Sæsonen 2015-2016 - II
Brylle skrev:
Wtf...madrid2000 skrev: Jese og Vasquez ødelægger alt for mange potentielle farlige angreb.
Navas er bare god.
Bedste halveg vi har spillet hele sæson.
De har lavet en assist hver? Jese har haft flere gode aktioner ned ad kanten. Vasquez kunne have fået en assist mere, da han flot lagde bolden tilbage i feltet, hvor Ronaldo desværre ikke løb med. Derudover tager Vasquez nogle fantastiske løb, som trækker rundt på Celta Vigo i kontrafasen.
Kunne forestille mig, at der henvises til situationen, hvor Jese driver bolden fremad, hvor vi var i en overtalssituation, hvorefter han smider den i fødderne på en celta spiller.
Synes dog begge kanter har spillet en fin første halvleg. Deres fart gør ondt på forsvaret.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
Lækkert, lækkert med topklasse på den post igen, uden ham kunne dagens kamp godt være gået hen og minde om Sociedad ude i sidste sæson.
Kom så Real, få nu slået et par flere søm i kisten og hiv alle tre point med hjem!
Altid Real Madrid.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Brylle skrev:
Wtf...madrid2000 skrev: Jese og Vasquez ødelægger alt for mange potentielle farlige angreb.
Navas er bare god.
De har lavet en assist hver? Jese har haft flere gode aktioner ned ad kanten. Vasquez kunne have fået en assist mere, da han flot lagde bolden tilbage i feltet, hvor Ronaldo desværre ikke løb med. Derudover tager Vasquez nogle fantastiske løb, som trækker rundt på Celta Vigo i kontrafasen.
Har jeg sagt de ikke har lavet en assist hver?
Det ændre dog ikke på, at de ødelægger store chancer fordi de tager det forkerte valg.
Rafaeldafusco skrev:
AvatarEyes skrev: Er Navas pt. verdens bedste målmand?
Ja!
Sommerens bedste transfer var, at De Gea handlen gik i vasken!
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
- Raúl 7
- Gæst
-
De arbejder stenhårdt, har gode udfordringer, laver assist og mål. Hvad mere forventer I?
Selvfølgelig laver de fejl - det gør Bale, Benzema, James og Isco da bestemt også.
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
- Brylle
- Gæst
-
Næ, men det lader til, at du glemmer hvor kampafgørende de har været indtil videre, når du kommer med et så hjernedødt postulat.madrid2000 skrev:
Brylle skrev:
Navas er bare god.
Har jeg sagt de ikke har lavet en assist hver?
Det ændre dog ikke på, at de ødelægger store chancer fordi de tager det forkerte valg.
Godt nok har Jesé en rigtig dårlig aflevering (som Gåser nævner), men udover det, så har de jo gjort det rigtig godt. De holder gang i bolden, driver den fremad og assisterer rigtig fint.
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
Raúl 7 skrev: Vasquez er forfærdelig. Han er reserve og skal kæmpe for sin plads, og så forsøger han gudhjælpemig et dumt lob over keeperen. Hvad er der galt med ham. Han ødelægger alt for meget med sin manglende intelligens på banen. Fin reserve, men mere bliver han aldrig.
Fuldstændig uenig. Det er selvfølgelig ærgerligt, at han ikke rammer den bedre, men når man tænker på målmandens position ift. hans egen, så synes jeg det er fint tænkt at forsøge sig med lobbet.
Forinden sætter han så også lige en mand, hvilket ikke er første gang vi ser det. Jeg synes han er en dejlig type, én hvis kvaliteter ellers er en mangelvare i truppen. Jeg er meget mere tryg når han er i en mand mod mand situation, fremfor når eksempelvis Ronaldo er det.
Altid Real Madrid.
FranciscoISCO skrev:
Raúl 7 skrev: Vasquez er forfærdelig. Han er reserve og skal kæmpe for sin plads, og så forsøger han gudhjælpemig et dumt lob over keeperen. Hvad er der galt med ham. Han ødelægger alt for meget med sin manglende intelligens på banen. Fin reserve, men mere bliver han aldrig.
Fuldstændig uenig. Det er selvfølgelig ærgerligt, at han ikke rammer den bedre, men når man tænker på målmandens position ift. hans egen, så synes jeg det er fint tænkt at forsøge sig med lobbet.
Forinden sætter han så også lige en mand, hvilket ikke er første gang vi ser det. Jeg synes han er en dejlig type, én hvis kvaliteter ellers er en mangelvare i truppen. Jeg er meget mere tryg når han er i en mand mod mand situation, fremfor når eksempelvis Ronaldo er det.
Hvor er det også irriterende, at Lucas lige redder hele forsvaret ved at stoppe Aspas' friløber......
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
madrid2000 skrev: Celta dominere og er langt farligere med en mand i undertal. Har skabt langt flere chancer og spillet meget mere underholdende.
De jagter et resultat, det gør vi ikke. Derudover har vi en vigtig CL kamp midt på ugen. Stop lige dig selv.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-