Sæsonen 2015-2016

10 år 11 måneder siden #685 af R7CR7GB11
Besvaret af R7CR7GB11 på emne Sæsonen 2015-2016

Gåser skrev:

R7CR7GB11 skrev:

FanOfMagicalTeams skrev: Hvem glæder i jer mest til at se i den nye Sæson? Top 3 med kort forklaring?

1) James - Ung spiller med X-factor. Tror de lækre detajler kommer til at ske for hans fødder i år. Håber han bliver lidt mere modig i hans spil og også bliver vildere til at sætte sin nærmeste mand.

2) Marcelo - Gammel ræv med brasillianske kvaliteter. Kampafgørende driblinger, løb og indlæg. Nogle gange også kampafgørende på den negative måde hvor han sejler defensivt men glæder mig til at se hans niveau i år. Tror han rammer et højt niveau.

3) Benitez - hvordan skal den trup spilles? Hvem kommer til at stå for målene, hvis ikke Ronaldo. Og tør man ændre lidt i systemet så man netop sætter spillet op på en måde der gør at målene bliver lidt mere jævnt fordelt?

Edit: Med hvis ikke Ronaldo menes 2 ting. 1) hvis han ikke kan holde sit vanvittige høje målsnit. 2) Hvis man efterhånden ikke er nødt til at ligge spillet lidt om så man ikke bliver så "nem" at lukke ned.

Modigt at kalde Marcelo paa 27 aar en gammel raev ;-) Det er mit indtryk at mange af de faste debattoerer herinde ligeledes har rundet 27 ;-)

Som brasilianer, så er 27 gammel, da de ofte topper abnormt tidligt.

Ligesom Ronaldo, Ronaldinho og Rivaldo? De havde vel alle sin storhedstid i slut-tyverne, ligesom de fleste andre fodboldspillere.
Jeg tror mere det er et spoergsmaal om at de har saa mange gudsbenaadede talenter, der saa formaar at spilde sit talent paa druk og damer.
Det virker til at Marcelo har hovedet og ikke mindst attituden i orden, saa han har vel nok ogsaa minimum 3 aars tid endnu paa toppen :-)
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #686 af sebbereal
Besvaret af sebbereal på emne Sæsonen 2015-2016
Lige præcis Ronaldinho er lidt dum at nævne i den sammenhæng da han netop som 26 - 27 årig mistede niveauet han var på før :) selvfølgelig er det slemt at generalisere, men Adriano havde man nok også ønsket havde holdt i længere tid
Emnet er blevet låst.
  • Par nummer 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #687 af Par nummer 7
Besvaret af Par nummer 7 på emne Sæsonen 2015-2016
Jesus Vallejo som vi har købt, starter ude i dag mod Mirandes, har jeg set på livescore. Havde nu håbet på at han vil spille.
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #688 af Halamadrid85
Besvaret af Halamadrid85 på emne Sæsonen 2015-2016
Nogen der ved noget nyt vedr. tv aftalen ?

Magter næsten ikke at skulle se endnu en kamp på nettet
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #689 af Roesen7
Besvaret af Roesen7 på emne Sæsonen 2015-2016

Halamadrid85 skrev: Nogen der ved noget nyt vedr. tv aftalen ?

Magter næsten ikke at skulle se endnu en kamp på nettet

Tror nok du skal forvente, at der kommer en nyhed på siden, når der kommer en afklaring. Indtil da ved ingen af os mere end andre.

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Emnet er blevet låst.
  • Par nummer 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #690 af Par nummer 7
Er der nogen som kan give en dato på, hvornår De Gea skulle skifte til os. Synes det er ved at blive ret besværligt at få ham.
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #691 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 2015-2016

Par nummer 7 skrev: Er der nogen som kan give en dato på, hvornår De Gea skulle skifte til os. Synes det er ved at blive ret besværligt at få ham.

Er "inden 1. september" nok?

Den er Robinho-sikker, ved du nok.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
  • Par nummer 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #692 af Par nummer 7
Robinho sikker ???

Ja det er nok, det betyder jo reelt ingenting om han misser to kampe. Bortset fra at vi så har 3 målmænd der alle gerne vil være 1 valg. Jeg ved for en United kammerat at De gea ikke bliver udtaget for tiden og heller ikke til Champions. Så det lugter jo langt væk af et skifte. Forstår bare ikke hvad der er galt siden det ikke er løst endnu.
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #693 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Sæsonen 2015-2016
Du ved fra en kammerat, at De Gea ikke bliver udtalt?

Bare af nysgerrighed, hvem er din ven? Roy Keane eller samtlige klodens nyhedsmedier?

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7
Emnet er blevet låst.
  • Par nummer 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #694 af Par nummer 7

DarioGomez skrev: Du ved fra en kammerat, at De Gea ikke bliver udtalt?

Bare af nysgerrighed, hvem er din ven? Roy Keane eller samtlige klodens nyhedsmedier?

En kollega som også er en kammerat. Snakker meget bold med ham i løbet af dagen. Han læser lidt mere news end jeg gør !
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #695 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sæsonen 2015-2016
Der er flere ting galt; her er nogle af dem:

1. Penge.
2. LVG er snothamrende dum..... sådan virkelig!

Nå, måske der er kun er to ting galt så. Punkt 1 indgår også i punkt 2.

www.tv3sport.dk/fodbold/blog/champions-league-bloggen/

Peter Grønborg er også sikker i sin sag. Fantastisk at have ham tilbage i fodboldens verden!
Sidste redigering: 10 år 11 måneder siden ved Daniel.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, M_linding, JimmyBroe, Par nummer 7
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #696 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæsonen 2015-2016
Man skal ihvertfald ikke undervurdere Louis Van Gaal' stædighed. Havde det været op til ham, havde han sikkert beholdt De Gea bare for at ''straffe'' ham.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 11 måneder siden ved Sahinovic.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum