Sæsonen 2015-2016

10 år 11 måneder siden #625 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Sæsonen 2015-2016

Par nummer 7 skrev: Sæsonen er ikke startet men vores angreb fungerer stadig ikke. Der er ingen plan med de 4 offensive spillere. Marcelo og Nacho scorede i dag. Det gik ellers ok med at komme frem til målet, men når chancen endelig bød sig, står spillerne ikke klar.

Jeg synes, det du skriver er lidt selvmodsigende.
Det med at angriberne brænder chancer, synes jeg ikke har noget at gøre med, hvordan opbygningen af angrebsspillet fungerer. Jeg synes, du har ret i, at spillerne ikke var klar og brændte på det skammeligste i flere situationer, men det har ikke som sådan noget med angrebsspillet at gøre, men mere noget med deres individuelle parathed og mentalitet i afslutningsøjeblikket.

Jeg synes personligt ikke, at angrebsspillet var helt igennem fantastisk og kombinationerne flød, men helt sløjt var det nu heller ikke, og der var da en udvikling i retning af et højere og mere aggressivt presspil, som andre også skriver. Men Ronaldo, Bale og Isco især må da gerne øve lidt skudtræning de kommende dage.
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #626 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 2015-2016
Kovacic har fået nr. 16. Dermed bliver Lucas Silva enten lejet ud eller solgt.
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #627 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sæsonen 2015-2016

Fondo_Sur skrev: Kovacic har fået nr. 16. Dermed bliver Lucas Silva enten lejet ud eller solgt.

Men det vidste vi jo godt, eftersom Lucas Silva slet ikke kan registreres..;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, andreashn
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #628 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 2015-2016

M_linding skrev:

Fondo_Sur skrev: Kovacic har fået nr. 16. Dermed bliver Lucas Silva enten lejet ud eller solgt.

Men det vidste vi jo godt, eftersom Lucas Silva slet ikke kan registreres..;)

Det kan han i princippet godt, men han skal til at vise noget, hvis han skal overhale Danilo, Casemiro eller James ;-)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #629 af Raul-Madrid
Besvaret af Raul-Madrid på emne Sæsonen 2015-2016
Igennem de sidste par kampe syntes jeg endelig ikke Danilo har præsteret vildt godt, Carvaral syntes jeg har været rigtig fin og håber virkelig han starter inde. Det ligner han er bedre både offensivt men også defensivt, og derfor skal Danilo vel overbevise om at han er bedre hvis han skal starte inde.

Hva syntes i om duellen ?

RAUL!!!!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Roesen7, Chamartin
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #630 af Jaetinh
Besvaret af Jaetinh på emne Sæsonen 2015-2016
Er fuldstændig enig med dig, Danilo har ihvertfald overhovedet ikke imponeret mig i disse træningskampe.
Sidste redigering: 10 år 11 måneder siden ved Jaetinh.
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #631 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sæsonen 2015-2016
Sæsonen har allerede været igang i 0 kampe, og vi venter stadig på at se Danilo stråle.

Jeg gider ikke vente længere; sæt ham til salg!
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, andreashn
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #632 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Sæsonen 2015-2016
Jeg er skam også enig i, at Spanieren har været stærkest spillende i de fleste kampe, her i pre-sæson.
Men hvis vi lige tager et skridt tilbage, så har Danilo haft en lille måned i Real Madrid. Det taget i betragtning og med det niveau vi trods alt har set. Så tror jeg ikke at Carvajal skal føle sig sikker.

Jeg er her stadig XOXO
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #633 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 2015-2016
Danilo har været lidt usikker, men det er trods alt et kæmpe spring, han lige har taget med sit skifte.

Kan tydeligt huske, da Carvajal ligeså lavede en del fejlafleveringer i hans første 6-8 måneder.

Som fodboldspiller tager det tid at blive vant til et tempo. Det er forskellen på transfers som Danilo fra Porto og Kroos fra Bayern.

Danilo er hurtig og stærk. Han skal nok blive rigtig god for os :-)
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, andreashn
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #634 af Jaetinh
Besvaret af Jaetinh på emne Sæsonen 2015-2016
Haha, det at han ikke har imponeret betyder overhovedet ikke at jeg vil have ham væk. Jeg mente skam bare at Carvajal burde være foran i køen, men indtil videre i disse træningskampe har jeg følt at Danillo har startet flere kampe siden hans ankomst end Carvajal. Eller er det bare mig? :-P
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Roesen7
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #635 af Raul-Madrid
Besvaret af Raul-Madrid på emne Sæsonen 2015-2016
Han har også spillet en del mere end Carvaral men det er sådan set også fint nok, han skal jo spilles ind på holdet og testes.

men når sæsonen starter så håber jeg da at Carvajal spiller fra start - og så må Danilo altså vinde pladsen fra ham og der ved vi at det bliver en hård duel kommer vel til at minde lidt om Benz og Higuain duellen.

men det også fint nok så længe real vinder kampe og den bedste spiller spiller så er det fint nok, så længe det ikke er fordi han er dyrest at han skal spille - i modsætning til Bale så har Danilo en hård konkurrent på sin plads plus han self. er lidt billigere ;)

RAUL!!!!
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #636 af TcRedondo
Besvaret af TcRedondo på emne Sæsonen 2015-2016
jese(stortalent, klar la liga klasse), cherysev(stortalent, klar la liga klasse ), kovacic(stortalent, serie a profil), casemiro(cl-profil 14-15) varane/pepe(Verdensklassespillere), carvajal/danilo(Højt internationalt niveau), vasquez(etableret la liga spiller), coentrao(International klasse), nacho(la liga klasse), casilla(la liga klasse), isco/james(verdensklassespillere).
Alt efter opstilling kombineret med hvem der vinder den indbyrdes konkurrence( de 3 par separeret af /), kunne dette være reserveholdet 15-16. En super stærk gruppe, der endelig rummer en anerkendelse af vigtigheden af en bred trup. Det kan ikke rigtig gøres bedre, Hala MAdrid!!
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum