Kvaliteten sænkes nemlig og der opstår sort skærm løbende under en kamp.
M_linding skrev:
Raul-Madrid skrev: Noget der er mere amatør agtigt af de danske tv kanaler som endnu ikke har fundet ud af om de skal vise spansk fodbold eller ej - VI STARTER DENNE WEEEKEND!!!!!!!!!!! det fandme ærgeligt - magter ikke at se den Online igen igen....!
Nogle der ved noget nyt om dette ? har set at Falster fyren ( sorry har glemt dit navn :-) ) havde skrevet en mail til dem eller ringet men ja der var ikke nyt for nogle dage siden :(
ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk...sk-tv-aftale/5693227
Jeg begynder at forberede mig på, at se kampen mod Gijon på nettet. Der skal nok komme en aftale i hus, men tvivler på om de når første runde.
Jeg skal nok lige prøve at forhøre mig ude på jobbet i morgen. Kan være jeg kan lokke lidt info ud af cheferne ;)
Jeg kan ikke påstå, jeg er uenig. Fans er sgu ikke så dumme ;)
Marcas læsere: Ideelle startopstilling
Chamartin skrev: Marcas læsere har stemt på deres ideelle startopstilling
Jeg er helt enig det er lige nøjagtig sådan der det skal se ud. Smuk smuk opstilling.
Jeg er her stadig XOXO
JimmyBroe skrev:
Jeg er helt enig det er lige nøjagtig sådan der det skal se ud. Smuk smuk opstilling.
Skift Casilla med Navas og jeg er helt med :-)
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Korrektion! Langt de fleste fans er ikke så dumme og flertallet af de her adspurgte fans synes at have forstand på fodbold