Sæsonen 2015-2016

10 år 11 måneder siden #601 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 2015-2016

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #602 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2015-2016

Siempre Madrid skrev:

M_linding skrev: www.realmadrid.com/en/fans/videos/2015/0...he-santiago-bernabeu

På en dag hvor alle er glade, har realmadrid.com givet deres bud på de 10 bedste mål, som Real scorede på Bernabeu sidste sæson.

Er nummer 1 en lille stikpille?;)

Det kunne det såmænd sagtens være, men på den anden side er det også sublim udførelse af Real Madrids varemærke.

Jeg synes dog, at de to andre Benzema-mål er væsentligt bedre og de er mine personlige favoritter.

Isco's fejring af Benzema's mål nr. 2 er grund nok i sig selv til at det skulle have været 1'er :D Jeg elsker hans reaktion haha :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 10 år 11 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #603 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Sæsonen 2015-2016
Er der nogen, der ved, om det er muligt at se kampen mellem Real og Galatasaray i aften? Jeg ved godt, at der spilles ligegyldige CL play-off kampe, og de optager desværre alle sportskanalerne, så hvis man nu hellere vil se Kongeklubben ødelægge nogle tyrkere (igen, igen, igen!), hvor gør man det så henne?

"Maybe they hate me because I'm too good."
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #604 af Siempre Madrid

Pelle skrev: Er der nogen, der ved, om det er muligt at se kampen mellem Real og Galatasaray i aften? Jeg ved godt, at der spilles ligegyldige CL play-off kampe, og de optager desværre alle sportskanalerne, så hvis man nu hellere vil se Kongeklubben ødelægge nogle tyrkere (igen, igen, igen!), hvor gør man det så henne?

Real Madrid TV på din Real Madrid app?

Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #605 af Realex
Besvaret af Realex på emne Sæsonen 2015-2016

Pelle skrev: Ved vi overhovedet, om der kommer styr på det? Hvad nu hvis ingen af tv-stationerne vil lægge den nødvendige sum penge. Det er tydeligt, at Bundesligaen er det nye sats fra de danske tv-stationer. Sammen med PRL og Superligaen kunne jeg godt frygte, at man ikke købte rettighederne til de spanske kampe i år.

Jeg tror ikke vi skal frygte noget. Interessen for La Liga er stor, men man vil jo nødigt byde alt for højt til at starte med. Bundesligaen bliver satset på, fordi man netop ejede de rettigheder i forvejen, og så også fordi der er et par danskere i ligaen. Men det er primært Eurosport-afdelingen som står for det. Det udelukker ikke at der er plads til La Liga på 6'eren og Canal 9.
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #606 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Sæsonen 2015-2016

Siempre Madrid skrev:

Pelle skrev: Er der nogen, der ved, om det er muligt at se kampen mellem Real og Galatasaray i aften? Jeg ved godt, at der spilles ligegyldige CL play-off kampe, og de optager desværre alle sportskanalerne, så hvis man nu hellere vil se Kongeklubben ødelægge nogle tyrkere (igen, igen, igen!), hvor gør man det så henne?

Er det ikke noget med, at den tit er i udu?

"Maybe they hate me because I'm too good."
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #607 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Sæsonen 2015-2016

Pelle skrev:

Siempre Madrid skrev:

Er det ikke noget med, at den tit er i udu?

Som i næsten altid. Det er en amatør app. Den skal selvfølgelig prøves men jeg tror du/vi skal satse på streamingsider.

Jeg kan anbefale denne:

www.ronaldo7.net

Den bruger jeg altid når der er disse kampe som ikke kan ses andre steder. Den kan være lidt svær at finde ud af, men skriv når kampen går igang, så guider jeg dig:-)

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #608 af Halamadrid85
Besvaret af Halamadrid85 på emne Sæsonen 2015-2016
Nogen der ved hvor kampen på søndag bliver vist henne ?
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #609 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Sæsonen 2015-2016

Halamadrid85 skrev: Nogen der ved hvor kampen på søndag bliver vist henne ?

