Sæsonen 2015-2016 - II
Kassow-Rossing skrev: Hvilken regel er det, som du som tidligere dommer, benytter dig af, når denne direkte stempling på anklen med fuld belæg ikke giver direkte rødt kort?
Jeg har sat Youtube videoen til at starte efter 1 minut og 17 sekunder (I tilfælde af at linket ikke virker korrekt)
World Wrestling Entertainment reglerne...
Florentino Pérez
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Kassow-Rossing skrev: Hvilken regel er det, som du som tidligere dommer, benytter dig af, når denne direkte stempling på anklen med fuld belæg ikke giver direkte rødt kort?
Jeg har sat Youtube videoen til at starte efter 1 minut og 17 sekunder (I tilfælde af at linket ikke virker korrekt)
Tættere på et brækket skinneben kommer man ikke...
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Casemiro tog det heldigvis som en mand og heldigvis skete der ikke noget alvorligt i situationen.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev: Den dygtige dommer er naturligvis ikke et sekund i tvivl om, at denne forseelse er til direkte rødt.
Casemiro tog det heldigvis som en mand og heldigvis skete der ikke noget alvorligt i situationen.
Hvad sker der med dig? :D Du er ikke så virkelighedsfjern længere. Det er jo blevet en fornøjelse at læse alle dine indlæg :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Dios skrev:
Siempre Madrid skrev: Den dygtige dommer er naturligvis ikke et sekund i tvivl om, at denne forseelse er til direkte rødt.
Hvad sker der med dig? :D Du er ikke så virkelighedsfjern længere. Det er jo blevet en fornøjelse at læse alle dine indlæg :)
Hjemmeplejen sender nu en fast person til at regulere min medicin, det har hjulpet en del ;-)
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Siempre Madrid skrev: Lad det nu bare være endnu et påfund fra de Real Madrid-fjendske aviser, Marca og AS, men jeg magter virkelig ikke en flok spillere, som igen mener at de skal sætte sig over træneren og diktere rigtigt og forkert.
Hmm... Bør være et påfund. Godt nok har det været et par småting af Ramos og Benzema man kan vælge at misforstå, men nægter at tro at der allerede nu skulle være ballade. Jeg ved godt at Ancelotti nød stor respekt af spillerne og hans fyring nok ikke var velset, men de bør vel være så professionelle at man ikke allerede nu fryser en ny træner ud.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Sergio Ramos laver en udtalelse i går, som godt kan tolkes som at han taler med to tunger, men jeg vil nu vælge at tro, at hans ord blot er blevet drejet til sportsavisernes fordel, hvilket ikke nødvendigvis er i tråd med sandheden.
At Benzema ser skuffet ud over sin udskiftning og måske ikke forstår den, er kun et sundhedstegn fra franskmandens side.
Siempre Madrid skrev: Helt enig og jeg hæfter mig især ved "man kan vælge at misforstå".
Sergio Ramos laver en udtalelse i går, som godt kan tolkes som at han taler med to tunger, men jeg vil nu vælge at tro, at hans ord blot er blevet drejet til sportsavisernes fordel, hvilket ikke nødvendigvis er i tråd med sandheden.
At Benzema ser skuffet ud over sin udskiftning og måske ikke forstår den, er kun et sundhedstegn fra franskmandens side.
Enig. Og at man samtidig rammer en landsholds pause hvor aviserne skal have noget at skrive om hjælper ikke.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Edwin Congo spillede i Real Madrid i perioden 1999-2003. (39 år)
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Spillede er vist så meget sagt :-) Men tillykke til Edwin Congo ikke desto mindre!DarioGomez skrev: Hurra!!!
Damholt skrev:
Spillede er vist så meget sagt :-) Men tillykke til Edwin Congo ikke desto mindre!DarioGomez skrev: Hurra!!!
Haha praecis.
Saa vidt jeg husker spillede han vist ikke en eneste kamp ;-)