Sæsonen 2015-2016 - II

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
10 år 3 måneder siden #685 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Sæsonen 2015-2016 - II

MadridistaPorVida skrev: Et spørgsmål herfra. Nu hvor atletico har tabt og vi stadig kan nå en anden plads. Betyder det noget for Real madrid, økonomisk eller noget i den grad, altså at ende på en 2 plads istedet for en 3. Der findes ingen dumme spørgsmål gør der? ;)

I følge klubbens videpræsident spiller det sportslige ingen rolle.
futbol.as.com/futbol/2016/03/19/primera/1458393074_600580.html

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 3 måneder siden #686 af MadridistaPorVida
Higuain har scoret 29 mål, i hans liga. dobbelt så mange mål som anden pladsen, og flere end ronaldo. En spiller nogen af jer vil have tilbage?

HALA MADRID Y NADA MAS!!!
Sidste redigering: 10 år 3 måneder siden ved MadridistaPorVida.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

• Tore Hansen
  • Gæst
  • Gæst
10 år 3 måneder siden #687 af Tore Hansen
Besvaret af Tore Hansen på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Han spiller brand godt, men det virker ikke som om han er interesseret i at skifte klub lige nu.

10 år 3 måneder siden #688 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Sæsonen 2015-2016 - II

MadridistaPorVida skrev: Higuain har scoret 29 mål, i hans liga. dobbelt så mange mål som anden pladsen, og flere end ronaldo. En spiller nogen af jer vil have tilbage?

Jeg har altid syntes at han var helt fantastisk og jeg var rasende over at han aldrig sådan rigtigt fik chancen i Madrid.
Når det er sagt så er Benzema virkeligt vokset de senere år og scorer også rigtigt mange mål.

10 år 3 måneder siden #689 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæsonen 2015-2016 - II

MadridistaPorVida skrev: Higuain har scoret 29 mål, i hans liga. dobbelt så mange mål som anden pladsen, og flere end ronaldo. En spiller nogen af jer vil have tilbage?

Higuain har altid delt vandene i Real. Jeg bryder mig ikke om ham. Han er kommet til en dårliger liga der passer bedre til hans niveau. Jeg syntes på ingen måde vi skal hente ham tilbage, lad ham blive der og være en stjerne. Der er mange andre spændende alternativer derude :)
Sidste redigering: 10 år 3 måneder siden ved Real HWL.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

10 år 3 måneder siden #690 af Siempre Madrid

Aldrig i livet om den argentinske pjevser skal tilbage til Real Madrid.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, asp3200, Dios, Real HWL, ElMadrid

10 år 2 måneder siden #691 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sæsonen 2015-2016 - II

Det var en fejl, at vi sendte ham videre, men han skal ikke tilbage.

10 år 2 måneder siden #692 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Sæsonen 2015-2016 - II

Kom ved en fejl til at trykke på "tak". Husker du Lyon kampen...jeg glemmer aldrig hans afbrænder omend han ikke skal have hele skylden for at vi røg ud, men 99.9 er okay med mig :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Hvidt

• Morannon
  • Gæst
  • Gæst
10 år 2 måneder siden #693 af Morannon
Besvaret af Morannon på emne Sæsonen 2015-2016
Okay, vi vinder ikke La Liga. Vi vinder heller ikke Copa del Rey (gør vi vel, Cheryshev?). Så er der kun een mulighed tilbage ... (These are the champions ... sie sind die besten ... )

Og mod Wolfsburg tror jeg, vi har en chance. Jeg må indrømme, jeg ikke aner noget om Wolfsburgs niveau og form; men skønt uvidenheden vil jeg bove at påstå, at af alle kvartfinalisterne er de og Benfica dem, vi har størst chance for at slå. Vi har en realistisk chance for at slå en god modtander og derved lukke munden på dem der siger: "Real Madrid kan ikke mod de svære hold." Et avancement kunne også tanke os med en god portion selvtillid. I søndags synes jeg, vi så et bevis på, at vi med stærkeste opstilling stadigvæk er et rigtigt godt hold. Krydret med lidt optimisme, ser det lovende ud.

Og hvem kan vi forvente at møde i semifinalerne? Efter min mening: PSG, Barcelona og München.
Barcelona kan vi selvfølgelig ikke slå over to kampe, men med selvtillid og alle mand klar tror jeg på, vi kan besejre først- og sidstnævnte. Ved finaler er alting muligt.
Så hvem ved? Måske sætter vi til maj vores klamme, korrupte fingre på pokalen med de store ører?

10 år 2 måneder siden #694 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Sæsonen 2015-2016

Morannon skrev: Okay, vi vinder ikke La Liga. Vi vinder heller ikke Copa del Rey (gør vi vel, Cheryshev?). Så er der kun een mulighed tilbage ... (These are the champions ... sie sind die besten ... )

Og mod Wolfsburg tror jeg, vi har en chance. Jeg må indrømme, jeg ikke aner noget om Wolfsburgs niveau og form; men skønt uvidenheden vil jeg bove at påstå, at af alle kvartfinalisterne er de og Benfica dem, vi har størst chance for at slå. Vi har en realistisk chance for at slå en god modtander og derved lukke munden på dem der siger: "Real Madrid kan ikke mod de svære hold." Et avancement kunne også tanke os med en god portion selvtillid. I søndags synes jeg, vi så et bevis på, at vi med stærkeste opstilling stadigvæk er et rigtigt godt hold. Krydret med lidt optimisme, ser det lovende ud.

Og hvem kan vi forvente at møde i semifinalerne? Efter min mening: PSG, Barcelona og München.
Barcelona kan vi selvfølgelig ikke slå over to kampe, men med selvtillid og alle mand klar tror jeg på, vi kan besejre først- og sidstnævnte. Ved finaler er alting muligt.
Så hvem ved? Måske sætter vi til maj vores klamme, korrupte fingre på pokalen med de store ører?

Seriøst Siempre, Daniel, DG, og hvem der ellers er her. Kan man ikke snart få bannet den her gigantiske taber? Og gerne på fjolsets IP-adresse, så han ikke går ud og opretter en ny bruger i morgen.

Be' be'?

"Maybe they hate me because I'm too good."
Sidste redigering: 10 år 2 måneder siden ved Pelle.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, Kimbo, AmorMadrid

10 år 2 måneder siden #695 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Pelle

Jeg står desværre ikke for administrationsdelen, hvor det er muligt at uddele gule og røde kort på forum, men jeg vil da opfordre Siempre til at kyle ham ud på røv og albuer. Vi plejer jo ikke at tolerere så dumme indlæg, så jeg kan ikke se, hvorfor brugeren ovenfor endnu kan skrive indlæg på forum.

Væk med ham, Siempre. Tak!
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle, Madridista28

10 år 2 måneder siden #696 af Madridista28
Besvaret af Madridista28 på emne Sæsonen 2015-2016

Morannon skrev: Okay, vi vinder ikke La Liga. Vi vinder heller ikke Copa del Rey (gør vi vel, Cheryshev?). Så er der kun een mulighed tilbage ... (These are the champions ... sie sind die besten ... )

Det her indlæg stinker langt væk af Barcelona fan. og korrupt det siger i (Messi/Neymar) med deres skate sager få ham Langt væk fra det her forum han er jo MEGA provokerende og som andre også har nævnt ikke til nogen hjælp.

Leveret af Kunena Forum