Sæsonen 2015-2016
TcRedondo skrev: jese(stortalent, klar la liga klasse), cherysev(stortalent, klar la liga klasse ), kovacic(stortalent, serie a profil), casemiro(cl-profil 14-15) varane/pepe(Verdensklassespillere), carvajal/danilo(Højt internationalt niveau), vasquez(etableret la liga spiller), coentrao(International klasse), nacho(la liga klasse), casilla(la liga klasse), isco/james(verdensklassespillere).
Alt efter opstilling kombineret med hvem der vinder den indbyrdes konkurrence( de 3 par separeret af /), kunne dette være reserveholdet 15-16. En super stærk gruppe, der endelig rummer en anerkendelse af vigtigheden af en bred trup. Det kan ikke rigtig gøres bedre, Hala MAdrid!!
En anelse forvirret, men din pointe er god.
Jeg synes truppen virker fremragende, når vi også tager det forestående målmandsbytte med i beregningen. Vi har mange strenge at spille på. Især købet af Kovacic har gjort bredden stærk og mulighederne mange. Ligeledes virker der også til at være et fint hieraki på positionerne, hvor almindelig rotation kan holde alle i gang, og de fleste kan acceptere deres rolle.
Jeg vil dog ikke græde snot, hvis Florentino hentede en Llorente i Juventus. Det vil i min optik gøre vores trup fuldstændig komplet!
- Raúl 7
- Gæst
-
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
Gåser skrev:
TcRedondo skrev: jese(stortalent, klar la liga klasse), cherysev(stortalent, klar la liga klasse ), kovacic(stortalent, serie a profil), casemiro(cl-profil 14-15) varane/pepe(Verdensklassespillere), carvajal/danilo(Højt internationalt niveau), vasquez(etableret la liga spiller), coentrao(International klasse), nacho(la liga klasse), casilla(la liga klasse), isco/james(verdensklassespillere).
Alt efter opstilling kombineret med hvem der vinder den indbyrdes konkurrence( de 3 par separeret af /), kunne dette være reserveholdet 15-16. En super stærk gruppe, der endelig rummer en anerkendelse af vigtigheden af en bred trup. Det kan ikke rigtig gøres bedre, Hala MAdrid!!
En anelse forvirret, men din pointe er god.
Jeg synes truppen virker fremragende, når vi også tager det forestående målmandsbytte med i beregningen. Vi har mange strenge at spille på. Især købet af Kovacic har gjort bredden stærk og mulighederne mange. Ligeledes virker der også til at være et fint hieraki på positionerne, hvor almindelig rotation kan holde alle i gang, og de fleste kan acceptere deres rolle.
Jeg vil dog ikke græde snot, hvis Florentino hentede en Llorente i Juventus. Det vil i min optik gøre vores trup fuldstændig komplet!
Jeg er med på, at Llorente på mange måder kunne være en fornuftig investering. Men altså, med de planer Benitez lader til at have med offensiven, så ser jeg dog ikke rigtigt, at der er behov for ham. Da slet ikke som type, da vi i den kommende sæson givetvis kommer til at spille med en meget flydende offensiv, hvor spillerne heri vil være yderste bevægelige, og skifte plads flere gange i løbet af kampene... Jeg nægter simpelthen, at opleve Llorente på kanten ;) Nuvel, i visse kampe kunne han med gavn smides ind, givetvis til sidst i den slags kampe, hvor man er blevet nødsaget til, at skulle smide høje bolde ind i boksen. Det er så også den eneste situation, jeg kan se hans nytte komme os tilgode; situationer hvor en Ramos måske kunne være til ligeså meget gavn? Nej, kommer han hertil, så vil minutterne være yderste små, giv dem hellere til de spillere - som vi efterhånden har en del af - der render rundt med et kæmpe potentiale.
Altid Real Madrid.
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
Jaetinh skrev: Haha, det at han ikke har imponeret betyder overhovedet ikke at jeg vil have ham væk. Jeg mente skam bare at Carvajal burde være foran i køen, men indtil videre i disse træningskampe har jeg følt at Danillo har startet flere kampe siden hans ankomst end Carvajal. Eller er det bare mig? :-P
Det er ikke bare dig, men Danilo har naturligvis et mere øjeblikkeligt behov, for at blive sammenspillet med resten af truppen, end Carvajal har det. Ellers er jeg fuldstændig enig med dig, Carvajal burde som udgangspunkt være førstevalg. Carvajal har flere gange fået lidt hård kritik med på vejen, her på siden, i løbet af sidste sæson, og det har langt fra hver gang været særligt berettet, hvis man spørger mig. Jeg elsker vores lille spanske højreback, som jeg føler lavede en yderst godkendt sidste sæson. Fint med lidt mere kvalificeret kamp om den plads, men altså jeg føler helt bestemt, at han som udgangspunkt bør være førstevalget til næste sæson.
