Sæsonen 2015-2016 - II
Morannon skrev: Okay, vi vinder ikke La Liga. Vi vinder heller ikke Copa del Rey (gør vi vel, Cheryshev?). Så er der kun een mulighed tilbage ... (These are the champions ... sie sind die besten ... )
Og mod Wolfsburg tror jeg, vi har en chance. Jeg må indrømme, jeg ikke aner noget om Wolfsburgs niveau og form; men skønt uvidenheden vil jeg bove at påstå, at af alle kvartfinalisterne er de og Benfica dem, vi har størst chance for at slå. Vi har en realistisk chance for at slå en god modtander og derved lukke munden på dem der siger: "Real Madrid kan ikke mod de svære hold." Et avancement kunne også tanke os med en god portion selvtillid. I søndags synes jeg, vi så et bevis på, at vi med stærkeste opstilling stadigvæk er et rigtigt godt hold. Krydret med lidt optimisme, ser det lovende ud.
Og hvem kan vi forvente at møde i semifinalerne? Efter min mening: PSG, Barcelona og München.
Barcelona kan vi selvfølgelig ikke slå over to kampe, men med selvtillid og alle mand klar tror jeg på, vi kan besejre først- og sidstnævnte. Ved finaler er alting muligt.
Så hvem ved? Måske sætter vi til maj vores klamme, korrupte fingre på pokalen med de store ører?
Ironi og sarkasme (det er hvad du gør når du forklæder dine provokerende kommentarer som et reelt indlæg) er kujonens våben.
Synes du skulle overveje om du mangler noget at tage dig til i din fritid, som du vil få mere ud af end at spille dum smart herinde. Spørg nogen i din klasse om de ikke vil med ud og spille fodbold, spørg nogen og de vil være med til lave en podcast om fodbold du kan dele med andre, eller lav dog dine lektier hvis der er ingen der gider dig længere. Min pointe er, at du spilder DIN tid og DIT liv!
Hvis det er helt håbløst for dig og du mangler nogen at tale med, så kontakt skolepsykologen på din folkeskole eller ring 35 36 26 00 .
Men hvis du absolut skal spilde din tid, dine forældres internetforbindelse og spalteplads:
fcb.dk/debat/ucp.php?mode=register&sid=7...439c29ce17995f67b9b3
Her kan du eventuelt også prøve at udveksle dine oplevelser om Barcas kampe med andre fans.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Morannon
- Gæst
Zyconith skrev:
Morannon skrev: Okay, vi vinder ikke La Liga. Vi vinder heller ikke Copa del Rey (gør vi vel, Cheryshev?). Så er der kun een mulighed tilbage ... (These are the champions ... sie sind die besten ... )
Og mod Wolfsburg tror jeg, vi har en chance. Jeg må indrømme, jeg ikke aner noget om Wolfsburgs niveau og form; men skønt uvidenheden vil jeg bove at påstå, at af alle kvartfinalisterne er de og Benfica dem, vi har størst chance for at slå. Vi har en realistisk chance for at slå en god modtander og derved lukke munden på dem der siger: "Real Madrid kan ikke mod de svære hold." Et avancement kunne også tanke os med en god portion selvtillid. I søndags synes jeg, vi så et bevis på, at vi med stærkeste opstilling stadigvæk er et rigtigt godt hold. Krydret med lidt optimisme, ser det lovende ud.
Og hvem kan vi forvente at møde i semifinalerne? Efter min mening: PSG, Barcelona og München.
Barcelona kan vi selvfølgelig ikke slå over to kampe, men med selvtillid og alle mand klar tror jeg på, vi kan besejre først- og sidstnævnte. Ved finaler er alting muligt.
Så hvem ved? Måske sætter vi til maj vores klamme, korrupte fingre på pokalen med de store ører?
Ironi og sarkasme (det er hvad du gør når du forklæder dine provokerende kommentarer som et reelt indlæg) er kujonens våben.
Synes du skulle overveje om du mangler noget at tage dig til i din fritid, som du vil få mere ud af end at spille dum smart herinde. Spørg nogen i din klasse om de ikke vil med ud og spille fodbold, spørg nogen og de vil være med til lave en podcast om fodbold du kan dele med andre, eller lav dog dine lektier hvis der er ingen der gider dig længere. Min pointe er, at du spilder DIN tid og DIT liv!
Hvis det er helt håbløst for dig og du mangler nogen at tale med, så kontakt skolepsykologen på din folkeskole eller ring 35 36 26 00 .
Men hvis du absolut skal spilde din tid, dine forældres internetforbindelse og spalteplads:
fcb.dk/debat/ucp.php?mode=register&sid=7...439c29ce17995f67b9b3
Her kan du eventuelt også prøve at udveksle dine oplevelser om Barcas kampe med andre fans.
Jeg siger mange gange tak for hjælpen, Zyco, og jeg tror faktisk, det kan gavne mig, for - lad mig se det i øjnene - jeg holder med Real Madrid i et forsøg på at føle en lille smule succes i min tabertilværelse. Men ak, selv her fejlede jeg. Jeg skulle have valgt et hold, som rent faktisk kan vinde noget. Leicester måske? Suk, nu er det for sent. Man kan aldrig skifte hold. Og Real Madrid kan ikke vinde ...
Eller kan de?
For helt ærlig mener jeg, at vi bør gå videre mod Wolfsburg. Som sagt ved jeg ikke noget om dem, men vi er da favoritter, ikke sandt? Hvis vi så havner i en eventuel semi-finale, mener jeg at vores modstander bliver én af følgende: Barcelona, Paris Saint-Germain eller Bayern. Heldigt eller ej, vi viste, at vi godt kunne være mod franskmændene, og på to gode dage går vi videre. Bayern så dårlige ud mod Juventus at dømme efter returkampen. Målrige München ville nok få tilskrevet sig favoritværdigen i en sådan konstellation, men der ville bestemt være miligheder for os. Barcelona er bedre over to kampe, der er vi vel enige om? Men de er ikke nødvendigvis bedre over een kamp, og som jeg skrev: "I finaler kan alt ske".
Jeg er optimistisk efter søndagens drama. Jeg var ikke klar over, at vi var så gode med alle mand klar. Jeg siger det igen: Vi har chancen for ar vinde Champions League.
Morannon skrev: (...) jeg holder med Real Madrid i et forsøg på at føle en lille smule succes i min tabertilværelse. Men ak, selv her fejlede jeg. Jeg skulle have valgt et hold, som rent faktisk kan vinde noget. Leicester måske? Suk, nu er det for sent. Man kan aldrig skifte hold. Og Real Madrid kan ikke vinde ...
Du behøver ikke holde fast i noget loyalitetskodeks for min skyld.
www.foxestalk.co.uk/forums/index.php?app...bal§ion=register
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Jeg håber virkelig, at Zidane vil overveje et kig på ham. Han er et af frankrigs mange talenter, og han har allerede sat rekorder i en så ung en alder. Ovenikøbet også scoret 10 mål allerede i den franske liga. Kun 18 år! Jeg vil slet ikke være utilfreds med at se ham blive oplært af vel de 2 bedste lærlinge i både Zidane og Benzema. Jeg tror det gør tingene så meget nemmere!
Hvad er jeres tanker?
- Tore Hansen
- Gæst
Burde Real ikke satse på ham her.
Jeg synes virkelig Kante fra Leicester ville blive en solid opgradering af trruppen. Måske bedre end Makelele.
- Tore Hansen
- Gæst
- Tore Hansen
- Gæst
Her er en lille video hvor i kan se hans skills og hvordan han spiller i bayern.
- Tore Hansen
- Gæst
- Bindslev
- Gæst
Du nævner Mahrez for Leicster over Coman fra bayern???? det mener du vel ikke alvorligt vel?? :D. og hvad angår Eden Hazard så har Coman været FLERE KLASSER over ham i denne sæson. Kingsley Coman er lige så hurtig som Gareth Bale, forestil jer hvor lækkert det bliver for midtbanespillerne at sende de 2 i dybden....
HALA MADRID
LA(UN)DECIMA we are comming for it
Bindslev skrev: Daniel hvis du nu følger med så vil du opdage at Coman ikke længere er breddespiller i bayern, og med den kommentar kan man godt tvivle på hvor meget du virkelig har set med Coman i denne sæson??? han er KLASSER over Ribery/Robben F.eks. Jeg er helt enig med Tore Hansen, det kunne sagtens være en en fed løsning.
Du nævner Mahrez for Leicster over Coman fra bayern???? det mener du vel ikke alvorligt vel?? :D. og hvad angår Eden Hazard så har Coman været FLERE KLASSER over ham i denne sæson. Kingsley Coman er lige så hurtig som Gareth Bale, forestil jer hvor lækkert det bliver for midtbanespillerne at sende de 2 i dybden....
HALA MADRID
LA(UN)DECIMA we are comming for it
Jeg tror du er lidt for glad for Coman! Ja, han har virkelig udviklet sig meget. Men der er nogen ting, som du fuldstændig glemmer her. En spiller som Douglas Costa er længder foran Coman. En spiller som Mahrez er længder foran Coman, ja! Hvis Robben er klar, og hvis Ribery er klar, er de desværre også længder foran Coman lige nu.
Du har ikke rigtig nogen argument, hvis du ikke sætter dig ind i det. Jeg har fulgt Bayern i stort set alle deres kampe. Jeg er derudover også en kæmpe fan af Coman og har fulgt har ligeledes siden Juventus. Jeg kan huske at Pogba engang udtalte: "Coman skal man holde øje med, han bliver bedre end mig" Og det er jeg sikker på han gør! Men han er ikke nogen verdensklassespiller... ikke endnu i hvertfald! Han er et kæmpe talent, det der kan der ikke være 2 meninger om. Men at sige, at han er flere klasser over både Hazard og Robben er vel at tage munden for fuld, og så ovenikøbet når du giver det her argument: "Han er ligeså hurtig som Bale"
Lige nu, og lige her, der kan jeg simpelthen ikke se ham afløse en spiller som Ronaldo. Presset vil være for stor! Han vil være en marginal breddespiller, præcis som Daniel hæfter sig ved.
Når snakken kommer om Mahrez, er jeg virkelig forundret over at du spiller spørgesmåls - tegn ved ham. Hvad har Mahrez ikke gjort bedre Coman? Jeg vil da virkelig gerne hør dit argument her. Mahrez er desværre klasser over Coman lige nu, og det har han bevist! Han er forskellen på det Liecester hold. Det er ikke Vardy, det er ikke Okazaki eller Albrighton. Det er Mahrez! Han skaber ligeså meget Han har scoret 17 mål, opnået 11 assist, blevet MOTM i 9 kampe samt han har en spiller rating på næsten 8! Det kan du da ikke sige, er dårligere end Coman! Han har en bedre rating og statistic end Coman, og jeg er sikker på, at han skaber flere chancer end Coman igennem en kamp. Jeg kan godt finde statistik omkring det også :)
Jeg mener bare, ligesom Daniel, at vi har brug for en som spiller af verdensklasse kaliber lige her og nu. Jeg tror sagtens, at Coman kan udvikle sig til en, men lige nu er han ikke længder over hverken Hazard, Robben eller Mahrez, tværtimod.