Sæsonen 2015-2016

10 år 11 måneder siden #649 af Roesen7
Besvaret af Roesen7 på emne Sæsonen 2015-2016
Kampbilletter kan tidligst bestilles ugen før, men skulle jeg se El Clasico kunne jeg godt have fundet på at bestille fly og hotel ved denne tid. Så det er ærligt lidt amatøragtigt, at kampprogrammet ikke er helt på plads så kort før sæsonstart. LFP rykker kampe til kl. 12 om formiddagen for at få asiatiske tv-seere med, men når det handler om at få udenlandske fans på stadion, så gør man det altså ikke let ved at rykke sådan i programmet. Så tæt på sæsonstart burde kampene ikke kunne rykkes mere end en dag eller to.
Så må man indføre nytårsrunden fra næste sæson.

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #650 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 2015-2016
Jeg tror, at Vicente del Bosque er pænt ligeglad med en nytårs-runde næste sæson. Til gengæld er han vist glad for den i denne sæson.

Det sagt, så skulle det naturligvis have været på plads for længe siden.

Skal vi trække noget positivt ud af det, så skal Real Madrid i det mindste ikke spille opvisningskamp i Qatar mellem jul og nytår i år!!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Sidste redigering: 10 år 11 måneder siden ved Siempre Madrid.
Emnet er blevet låst.
  • Par nummer 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #651 af Par nummer 7
Besvaret af Par nummer 7 på emne Sæsonen 2015-2016
Kan godt se det er lidt af et problem. Det er den spanske liga i en nøddeskald. Men jeg ville slet ikke ha noget i mod at se Real på en nytårs aften.
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #652 af Raul-Madrid
Besvaret af Raul-Madrid på emne Sæsonen 2015-2016
Noget der er mere amatør agtigt af de danske tv kanaler som endnu ikke har fundet ud af om de skal vise spansk fodbold eller ej - VI STARTER DENNE WEEEKEND!!!!!!!!!!! det fandme ærgeligt - magter ikke at se den Online igen igen....!

Nogle der ved noget nyt om dette ? har set at Falster fyren ( sorry har glemt dit navn :-) ) havde skrevet en mail til dem eller ringet men ja der var ikke nyt for nogle dage siden :(

RAUL!!!!
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #653 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Sæsonen 2015-2016

Raul-Madrid skrev: Noget der er mere amatør agtigt af de danske tv kanaler som endnu ikke har fundet ud af om de skal vise spansk fodbold eller ej - VI STARTER DENNE WEEEKEND!!!!!!!!!!! det fandme ærgeligt - magter ikke at se den Online igen igen....!

Nogle der ved noget nyt om dette ? har set at Falster fyren ( sorry har glemt dit navn :-) ) havde skrevet en mail til dem eller ringet men ja der var ikke nyt for nogle dage siden :(

Hvordan fanden kan du glemme mig? Jimmy Broe -remember that name bro;-)

Men nej, de lover at slå det stort op, når/hvis den kommer i hus.

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Roesen7
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #654 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Sæsonen 2015-2016
Jeg er absolut enig! En nytårskamp i Madrid kunne være fedt, men princippet i at ændre programmet, efter det er offentliggjort er bare dumt, er bare dumt!!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #655 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Sæsonen 2015-2016

JimmyBroe skrev:

Par nummer 7 skrev:

JimmyBroe skrev:

DarioGomez skrev: Hehe.

Men det er jo fx problematisk, hvis man nu havde købt flybilletter til El Clásico blot for at opdage, at LFP rykker kampen fjorten dage.

Amatører!

Har man det?:/

Det er pinligt. Jeg forestiller mig at det er en af grundende til, at det er svært at få de helt store tv-aftaler i hus.
Det hele er sådan lidt på slum og useriøst. En aftale er ikke nødvendigvis en aftale i Spanien og flere andre sydeuropæiske lande. "Vi når det jo nok" -attituden, er forfærdelig.

Det er da ikke nødvendigt at planlægge en rejse før sæsonen starter ? Hvis kampen mod Barcelona først er i oktober/november måned, så skulle det da gerne være muligt, at købe rejsepakken lidt senere, så det undgås at komme ud for unaturlige flytninger af kampdatoer, eller er det bare mig, der ikke har erfaring nok til at udtale mig ?

Pas.
Det har jo nok noget med prisen at gøre. Nu planlægger nogen af knægtene og jeg selv en fællestur til madrid, i foråret (marts-april) og der er planen at vi bestille før jul.

Generelt skulle det billigste tidspunkt at købe hotel til Spanien på være 4-7 uger før afrejsen og flybilletter ca. 2 mdr. før, jf. oplysninger nogle af de store søgemaskiner har lavet.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #656 af DarioGomez
Altså lige bortset fra, at en decemberkamp i Madrid bliver en kold fornøjelse! :)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #657 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 2015-2016

Raul-Madrid skrev: Noget der er mere amatør agtigt af de danske tv kanaler som endnu ikke har fundet ud af om de skal vise spansk fodbold eller ej - VI STARTER DENNE WEEEKEND!!!!!!!!!!! det fandme ærgeligt - magter ikke at se den Online igen igen....!

Nå, du har været inde og læse hans dating-profil "Falster Fyren" på Døllefjelle-dating.dk........det er vist kun Brylle, som har svaret på den ;-)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Sidste redigering: 10 år 11 måneder siden ved Siempre Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, Roesen7
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #658 af Raul-Madrid
Besvaret af Raul-Madrid på emne Sæsonen 2015-2016
haha my bad :D Jimmybrow

RAUL!!!!
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #659 af DarioGomez
"Jimmy Brown"

... men det er nu mest hans tunge.

Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, Roesen7
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #660 af DarioGomez
Det er jo velkendt, at slagter-Jimmy bruger en god del af dagen på madridista.dk, mens han pudser mørbraden til jeres profilbilleder

Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, Roesen7
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum