Tiltag til Madridista.dk

11 år 8 måneder siden #1609 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Tiltag til Madridista.dk
Vi er virkelig henne i de små petitesser, MEN. Ville det være muligt ifb. bedømmelserne af en kamp, at man ud fra de forskellige brugere kan se en 'taleboble', såfremt personen har knyttet kommentarer til spillernes karakterer?

Når der er 50 bedømmelser, er jeg helt sikkert mest interesseret i de bedømmelser, hvor der er en skriftlig begrundelse tilknyttet.

Mvh

Sebber
Følgende bruger(e) sagde tak: Administrationen, JimmyBroe, BBB, andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 8 måneder siden #1610 af Siempre Madrid

Sebberg skrev: Vi er virkelig henne i de små petitesser, MEN. Ville det være muligt ifb. bedømmelserne af en kamp, at man ud fra de forskellige brugere kan se en 'taleboble', såfremt personen har knyttet kommentarer til spillernes karakterer?

Når der er 50 bedømmelser, er jeg helt sikkert mest interesseret i de bedømmelser, hvor der er en skriftlig begrundelse tilknyttet.

Mvh

Sebber

Det er ofte de små petitesser, som gør den store forskel og jeg synes at dit forslag er fantastisk. Mon ikke, at vores troldmand kan finde ud af at løse det. Jeg tror det.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

11 år 8 måneder siden #1611 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Tiltag til Madridista.dk

Sebberg skrev: Vi er virkelig henne i de små petitesser, MEN. Ville det være muligt ifb. bedømmelserne af en kamp, at man ud fra de forskellige brugere kan se en 'taleboble', såfremt personen har knyttet kommentarer til spillernes karakterer?

Mvh

Sebber

Fremragende ide. Det vil også gøre, at jeg personligt vil skrive nogen ting. Da jeg så vil vide at nogen måske læser det, ellers mister det lidt sin betydning.:)

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 11 år 8 måneder siden ved JimmyBroe.

11 år 8 måneder siden #1612 af Administrationen

Tak for en rigtig god idé. Det er lavet nu så der står en lille "*" foran de brugere der har skrevet en kommentar til deres bedømmelser.
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen, JimmyBroe, BBB, andreashn, FranciscoISCO

11 år 8 måneder siden #1613 af Gribben
Besvaret af Gribben på emne Tiltag til Madridista.dk
Var det muligt, at man dagen efter hver Real Madrid kamp kunne have en nyhed, der hed "højdepunkter fra kampen"?
Nyheden skulle såmænd ikke bestå af meget andet end et youtube klip med...ja....højdepunkter fra den foregående kamp.
Det kan ikke tage så lang tid at lave, og det var i hvert fald noget, jeg ville sætte pris på...

11 år 8 måneder siden #1614 af Siempre Madrid

Gribben skrev: Var det muligt, at man dagen efter hver Real Madrid kamp kunne have en nyhed, der hed "højdepunkter fra kampen"?
Nyheden skulle såmænd ikke bestå af meget andet end et youtube klip med...ja....højdepunkter fra den foregående kamp.
Det kan ikke tage så lang tid at lave, og det var i hvert fald noget, jeg ville sætte pris på...

Vi er desværre ramt en lille smule på bemandingen lige nu, så det er en af de opgaver, som vi gerne ville prioritere, men som vi ikke kan.

Men husk, at du og andre, kan hjælpe ved at sende nyheder og videoklip via "artikelforslag fra brugerne"........og skulle der sidde en ildsjæl derude, som VIRKELIG godt kunne tænke sig at hjælpe til på fast basis, så hører vi gerne om det.

Men her vil vi gerne betone "som VIRKELIG godt kunne tænke sig", så lad det få nogle seriøse overvejelser, inden der sendes en mail afsted.

11 år 7 måneder siden #1615 af JimmyBroe
Jeg skrev for en måneds tid siden "godt gået" med den nye mobilversionen af madridista.dk. Nu har jeg brugt den jævnt i en måned, og jeg synes stadig at det fungere super duper. Det eneste lille men er dog (stadig) -synes jeg ihvertfald-, at der mangler, hvad tid et givent indlæg er skrevet.
Jeg ved ikke om det kun er mig det irritere, i så fald skal i selvfølgelig ikke gøre noget ved det.

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

11 år 7 måneder siden #1616 af Dios
Besvaret af Dios på emne Tiltag til Madridista.dk

JimmyBroe skrev: Jeg skrev for en måneds tid siden "godt gået" med den nye mobilversionen af madridista.dk. Nu har jeg brugt den jævnt i en måned, og jeg synes stadig at det fungere super duper. Det eneste lille men er dog (stadig) -synes jeg ihvertfald-, at der mangler, hvad tid et givent indlæg er skrevet.
Jeg ved ikke om det kun er mig det irritere, i så fald skal i selvfølgelig ikke gøre noget ved det.

Jeg har også tidligere nævnt det, og det er jævnt irriterende, så for at det skal virke optimalt, så skal det selvfølgelig laves :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

11 år 7 måneder siden #1617 af JimmyBroe

Dios skrev:

JimmyBroe skrev: Jeg skrev for en måneds tid siden "godt gået" med den nye mobilversionen af madridista.dk. Nu har jeg brugt den jævnt i en måned, og jeg synes stadig at det fungere super duper. Det eneste lille men er dog (stadig) -synes jeg ihvertfald-, at der mangler, hvad tid et givent indlæg er skrevet.

Jeg har også tidligere nævnt det, og det er jævnt irriterende, så for at det skal virke optimalt, så skal det selvfølgelig laves :)

Ja, det må i lige få styr på Siempre og Co. Når i nu har lavet så god en version, er det næsten synd at en så lille ting skal være på tværs, når man læser på mobilen.

Jeg er her stadig XOXO

11 år 7 måneder siden #1618 af JimmyBroe
Ups, nu bliver jeg kravende.

Jeg ved godt at i sikkert har travlt og at i er få om mange opgaver her på siden.
Det er bedømmelser af truppen efter hver kamp jeg tænker på. Noget der har irriteret mig lige fra starten af dette super fede nye tiltag.
Kunne man måske gøre sådan, at den (karakterene til spillerne) permanent var at finde øverst i debatten. Faktisk ligesom når vi laver en afstemning her på siden.
Nu har jeg valgt det sådan (i mine profilindstillinger) at jeg ser de nyeste indlæg først og så selv bladre "tilbage", til det sidste jeg har fået læst i en given debat. Så hver gang jeg skal se en karakter skal jeg bladre tilbage til sidste side. Det skal jeg så gøre hver gang jeg skifter fra F.eks. "Fawadnz" til "Dios'" karakterer, osv. Det tager en krig hvis man vil kigge alle brugere igennem.

Det er måske et større projekt, men i kunne evt. skrive det på en "to do"-liste? Det er jo de små ting der gør forskellen.

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 11 år 7 måneder siden ved JimmyBroe.

11 år 7 måneder siden #1619 af Siempre Madrid

Hjalp det?

11 år 7 måneder siden #1620 af JimmyBroe

Siempre Madrid skrev:

Hjalp det?

Nej. Stadig ingen tid på mobilversionen.

Jeg er her stadig XOXO

Leveret af Kunena Forum