Sæsonen 2015-2016 - II
Jeg er her stadig XOXO
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
M_linding skrev:
Sahinovic skrev: Apropos Bale, så følte han sig angiveligt mobbet af Cristiano Ronaldo, lol.
www.bt.dk/fodbold/bale-gik-til-psykolog-...ig-mobbet-af-ronaldo
Kildekritisk træning: Find to gigantiske fejl..;)
Jeg håber du fik læst mit ''lol'' med (-;
Florentino Pérez
JimmyBroe skrev: Bale er genfødt:D
m.101greatgoals.com/blog/skills-gareth-b...adrid-rondos-videos/
Det må være det lange hår som endeligt bærer frugt, som Zlatan selv har sagt, the strength is within my hair. Håber Bale - igen - brager i aften.
Florentino Pérez
- FranciscoISCO
- Platin bruger
Pfffft, sådan en lavede jeg et par stykker af til familiesammenkomst i Djursland for et par uger siden ;) Mine små niecer og nevøer fik generelt aldrig et ben til jorden.
Altid Real Madrid.
FranciscoISCO skrev:
Pfffft, sådan en lavede jeg et par stykker af til familiesammenkomst i Djursland for et par uger siden ;) Mine små niecer og nevøer fik generelt aldrig et ben til jorden.
Haha der var også lidt ironi i det, for det er sgu ikke verdens sværeste move.
Det er sjovt som medierne kun fortæller de positive/negative historier om en bestemt spiller, alt efter hvordan dén spiller gør det på banen og eller gebærder sig i klubben. Vi havde jo aldrig fået klippet at se for et halvt år siden. For der var Bale en amatør i de flestes øjne. Så snart han gør det godt så vælter det frem med smukke historier og fede videoklip. Haha
Den her video viser det meget godt. Der er overhovedet ikke noget ekstraordinært i det her men alligevel bliver det bragt som om at: 'Bale er altså bare tilbage for fuld styrke nu'.
Det er fint for faa'n, jeg elsker det.
"SAKSE SAKSE"
Jeg er her stadig XOXO
FranciscoISCO skrev:
Løftede du dem da? OZ tarveligt F'ISC000!
Det er altså Champions League-dag idag. Det kan man godt mærke på humøret!
Jeg er her stadig XOXO
Pressen er ene og alene grunden til, at det er så fandens svært at være såvel træner som spiller i spansk fodbold. Jeg tror det er et vigtigt skridt i den rigtige retning for Bales vedkommende. De er - måske - ved at tilgive ham, som flere herinde også har været lidt inde på, og det skal vi som fans være taknemmelige for.
Så lad os være glade for waliserens nuværende succes. Det gavner Real Madrid. Det ses tydeligt i offensiven. En spilleglad Bale frigør mere plads til Ronaldo og Benzema.
Jeg tror på store ting denne sæson, hvis Bale holder niveau.
Daniel skrev: JimmyBroe
Pressen er ene og alene grunden til, at det er så fandens svært at være såvel træner som spiller i spansk fodbold. Jeg tror det er et vigtigt skridt i den rigtige retning for Bales vedkommende. De er - måske - ved at tilgive ham, som flere herinde også har været lidt inde på, og det skal vi som fans være taknemmelige for.
Så lad os være glade for waliserens nuværende succes. Det gavner Real Madrid. Det ses tydeligt i offensiven. En spilleglad Bale frigør mere plads til Ronaldo og Benzema.
Jeg tror på store ting denne sæson, hvis Bale holder niveau.
Hvilket jeg tidligere også selv har udtrykt; glæde over Bales nyfundne form. Det er kun godt når spillerne lever op til, hvad der forventes af dem. Jeg håber altid det bedste for Real Madrid, så når Bale spiller på banen så håber jeg altid at han gør det fantastisk. Det er han så begyndt at gøre nu og det glæder mig inderligt. Hvis medierne så hopper med på den vogn, så er det kun op til Bale selv at holde alle kritikkerne glade.
Når en spiller ikke fungerer på holdet eller hvis han spiller elendigt i en længere periode så er kritikken berettiget. Der er så forskellige niveauer af kritik. Jeg selv har uden tvivl været en af de største kritikere lige fra starten af Waliseren blev rygtet til Real Madrid for første gang. Jeg fortryder dog ikke kritikken, jeg mener den har været berettiget. Jeg sover fint om natten så at sige:-) Men når det så går Bale godt og han præstere, så er jeg også den første til at lykønske ham og glædes over dette.
Det samme gjorde sig gældene med Casillas (endnu en spiller jeg var mere kritisk overfor, end så mange andre) da han var i klubben. Jeg har- og har altid haft det sådan, at den bedste spiller på "dagen", skal spille. Hvis Isco spiller dårligere end Bale på nuværende tidspunkt, så smid Isco på bænken, sådan bør det være på hver eneste plads på banen.
Jeg er her stadig XOXO
Jeg er her stadig XOXO
Sahinovic skrev:
M_linding skrev:
Sahinovic skrev: Apropos Bale, så følte han sig angiveligt mobbet af Cristiano Ronaldo, lol.
www.bt.dk/fodbold/bale-gik-til-psykolog-...ig-mobbet-af-ronaldo
Kildekritisk træning: Find to gigantiske fejl..;)
Jeg håber du fik læst mit ''lol'' med (-;
Det gjorde jeg ikke - beklager;)
- FranciscoISCO
- Platin bruger
JimmyBroe skrev: Løftede du dem da? OZ tarveligt F'ISC000!
Min dribleegenskaber er ikke hvad de har været ;)
Altid Real Madrid.