Tiltag til Madridista.dk
Jeg ville i hvert fald med glæde have givet ham et stort rungende 1-tal for dagens kamp. Hvordan kan han lade være med at bruge alle sine indskiftninger, nar han kan se, at spillet ikke kører. Og at vente med at bringe Morata ind til det 90. minut er helt håbløst og en decideret hån mod Morata.
Jeg ved at han ikke havde de helt store offensive muligheder på bænken, men så må han sgu prøve, det han har, når dem på banen nu ikke præsterer. Det er én af de ting jeg savner ved Mou. Han var aldrig bange for at skifte ind og satse hele butikken, når vi var bagud.
Men anyways, kan man ikke inkludere Ancelotti i vurderingen af truppen? Ikke bare for at kunne give ham et 1-tal i dag selvfølgelig, men også til alle de andre kampe :-)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 10-Tallet
- Gæst
-
Gribben skrev: Jeg kunne godt tænke mig at man inkluderede Ancelotti når man skal bedømme truppen.
Jeg ville i hvert fald med glæde have givet ham et stort rungende 1-tal for dagens kamp. Hvordan kan han lade være med at bruge alle sine indskiftninger, nar han kan se, at spillet ikke kører. Og at vente med at bringe Morata ind til det 90. minut er helt håbløst og en decideret hån mod Morata.
Jeg ved at han ikke havde de helt store offensive muligheder på bænken, men så må han sgu prøve, det han har, når dem på banen nu ikke præsterer. Det er én af de ting jeg savner ved Mou. Han var aldrig bange for at skifte ind og satse hele butikken, når vi var bagud.
Men anyways, kan man ikke inkludere Ancelotti i vurderingen af truppen? Ikke bare for at kunne give ham et 1-tal i dag selvfølgelig, men også til alle de andre kampe :-)
Hvordan kan du bedømme en fodboldtræner på baggrund af, hvad han ikke har gjort? Hvis en træner skifter spiller nummer 14 ind, og han scorer. Skal træneren så have fuld pointhøst, og modsat, hvis han scorer selvmål, ingen point? Det er meget arbirært at konkluderer andres fejl, når man ikke har en jordisk chance for at bedømme udfaldet af de alterantive handlinger, der ikke blev foretaget. Du kan argumenterer for at spiller nummer 14 løber langsommere end spiller nummer 15, og derfor var det en fejl at skifte spilleren ind, men det siger ikke så meget i forhold til at få bolden i mål.
En leder vil altid blive bedømt på, hvordan han motiverer dem under sig og hvordan han får dem til at agere. Også selvom man ikke ved, hvordan alternativet havde set ud, hvis han havde handlet anderledes. Kan man for eksempel ikke vurdere og evaluere Helle Thornings statsministerperiode eller Ditlev Engel som CEO for Vestas, blot fordi man ikke ved hvordan situationen havde set ud, hvis de havde handlet anderledes?
Ancelotti fejler i mine øjne i går på flere parametre, og ikke blot fordi nummer 14 ikke scorer. Hans evne til at motivere sine spillere efter søndages nederlag var for dårlig, hans startopstilling med Alonso og Illara virkede ikke, hans manglede brug af alle indskiftninger samt udskiftningen af Illara, som var en af vores bedre, fremfor Alonso, som skulle have været ud i stedet for Isco, hans alt alt for sene indskiftning af Morata, hans manglede satsning da vi kom bagud osv osv.
Hvorfor skulle man ikke kunne bedømme disse ting, blot fordi man ikke ved hvad alternativet var? Det er Ancelottis opgave at agere, så vi opnår det bedst mulige spil. Den opgave løste han i mine øjne langt fra i går, og derfor ville jeg have givet ham et 1-tal, hvis jeg havde haft muligheden :-)
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
10-Tallet skrev:
Gribben skrev: Jeg kunne godt tænke mig at man inkluderede Ancelotti når man skal bedømme truppen.
Hvordan kan du bedømme en fodboldtræner på baggrund af, hvad han ikke har gjort? Hvis en træner skifter spiller nummer 14 ind, og han scorer. Skal træneren så have fuld pointhøst, og modsat, hvis han scorer selvmål, ingen point? Det er meget arbirært at konkluderer andres fejl, når man ikke har en jordisk chance for at bedømme udfaldet af de alterantive handlinger, der ikke blev foretaget. Du kan argumenterer for at spiller nummer 14 løber langsommere end spiller nummer 15, og derfor var det en fejl at skifte spilleren ind, men det siger ikke så meget i forhold til at få bolden i mål.