Altid Real Madrid.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Det er decideret håbløst!
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Par nummer 7
- Gæst
-
DarioGomez skrev: Det er godt nok ikke let at planlægge ture til Spanien i år. En gang har LFP ændret programmet, og nu vil måske smide en nytårsrunde ind.
Gør det ikke lettere for os at se kampe i Spanien, hvis det er midt i ferien. Tænker at nytårs aften i Madrid kunne da være ret fedt. Det er måske ikke alle der har fri i denne periode ?
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Par nummer 7 skrev:
DarioGomez skrev: Det er godt nok ikke let at planlægge ture til Spanien i år. En gang har LFP ændret programmet, og nu vil måske smide en nytårsrunde ind.
Gør det ikke lettere for os at se kampe i Spanien, hvis det er midt i ferien. Tænker at nytårs aften i Madrid kunne da være ret fedt. Det er måske ikke alle der har fri i denne periode ?
Hjemme mod Real Sociedad den 31. december kl. 18.00.........lige midt i Hendes Majestæt Dronningens nytårstale........nu står verden ikke længere.
PS: Spillerunde 17 er ikke programsat endnu, men sidste kamp i denne runde spilles på ovennævnte tidspunkt.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Men det er jo fx problematisk, hvis man nu havde købt flybilletter til El Clásico blot for at opdage, at LFP rykker kampen fjorten dage.
Amatører!
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev: Hehe.
Men det er jo fx problematisk, hvis man nu havde købt flybilletter til El Clásico blot for at opdage, at LFP rykker kampen fjorten dage.
Amatører!
Har man det?:/
Det er pinligt. Jeg forestiller mig at det er en af grundende til, at det er svært at få de helt store tv-aftaler i hus.
Det hele er sådan lidt på slum og useriøst. En aftale er ikke nødvendigvis en aftale i Spanien og flere andre sydeuropæiske lande. "Vi når det jo nok" -attituden, er forfærdelig.
Jeg er her stadig XOXO
- Par nummer 7
- Gæst
-
JimmyBroe skrev:
Amatører!
Det er pinligt. Jeg forestiller mig at det er en af grundende til, at det er svært at få de helt store tv-aftaler i hus.
Det hele er sådan lidt på slum og useriøst. En aftale er ikke nødvendigvis en aftale i Spanien og flere andre sydeuropæiske lande. "Vi når det jo nok" -attituden, er forfærdelig.
Det er da ikke nødvendigt at planlægge en rejse før sæsonen starter ? Hvis kampen mod Barcelona først er i oktober/november måned, så skulle det da gerne være muligt, at købe rejsepakken lidt senere, så det undgås at komme ud for unaturlige flytninger af kampdatoer, eller er det bare mig, der ikke har erfaring nok til at udtale mig ?
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
ej - jeg køber ALDRIG pakker, det er alt for dyrt. Men hvis man skal til Madrid for at se kamp, så køber jeg altid billetter fra fx torsdag til tirsdag, så er jeg dækket ind ift. flytning af dagen vedrørende TV-dækning osv. Så når LFP flytter en kamp fjorten dage, så kan det godt ramme en del, der kommer langvejs fra.
Par nummer 7 skrev:
JimmyBroe skrev:
Amatører!
Det er da ikke nødvendigt at planlægge en rejse før sæsonen starter ? Hvis kampen mod Barcelona først er i oktober/november måned, så skulle det da gerne være muligt, at købe rejsepakken lidt senere, så det undgås at komme ud for unaturlige flytninger af kampdatoer, eller er det bare mig, der ikke har erfaring nok til at udtale mig ?
Pas.
Det har jo nok noget med prisen at gøre. Nu planlægger nogen af knægtene og jeg selv en fællestur til madrid, i foråret (marts-april) og der er planen at vi bestille før jul.
Jeg er her stadig XOXO