Sæsonen 2015-2016
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Sahinovic skrev: Man skal ihvertfald ikke undervurdere Louis Van Gaal' stædighed. Havde det været op til ham, havde han sikkert beholdt De Gea bare for at ''straffe'' ham.
Så må Manchester United-ledelsen træde i karakter og vise, at de står i spidsen for en storklub. Det giver ingen mening - ingen mening overhovedet - at holde på en spiller, som ikke vil være der.
Jeg er glad for, at Real Madrid gjorde kort proces med Higuaín, Özil og Ángel di María og hjalp dem med at få deres ønsker opfyldt.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Uanset hans enorme talent, så får vi jo en målmand, der er enormt rusten.
Dermed ikke sagt, at han ikke kan levere igen, men vi skal nok berede os på, at han ikke kommer til klubben som førstevalg i så fald.
Det næste er så også, hvad nu, hvis vi henter De Gea nu, og først gøre det 30./31. august - kan vi så nå at udleje en Navas eller Casilla - hvis ikke, så er vi ikke et hak bedre end Manchester!
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Heraf det ene på straffe, de to andre var Lewandowski og Sneijder; det er faktisk virkelig godt leveret, og han virker altså enormt sikker i stort set alt, hvad han foretager sig. Naturligvis er De Gea bedre - men om han er 30-40 millioner Euro bedre, det mener jeg altså ikke!
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev: Og næste spørgsmål er vel så - kan vi tillade os at være utilfredse med Navas - han har spillet 585 minutter efter Benitez kom til - og lukket tre mål ind!!
Heraf det ene på straffe, de to andre var Lewandowski og Sneijder; det er faktisk virkelig godt leveret, og han virker altså enormt sikker i stort set alt, hvad han foretager sig. Naturligvis er De Gea bedre - men om han er 30-40 millioner Euro bedre, det mener jeg altså ikke!
Det er sandt, med de få mål, men som jeg ser det er det nok mere den øgede defensive kvalitet der er kommet under Benitez. Angrebet har ikke fungeret godt nok, og der har været alt for få mål under hans kampe, men forsvaret har hele tiden stået bund-solidt.
jeg synes (mest under opvarmnings kampende) at der var nogle få bokse situationer osv. hvor han så mindre end imponerende ud (uden at være dårlig)
Navas er i min optik en god målmand, men ikke god nok til at være 1. valg i madrid. Han er den svageste post, og skal udskiftes. Mener jeg
- icomeinpeace
- Senior bruger
-
Sahinovic skrev: Man skal ihvertfald ikke undervurdere Louis Van Gaal' stædighed. Havde det været op til ham, havde han sikkert beholdt De Gea bare for at ''straffe'' ham.
Jeg er slet ikke glad for LvG, synes han virker arrogant og nedladende, men jeg synes det er at forsimple det en smule, at reducere en udelukkelse til at være en straf af De Gea. Det er på alle måder muligt, at det er pga signalværdien. At man som klub ikke ønsker at sælge en profil til en pris man mener er for lav. Og da slet ikke til et hold, man i egen selvforståelse, er på størrelse med (eller måske endda større end, hvordan så end størrelse er defineret i fodbold)
Så hvor det udadtil kan opfattes som en "anti-De Gea-aktion", så tror jeg i lige så høj grad, det kan være en "pro Utd-aktion"
- Par nummer 7
- Gæst
-
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Par nummer 7 skrev: Vi skal passe på R. Sociedad i år, i sær på deres hjemmebane. Illarra er nok ikke helt glad for sin tid i Real Madrid og så kan han give et par gode råd til at lukke vores angreb ned, hvilket på nuværende tidspunkt er ret nemt.
Hvis det er ret nemt, så behøver Moyes nok ikke gode råd.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Par nummer 7
- Gæst
-
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
- Par nummer 7
- Gæst
-
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Par nummer 7 skrev: Nu har Adan ikke trænet under Benitez og ved ikke hvilke aftaler der ligger indbyrdes i Real Madrids offensive spil. Det ved Illarramendi !
Aaaaaah, det var derfor Juventus lukkede os ned i CL-semifinalen. Morata vidste præcis hvor Ramos og Pepe havde aftalt at løbe hen!
- Par nummer 7
- Gæst
-