Helt generelt kan man sige, at den træner som lader nr. 14 starte ude, aldrig fortjener mere end 1 på karakter-skalaen. I hvert fald, når det er den RIGTIGE nr. 14!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Men til hvordan han klarede det imod Sevilla synes jeg ikke man kan klandre ham for noget. Isco skulle ikke starte inde, for så havde man slet ikke nogle at skifte ind offensivt. Illara gjort det ret godt som startspiller også. Ja Alonso var noget hø, og måske skulle han have været skiftet ud i stedet for illara. Men på den ande side har Alonso MEGET mere erfaring og selvom han havde en dårlig kamp så det altså stadig vigtigt.
Det eneste jeg synes han kunne have gjort var at tage Morata ind i stedet for en forsvarsspiller. Satse, Mourinho-style. Men ikke i stedet for nogle af de andre oppe foran, for han er dårliger offensivt end dem der var inde og ville kun mindske vores chance - imo.
Siempre Madrid skrev:
10-Tallet skrev:
Helt generelt kan man sige, at den træner som lader nr. 14 starte ude, aldrig fortjener mere end 1 på karakter-skalaen. I hvert fald, når det er den RIGTIGE nr. 14!
Ligeså meget lort du til tider lukker ud, ligeså meget er du tilgivet ved og nævne og hædre Gutí :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Jaken skrev: Hvilken målmandsvogn er Siempre på?
Arbeloa!!
Men ja super fed idé! Den må de andre lige fikse da jeg intet aner om hvordan og hvad de gør for at lave de ting.
Jaken skrev: Set i lyset af sæsonafslutningen, tænkte jeg om der ikke kunne blive oprettet en sæsonbedømmelses funktion af spillerne á la karakterbedømmelserne efter kampene? Så har brugerne også muligheden for at skrive uddybende kommentarer til de enkelte spilleres sæsoner, hvor vi så bl.a. kan få svar på nogle af livets i sandhed store spørgsmål: er Dios stadig villig til at sælge Ramos? Hvilken målmandsvogn er Siempre på? Pepe eller Varane? Og så fremdeles...
Jeg er nok en af de største fortalere for Ramos, men ret skal også være ret. Han har været decideret elendig i rigtig langtid, og faktisk har han i mine øjne ikke været i toppen af de bedste forsvarspillere i 2 sæsoner inkl. denne. Denne sæson redder han så med sin vanvittige afslutning på sæsonen, men skal vi være ærlige overfor os selv, så levede Ramos på sit tidligere niveau, og var ikke i nærheden af, at være i top 3 over de bedste midterforsvarer. Læg dertil til, at han altid er ustabil, og det altid er enten eller med ham. 6 mål i 7 kampe, og han har nærmest på egen hånd ført os til disse triumfer vi nyder idag, men så kokser han imod Celta, og smider reelt set mesterskabet væk. Ikke helt alene, men ligeså meget kredit han skal have for sine mål, lige så meget kritik skal han vel også have for at koste et mål.
Jeg kan med et stort smil sige, at jeg synes Ramos fortjener endnu en chance, og der er ikke noget som gør mig mere glad end at se ham løfte vores pokaler, og bare vise så stor engagement og passion for Real Madrid. Jeg er dog stadig fortaler for Ramos og Pepé ikke skal danne duo til næste sæson, selvom de begge har gjort det hjernedødt godt her i slutsæsonen, men Varane sidder på bænken, og skal have fast spilletid næste sæson. Mit hjerte siger Varane skal danne duo med Ramos, og specielt efter slutfasen, men Pepé har bare været vores bedste mand i forsvaret denne sæson.
Jeg kan sagtens se vores nuværende 4 midterforsvare til næste sæson også, men bare med Varane som førstevalg, hvis han vel og mærke levere til det, men synes han er kommet stærkt igen efter hans svipsere imod Juve og Barca tror jeg det var.
Hvad blev der af, at nyhederne automatisk kommer på forum? Nu findes de kun på forsiden. Hvor længe har det fundet sted? Jeg kommer personligt til at gå glip af mange nyheder, da jeg ikke kommer så meget på forsiden.
Det er da ærgerligt:(
Jeg er her stadig XOXO
JimmyBroe skrev: Hvad foregår hér??:O
Hvad blev der af, at nyhederne automatisk kommer på forum? Nu findes de kun på forsiden. Hvor længe har det fundet sted? Jeg kommer personligt til at gå glip af mange nyheder, da jeg ikke kommer så meget på forsiden.
Det er da ærgerligt:(
Jeg tror faktisk de virkelig har lavet et scoop her! Jeg undrede mig nemlig også over, at artiklen med Di María og lønforhøjelse ikke kom på forum, så jeg valgte at skrive i den boks under artiklen, og vupti, så kom artiklen frem på forummet.
Kan det tænkes, at forummet ikke længere bliver "spammet" med "ligegyldige" indlæg folk ikke kommentere på? Hivs det er korrekt, så er det intet mindre end fantastisk :)