Rettighederne til kampen er endnu ikke fastlagt. Mon ikke det bliver slået stort op på siden når der kommer noget nyt?:)

Jeg er her stadig XOXO
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #610 af Realex
Besvaret af Realex på emne Sæsonen 2015-2016

Det begynder at ligne noget. Ovenstående hold er jeg ganske godt tilfreds med! Så har vi kun et par enkle ting der skal afgøres:

- Målmands-situationen.
- Hvad bliver Arbeloa's rolle?
- Bliver Coentrao eller skal der findes en ny højreback? (Arbeloa?!)
- Bliver Illarramendi og Lucas Silva forhåbentligt udlejet/solgt?
- Benitez søger en angriber. Bliver der hentet noget ind?
- Hvad skal der ske med Asensio, Ødegaard og Mayoral, og bliver Lucas Vasquez en fast del af holdet?
Sidste redigering: 10 år 11 måneder siden ved Realex.
Følgende bruger(e) sagde tak: FranciscoISCO
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #611 af FranciscoISCO
Besvaret af FranciscoISCO på emne Sæsonen 2015-2016

Realex skrev:

Det begynder at ligne noget. Ovenstående hold er jeg ganske godt tilfreds med! Så har vi kun et par enkle ting der skal afgøres:

- Målmands-situationen.
- Hvad skal der ske med Asensio, Ødegaard og Mayoral, og bliver Lucas Vasquez en fast del af holdet?

Hvor ser det smukt ud, mange tak for den visuelle fremstilling! :)

- Den er blevet løst på dit holdkort :)
- Personligt ser jeg ikke nogen grund til, at Coentrao skal erstattes, det er ærlig talt mig en gåde, at folk ønsker dette, medmindre altså at han gerne vil væk, så skal han selvfølgelig erstattes. Du må i øvrigt have ment venstreback (sorry) ;)
- Det gør de forhåbenligt, og også ret sandsynligt, vil jeg mene.
- Er jeg faktisk ikke rigtig sikker på, at han gør, hvilket passer mig fint, vi har nemlig rigeligt med offensive-spillere som er i stand til, at kandidere til positionen som 9'er. Dette tror jeg også er Benitez tanker, derfor tror jeg altså, at de Gea bliver denne sommers sidste Real-køb.
- Førstnævnte lejes sandsynligvis ud. Betis er bl.a. blevet nævnt, fint hvis vi han bliver i den bedste spanske liga. Ødegaard og Mayoral rygtes vist nok, til at indgå i næste sæsons trup, men som ungdomsspillere, som også ville være til rådighed for Real Castilla, lidt ligesom man så det med Morata i Mourinhos sidste sæson i klubben. Vasquez kommer derimod til at blive en fast del af truppen, men det bliver jo nok, medmindre han overrasker helt vildt, som det absolut yderste kort på holdet. Ham og Cheryshev kommer nok til at kæmpe internt, om at få minutter, en kamp russeren umiddelbart ser ud til, at have bedst muligheder for at vinde. Ham har jeg i hvert fald ret høje forventninger til :)

Altid Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Realex, Roesen7, JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #612 af Siempre Madrid

FranciscoISCO skrev:

Realex skrev:

- Målmands-situationen.

Hvor ser det smukt ud, mange tak for den visuelle fremstilling! :)

- Den er blevet løst på dit holdkort :)
- Personligt ser jeg ikke nogen grund til, at Coentrao skal erstattes, det er ærlig talt mig en gåde, at folk ønsker dette, medmindre altså at han gerne vil væk, så skal han selvfølgelig erstattes. Du må i øvrigt have ment venstreback (sorry) ;)
- Det gør de forhåbenligt, og også ret sandsynligt, vil jeg mene.
- Er jeg faktisk ikke rigtig sikker på, at han gør, hvilket passer mig fint, vi har nemlig rigeligt med offensive-spillere som er i stand til, at kandidere til positionen som 9'er. Dette tror jeg også er Benitez tanker, derfor tror jeg altså, at de Gea bliver denne sommers sidste Real-køb.
- Førstnævnte lejes sandsynligvis ud. Betis er bl.a. blevet nævnt, fint hvis vi han bliver i den bedste spanske liga. Ødegaard og Mayoral rygtes vist nok, til at indgå i næste sæsons trup, men som ungdomsspillere, som også ville være til rådighed for Real Castilla, lidt ligesom man så det med Morata i Mourinhos sidste sæson i klubben. Vasquez kommer derimod til at blive en fast del af truppen, men det bliver jo nok, medmindre han overrasker helt vildt, som det absolut yderste kort på holdet. Ham og Cheryshev kommer nok til at kæmpe internt, om at få minutter, en kamp russeren umiddelbart ser ud til, at have bedst muligheder for at vinde. Ham har jeg i hvert fald ret høje forventninger til :)

Det er nemlig en super fremstilling og det ser faktisk ret fornuftigt ud trupmæssigt.

Jeg er dog stadig lidt nervøs for offensiven, hvis (7-9-13), at vi får en længerevarende skade til Benzema eller Cristiano Ronaldo. Jeg kunne godt fristes til et Fernando Llorente-køb.

Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum