Sæsonen 2015-2016 - II
- Siempre Madrid
- Administrator
Pelle skrev:
Dios skrev: Jeg kan egentlig ikke huske det, men haglede kritikken også ned over Ancelotti efter 3 måneder, fordi spillet ikke var specielt pænt? Jeg kan vitterligt ikke huske det, men det er jo nærmest ekstremt det her.
Jeg vil vente med, at bedømme spillet og spillerne til efter nytår, ellers vil jeg ikke lyde kvalmende som de fleste herinde efterhånden. Som fodbold fan behøver man selvfølgelig ikke at have spillet fodbold på et lidt højere plan end hygge bold som søndagen, men det hjælper i den grad for forståelsen af spillet. Jeg er efterhånden målløs.
Hvad er det, du er så målløs over? At jeg anfægter det postulat, at vores defensiv ikke er så fantastisk, som folk herinde forsøger at gøre det til. Hvis ikke der skal mere til, så skal du vist igang med at opsøge en krisepsykolog, Dios ;-)
Selvfølgelig kan vi ikke vurdere Benitez endnu. Og jeg er som sådan heller ikke utilfreds med ham eller det, han præsterer. Men vi kommer ikke uden om, at han er defensiv orienteret. Og det vil jeg mene, at man burde kunne spore en fremgang i, når der var spillet 3 måneder. Faktum er bare, at vi forærer sindssygt mange chancer væk.
Han er jo ikke defensivt orienteret. Vi er det hold i La Liga, som scorer flest mål og selv om vi kun har scoret 18 mål i 8 kampe, så er det jo ikke en defensiv tilgang, som er udslagsgivende. Vi er stadig det hold, som kommer frem til suverænt flest chancer, men når 3 ud af 4 offensive folk er skadede, mens den sidste endnu ikke er helt præcis nok i sine afslutninger, så skal det naturligvis kunne mærkes.
Og så er det altså svært at indarbejde en defensiv, hvis kravet er at den skal stå klar på 3 måneder, især når man så tager skadernes omfang i betragtning. Glæd dig over, at vi i denne sæson i det mindste har en målmand, som tager de bolde, som ligner sikre scoringer. Det er længe siden, at vi har haft sådan en.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Den eneste kamp, hvor det var tilfældet, at havde alle mand fit, var kampen mod Betis, hvor vi spillede meget imponerende. Har det generelt sådan (og nu er Per Frimann sikker uenig), at jeg hellere vil se mit hold spille en stabil 0-0'er end at spille uden noget form for idé og struktur og tabe 3-4 til Schalke på Bernabeu.
Vil tro, at den negative omtale omkring Benitez mest kommer af at han er tyk, halvskaldet og har et kedeligt ry fra hans tidligere hold. Forza Benitez.
Når de skadede spillere kommer tilbage bliver det bedre osv osv... Vi har endnu ikke mødt en modstander som er på vores niveau, måske Ath Madrid. Vent nu med at konkluderer på benitez taktik og at han har gjort så meget for defensiven osv osv. Tag snakken efter PSG kampen, jeg tror vi alle bliver overrasket efter den kamp, enten positivt eller negativt.
PSG bliver en kæmpe omgang og hvis vi ikke tager os sammen så får vi en kæmpe røvfuld.
Eneste forskel jeg kan se der er sket siden Ancelotti tiden, er at vi endelig har en målmand som tager med hænder...
- madrid2000
- Bandlyst
- Siempre Madrid
- Administrator
madrid2000 skrev: Indtil videre har det været det kedeligste fodbold i snart 10 år. Man skal virkeligt elske Real for at holde sig vågn.
Det giver ikke problemer for mange af os.
Det jeg bedst kan lide ved Rafa er hans hyppigere rotation omend det er lidt usikkert om det mere skyldes de mange skader end en del af Rafas plan
Hvad tror folkene her inde på forummet om de kommende to kampe, bliver det skidt eller kanel?.
- DarioGomez
- Eduardo
Madrid er sgu en underlig størrelse.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Siempre Madrid
- Administrator
rene skrev: Er der andre end mig der har det sådan at de kommende to kampe, er meget afgørende for om vi vinder noget i år eller ej. Er godt nok nervøs for udekampen mod celta, da de viser skræmmende styrke, taber vi der og barca vinder så er vi desværre igen bagud til barca, som jeg vil være fucking træt af, nu skal vi sku holde den 1. førsteplads og ikke dumme os. Psg kampen sælger jeg gerne for en uafgjort og hvor vi derimod får de 3 point mod celta, da jeg personlig hellere ser et spansk mesterskab når vi rammer Maj næste år end en chl titel i denne sæson, da vi ikke har vundet et mesterskab i flere år, men som sagt er pissenervøs for de kommende to kampe, frygter vi får store problemer, men beder stadig til at vi får James at se på banen igen, da han bare er så afgørende for vores spil.
Hvad tror folkene her inde på forummet om de kommende to kampe, bliver det skidt eller kanel?.
Man bliver SÅ træt!!
Hvordan i alverden skulle to kampe i to forskellige turneringer i starten af sæsonen være udslagsgivende for om vi ender med at vinde titler!?
asp3200 skrev: Utroligt så mange herinde som er på benitez vognen:).
Når de skadede spillere kommer tilbage bliver det bedre osv osv... Vi har endnu ikke mødt en modstander som er på vores niveau, måske Ath Madrid. Vent nu med at konkluderer på benitez taktik og at han har gjort så meget for defensiven osv osv. Tag snakken efter PSG kampen, jeg tror vi alle bliver overrasket efter den kamp, enten positivt eller negativt.
PSG bliver en kæmpe omgang og hvis vi ikke tager os sammen så får vi en kæmpe røvfuld.
Eneste forskel jeg kan se der er sket siden Ancelotti tiden, er at vi endelig har en målmand som tager med hænder...
Nu lærer du altså snart at der ikke er noget H i Atletico Madrid! Haha :D Vil nu mene, at Atletico er på vores niveau, og en svær udebane som San Mamés er ikke bare nogen walk-over.
Men det eneste jeg kan læse mig frem til er, at folk er negative overfor Benitez. Folk der er positive er jo folk som bruger fornuften, undskyld mig. Vi alle kan se det ikke lige funker pt. men omstændighederne taget i betragting, så ligger vi stadig nr. 1. Hvis Benitez kunne få holdet på plads på bare 3 måneder, så er han blevet hentet 110 år for sent.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.