Sæsonen 2015-2016

• Ikertheman
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #613 af Ikertheman
Besvaret af Ikertheman på emne Sæsonen 2015-2016

Realex skrev: - Hvad bliver Arbeloa's rolle?

At sørge for boldnet, fyldte drikkedunke og træningskegler...
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #614 af FranciscoISCO
Besvaret af FranciscoISCO på emne Sæsonen 2015-2016

Siempre Madrid skrev:

FranciscoISCO skrev:

Realex skrev:

Det begynder at ligne noget. Ovenstående hold er jeg ganske godt tilfreds med! Så har vi kun et par enkle ting der skal afgøres:

- Målmands-situationen.
- Hvad bliver Arbeloa's rolle?
- Bliver Coentrao eller skal der findes en ny højreback? (Arbeloa?!)
- Bliver Illarramendi og Lucas Silva forhåbentligt udlejet/solgt?
- Benitez søger en angriber. Bliver der hentet noget ind?
- Hvad skal der ske med Asensio, Ødegaard og Mayoral, og bliver Lucas Vasquez en fast del af holdet?

Hvor ser det smukt ud, mange tak for den visuelle fremstilling! :)

- Den er blevet løst på dit holdkort :)
- Personligt ser jeg ikke nogen grund til, at Coentrao skal erstattes, det er ærlig talt mig en gåde, at folk ønsker dette, medmindre altså at han gerne vil væk, så skal han selvfølgelig erstattes. Du må i øvrigt have ment venstreback (sorry) ;)
- Det gør de forhåbenligt, og også ret sandsynligt, vil jeg mene.
- Er jeg faktisk ikke rigtig sikker på, at han gør, hvilket passer mig fint, vi har nemlig rigeligt med offensive-spillere som er i stand til, at kandidere til positionen som 9'er. Dette tror jeg også er Benitez tanker, derfor tror jeg altså, at de Gea bliver denne sommers sidste Real-køb.
- Førstnævnte lejes sandsynligvis ud. Betis er bl.a. blevet nævnt, fint hvis vi han bliver i den bedste spanske liga. Ødegaard og Mayoral rygtes vist nok, til at indgå i næste sæsons trup, men som ungdomsspillere, som også ville være til rådighed for Real Castilla, lidt ligesom man så det med Morata i Mourinhos sidste sæson i klubben. Vasquez kommer derimod til at blive en fast del af truppen, men det bliver jo nok, medmindre han overrasker helt vildt, som det absolut yderste kort på holdet. Ham og Cheryshev kommer nok til at kæmpe internt, om at få minutter, en kamp russeren umiddelbart ser ud til, at have bedst muligheder for at vinde. Ham har jeg i hvert fald ret høje forventninger til :)

Det er nemlig en super fremstilling og det ser faktisk ret fornuftigt ud trupmæssigt.

Jeg er dog stadig lidt nervøs for offensiven, hvis (7-9-13), at vi får en længerevarende skade til Benzema eller Cristiano Ronaldo. Jeg kunne godt fristes til et Fernando Llorente-køb.

Her har jeg også en anelse blandede følelser. Som sagt, så har jeg det fint med vores øjeblikkelige offensive sammensætning. Et køb af Llorente vil dog ikke være hvad, der skulle få mig til at græde salte tåre. Han kan bidrage med en ny dimension i vores spil, hvilket i visse tilfælde kan gå hen og blive en fordel, han er spansk, og så er han nok et sted i sin karriere, hvor han ikke vil lave alt for meget larm over, at spilleminutterne kommer til at blive få.

Men altså, der skal virkelig gå utur i den, hvis Benz og Cristiano skulle gå hen og blive skadet på samme tid. Så jeg vil nok stadig foretrække, at man satser på de unge offensive skud på stammen. Vis de unge spillere tillid, også når det gælder. Jeg er i hvert fald forhåbningsfuld på spillere som Jesé og Cheryshevs vegne, og håber derfor på, at de kan få skrabet en masse minutter til sig :)

Altid Real Madrid.
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #615 af FranciscoISCO
Besvaret af FranciscoISCO på emne Sæsonen 2015-2016

Ikertheman skrev:

Realex skrev: - Hvad bliver Arbeloa's rolle?

