Sæsonen 2015-2016 - II

10 år 10 måneder siden #37 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sæsonen 2015-2016 - II
www.bold.dk/nyt/atletico-profil-ude-i-flere-uger

Måske en lille fordel ift. El Derbi om små to uger: Koke er blevet skadet, og ventes at misse kampen.
Sidste redigering: 10 år 10 måneder siden ved M_linding.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Moohh
  • Gæst
  • Gæst
10 år 10 måneder siden #38 af Moohh
Besvaret af Moohh på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Jeg synes egentlig det er rigtig dejligt at tænke på at vores mulige midtbane konstellationer hedder Kroos, Modric og James. Og b-kæden Casemiro, Kovacic og Isco.
De er alle sammen unge. Modric er den ældste og han er jo ikke gammel, han er i sine bedste år. De 5 andre mener jeg stadig har potentiale til at blive endnu bedre

10 år 10 måneder siden #39 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 2015-2016 - II

Moohh skrev: Jeg synes egentlig det er rigtig dejligt at tænke på at vores mulige midtbane konstellationer hedder Kroos, Modric og James. Og b-kæden Casemiro, Kovacic og Isco.
De er alle sammen unge. Modric er den ældste og han er jo ikke gammel, han er i sine bedste år. De 5 andre mener jeg stadig har potentiale til at blive endnu bedre

Sorry, men vi burde snart alle vide, hvilke positioner vores spillere spiller.

James spiller på højre kant.

Benitez foretrukne opstilling på midtbanen er - som lige fra start - Modric, Kroos og Bale foran de to.
Sidste redigering: 10 år 10 måneder siden ved Fondo_Sur.

• Moohh
  • Gæst
  • Gæst
10 år 10 måneder siden #40 af Moohh
Og den plads spiller Isco netop også lige nu. Ergo Isco - James. Mens Kovacic og Casemiro deler pladserne med Modric og Kroos. Medmindre du synes Kovacic er angriber selvfølgelig. Så måske hvis du fangede den lidt så var det netop den vej rundt jeg mente det :)
BBC har jo alle tre deres faste pladser i front efterhånden. Så jo, jeg kender udemærket positionerne.

10 år 10 måneder siden #41 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Sæsonen 2015-2016 - II

Moohh skrev: Og den plads spiller Isco netop også lige nu. Ergo Isco - James. Mens Kovacic og Casemiro deler pladserne med Modric og Kroos. Medmindre du synes Kovacic er angriber selvfølgelig. Så måske hvis du fangede den lidt så var det netop den vej rundt jeg mente det :)
BBC har jo alle tre deres faste pladser i front efterhånden. Så jo, jeg kender udemærket positionerne.

Sorry, men jeg tror det er dig, der ikke forstår det, Moohh :-)

Bale er trukket længere tilbage og spiller nu en slags offensiv midt. Den hedder ikke længere BBC, men nærmere CBJ.
Dette er hvert fald idealopstillingen, når alle mand er klar :-)

"Maybe they hate me because I'm too good."

• Moohh
  • Gæst
  • Gæst
10 år 10 måneder siden #42 af Moohh

Pelle skrev:

Moohh skrev: Og den plads spiller Isco netop også lige nu. Ergo Isco - James. Mens Kovacic og Casemiro deler pladserne med Modric og Kroos. Medmindre du synes Kovacic er angriber selvfølgelig. Så måske hvis du fangede den lidt så var det netop den vej rundt jeg mente det :)

Bale er trukket længere tilbage og spiller nu en slags offensiv midt. Den hedder ikke længere BBC, men nærmere CBJ.

I ser bare meget firkantet på det. Så fordi Bale spiller offensiv midt, kan man ikke kalde det BBC? Det er bare en betegnelse for fronttrioen, det er da ligegyldigt hvordan de bliver stillet. Bale er ligeså meget en del af det som James hvis du vil stille det op som du gør. 4-2-3-1 ikke? :)

10 år 10 måneder siden #43 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Sæsonen 2015-2016 - II

Moohh skrev:

Pelle skrev:

I ser bare meget firkantet på det. Så fordi Bale spiller offensiv midt, kan man ikke kalde det BBC? Det er bare en betegnelse for fronttrioen, det er da ligegyldigt hvordan de bliver stillet. Bale er ligeså meget en del af det som James hvis du vil stille det op som du gør. 4-2-3-1 ikke? :)

Præcis - 4-2-3-1 :-)
Men jeg må dog sige, at de kampe , jeg har set med denne opstilling, der har Bale været trukket længere tilbage og arbejdet meget mere defensivt, end hvad jeg normalt ville forvente af en 10'er. Det handler vel om øjnene, der ser. Jeg forstår hvert fald, hvor du vil hen :-)

"Maybe they hate me because I'm too good."

10 år 10 måneder siden #44 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Nogen som har styr på hvornår de skadede spillere er klar?

I de næste fem kampe har vi nemlig kampe som: Ude mod Atleti, Ude mod Paris, Ude mod Celta.

Det er hårdt at være fan...

10 år 10 måneder siden #45 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sæsonen 2015-2016 - II
For satan hvor jeg glæder mig til i aften! Jeg tror at det kan blive en lidt anderledes kamp, ift. hvad vi har set de seneste par sæsoner.

Udover at vi har fået en anden type træner, så slipper vi også for Koke, Costa og Raúl Garcia. Jeg håber på at dette vil medføre, at der bliver spillet mere fodbold og brugt mindre tid på svinestreger og slagsmål. Det burde være en fordel for os!

Vi vinder 3-1, og sådan er det;)

10 år 10 måneder siden #46 af Kassow-Rossing
Hey Sahinovic :) Hvad er i øvrigt seneste update på din "Retfærdigheds-liste" over Real Madrid får mere dommerhjælp end alle andre klubber?

Jeg tænker på Barcelonas straffesparksmål i weekenden mod Sevilla, der aldrig skulle have været godkendt fordi armen var inde til kroppen da bolden blev sparket ind på Bernoit Tremoulinas der stod på kanten af feltet og Atlético Madrid der undgik mindst et klart rødt kort begået mod Casemiro, som er de eneste dommerkendelser, der tæller i din bog.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

10 år 10 måneder siden #47 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæsonen 2015-2016 - II

Kassow-Rossing skrev: Hey Sahinovic :) Hvad er i øvrigt seneste update på din "Retfærdigheds-liste" over Real Madrid får mere dommerhjælp end alle andre klubber?

Jeg tænker på Barcelonas straffesparksmål i weekenden mod Sevilla, der aldrig skulle have været godkendt fordi armen var inde til kroppen da bolden blev sparket ind på Bernoit Tremoulinas der stod på kanten af feltet og Atlético Madrid der undgik mindst et klart rødt kort begået mod Casemiro, som er de eneste dommerkendelser, der tæller i din bog.

Hey Kassow! (-:

Selvfølgelig er der straffe, den rammer det yderste af hans arm, meget tæt på hans hånd, uheldigt men straffe er der! Jeg synes ikke at situationen med Casemiro var til et rødt kort, en advarsel samt en påtale om at næste gang han bare puster til en spiller og spilleren vælter omkuld, så det ud.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 10 måneder siden ved Sahinovic.

10 år 10 måneder siden #48 af Kassow-Rossing
Hvilken regel er det, som du som tidligere dommer, benytter dig af, når denne direkte stempling på anklen med fuld belæg ikke giver direkte rødt kort?

Jeg har sat Youtube videoen til at starte efter 1 minut og 17 sekunder (I tilfælde af at linket ikke virker korrekt)

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Leveret af Kunena Forum