Sæsonen 2015-2016 - II
- DarioGomez
- Eduardo
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Ultras Sur
- Gæst
Sæsonen har og bliver aldrig afgjort i efteråret. Det et til februar- maj vi skal toppe.
Vi har tidligere været fremragende i efteråret og elendige i 2. halvår. Også lige omvendt og vundet titler.
Ingen kampe endnu, er alt eller intet. Forstå mig ret, jeg vil gerne spille fremragende og have alle spilere klar, men jeg vil hellere have at vi roterer nu, så de vigtige spillere kan toppe når der skal spilles om trofæer, og derfor betyder små skader intet endnu.
- Brylle
- Gæst
Er han virkelig frosset helt ude efter sin flotte, kampafgørende aktion mod Atletico?
NDR skrev: Ang. Arbeloa, så synes jeg måske at man er lige rigeligt ude med riven efter kampen mod Atletico.....Arbeloas lortekamp er jo ikke værre end som når Ramos for rødt kort for dumheder, Pepe laver straffespark, Benzema og Ronaldo misser en 100% chance osv.....den slags sker i fodbold, og sådan har det altid været...måske man som Real Madrid fans skulle vende Arbeloa til det positive og tænke på hvor loyal han altid har været for klubben, og hvor mange gange han har været der for hans holdkammerater når de sædvanlige pifterier starter hver gang en spiller har en dårlig periode.....Arbeloa er måske ikke på toppen mere, men det har han så sandelig været, og når nu man er tæt på de 35, så kunne det da pynte med lidt respekt for alle de gode kampe han har stået igennem tiderne både hos Real Madrid og på landsholdet.....bare min mening!!!...
Er enig med det meste NDR :) dog er Arbeloa kun 32 år, så lidt tidligt han alligevel har toppet, men når du siger tæt på de 35 år synes jeg alligevel at 3 år er meget :)
- Ikertheman
- Gæst
NDR skrev: Ang. Arbeloa, så synes jeg måske at man er lige rigeligt ude med riven efter kampen mod Atletico.....Arbeloas lortekamp er jo ikke værre end som når Ramos for rødt kort for dumheder, Pepe laver straffespark, Benzema og Ronaldo misser en 100% chance osv.....den slags sker i fodbold, og sådan har det altid været...måske man som Real Madrid fans skulle vende Arbeloa til det positive og tænke på hvor loyal han altid har været for klubben, og hvor mange gange han har været der for hans holdkammerater når de sædvanlige pifterier starter hver gang en spiller har en dårlig periode.....Arbeloa er måske ikke på toppen mere, men det har han så sandelig været, og når nu man er tæt på de 35, så kunne det da pynte med lidt respekt for alle de gode kampe han har stået igennem tiderne både hos Real Madrid og på landsholdet.....bare min mening!!!...
Der er også visse personer, som har benyttet Navas' gode præstationer i målet til at skyde med skarpt og hånlige bemærkninger (en målmand der nu tager med hænder) på den tidligere, hvilket på ingen måde er at udvise respekt, især ikke efter hans tid og om noget store relation til klubben.................................
Håber ikke denne historie har noget på sig og hurtigt bliver lukket ned. En sag som denne kan virkelig skade tilliden til den spanske liga.
www.sport.es/es/noticias/barca/asistente...para-clasico-4607263
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- Sir
- Gæst
Jeg aner ikke, om der er hold i det eller ej, men det her har altså ikke så meget at gøre med, hvem der har bragt det i hvilken rækkefølge. Den unavngivne linjedommers advokat har jo ligeledes udtalt sig omkring det:
Vicente (lawyer linesman): "He wanted the story out there already. He was heavily pressurized and he decided to act now." [md]
Vicente (lawyer linesman): "Other linesmen were also pressurized. Let's see if they also denounce it. Two or three could in coming days."
Vicente (lawyer linesman): "My client said he was told he'd get a lower ranking if he didn't agree to favour Madrid in clasico." [rac1]
Vicente (lawyer linesman): "My client was told that he shouldn't worry about influencing game, that this had already happened before"[rac1]
Vicente (laywer linesman): "My client contacted colleagues of him, other linesmen, and one said he had been pressurized in same way." [cope]
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Raúl 7
- Gæst
Artikel om Ronaldos hånlige frisparksstatistik. Hvad der er endnu værre, og som ikke fremgår af artiklen, er, at de sidste tre frispark, som man refererer til, er mod Bayern, Eibar og Espanyol. Og kan i huske dem?
Bayern: Under muren. Flot.
Eibar: Kæmpe målmandsdrop
Espanyol: Fint sparket, men klart et bold, som målmanden skal tage
Vi skal altså over to sæsoner tilbage, før han har sparket et frispark i mål, hvor man faktisk kan tage hatten af for ham. Det er simpelthen en skandale, at den mand stadig sparker frispark. Vi har så mange andre dygtige fodboldspiller, der helt sikkert kunne have en bedre ratio. Jeg tør i hvert fald godt æde min hat på, at både Kroos, Ramos, Modric og næsten også Benzema ville klare det bedre, for ikke at tale om, at man da godt kunne give enten James eller Bale chancen i den side aswell.
Det, der irriterer mig mest, er at han ikke 'anerkender' dette. Han fortsætter tilsyneladende sin 'frisparksstil', hvor han tyrer bolden ind i muren, selv umiddelbart udenfor feltet i stedet for at prøve at føle den over. Jeg synes virkelig, at hele det her frisparkscirkus er ÉN lille ting, der repræsenterer hele det problem, som jeg ser i Ronaldos rolle i den her klub. Se bare i Man Utd. Rooney brænder et par straffe og bum, nu tager Mata dem.