At sørge for boldnet, fyldte drikkedunke og træningskegler...

...Foruden stadig at være en gavnlig skikkelse for resten af spillertruppen :)

Altid Real Madrid.
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #616 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Sæsonen 2015-2016
Peter Grønborg, hvor er det rart at vi for første gang i mange år har en kompetent ChL vært.

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Gåser, Dios, Fondo_Sur
Emnet er blevet låst.
  • Par nummer 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #617 af Par nummer 7
Besvaret af Par nummer 7 på emne Sæsonen 2015-2016
Sæsonen er ikke startet men vores angreb fungerer stadig ikke. Der er ingen plan med de 4 offensive spillere. Marcelo og Nacho scorede i dag. Det gik ellers ok med at komme frem til målet, men når chancen endelig bød sig, står spillerne ikke klar.
Emnet er blevet låst.
  • Johnson
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #618 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Sæsonen 2015-2016
Isco bliver solgt inden transfervinduet er omme.
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #619 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 2015-2016

Johnson skrev: Isco bliver solgt inden transfervinduet er omme.

Nu må det stoppe...
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #620 af Roesen7
Besvaret af Roesen7 på emne Sæsonen 2015-2016

Par nummer 7 skrev: Sæsonen er ikke startet men vores angreb fungerer stadig ikke. Der er ingen plan med de 4 offensive spillere. Marcelo og Nacho scorede i dag. Det gik ellers ok med at komme frem til målet, men når chancen endelig bød sig, står spillerne ikke klar.

Indrømmet, jeg så nok kun 45-60 min. i dag, så kan have misset nogle utilgivelige afbrændere, men så længe chancerne skabes, så scores der også når det virkelig gælder. Koncentration, motivation er bare nogle af de ting som skærpes når sæsonen starter på søndag også skal vi nok score, så længe chancerne skabes :-)

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #621 af Realex
Besvaret af Realex på emne Sæsonen 2015-2016
Tanker om kampen i går:

- Vores presspil ser spændende ud, og jeg synes så småt det begynder at virke. Selv Ronaldo tog nogle gevaldige spurter efter bolden.

- Der skal stadigvæk arbejdes på det offensive kombinationspil og løb. Det skal nok komme.

- Vi har uffatteligt mange farlige spillere på hjørnespark! (tænk hvis Nacho, Ramos, Ronaldo, Varane, Pepe og Bale startede inde samtidigt!)

- Marcelo er i topform (i hvert fald offensivt)

- Jesë er lige ved og næsten med mange ting, og mangler kun det sidste for at komme helt på toppen. Gode løb og udfordringer.

- Ronaldo gjorde alt forkert. Mon ikke det billede ændrer sig på søndag.

Jeg tror på en god sæsonstart i weekenden.
Sidste redigering: 10 år 11 måneder siden ved Realex.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, Roesen7
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #622 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Sæsonen 2015-2016

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #623 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sæsonen 2015-2016

Realex skrev: Tanker om kampen i går:

- Vores presspil ser spændende ud, og jeg synes så småt det begynder at virke. Selv Ronaldo tog nogle gevaldige spurter efter bolden.

- Der skal stadigvæk arbejdes på det offensive kombinationspil og løb. Det skal nok komme.

- Vi har uffatteligt mange farlige spillere på hjørnespark! (tænk hvis Nacho, Ramos, Ronaldo, Varane, Pepe og Bale startede inde samtidigt!)

- Jesë er lige ved og næsten med mange ting, og mangler kun det sidste for at komme helt på toppen. Gode løb og udfordringer.

Man kan lige tilføje:

- Illarra spillede. Fortsætter han i klubben som 5. valg?
Emnet er blevet låst.
10 år 11 måneder siden #624 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 2015-2016

M_linding skrev:

Realex skrev: Tanker om kampen i går:

Man kan lige tilføje:

- Illarra spillede. Fortsætter han i klubben som 5. valg?

Rygterne går på, at Real Madrid gerne vil give ham et puf, men at han ikke vil stille sig hen til kanten ;-)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7, FranciscoISCO
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum