Sæsonen 2015-2016 - II
Fondo_Sur skrev:
asp3200 skrev: Synes efterhånden godt man kan sige Lucas altid levere. Dejlig målsøgende,hurtig og drible stærk og skaffer chancer.
Langt foran Jese, Isco og James.
Hans mentalitet må vel være forskellen i forhold til de øvrige nævnte.
Et godt eksempel for de øvrige spillere.
Zidane er en klog herre.
Tror bare han er ydmyg og kæmper modsat de andre primadonnaer.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Dios skrev:
BBB skrev: Danilo havde et ret godt (og vigtigt) indlæg. Så har han vist rettet op på, at han måske lavede en fejl i starten af kampen.
Måske? Haha :D
Han var stærkt involveret i begge mål. Godt nok har han et godt indlæg til Lucas som resultere i mål, men måske, det kan du bare ikke mene :D
Jeg så ikke første halvleg. Derfor det måske. Jeg har efterfølgende set situationen, og han ser virkelig ikke godt ud. Jeg så dog ikke resten af 1. halvleg, så jeg har ikke bedømt nogen på, hvor dårligt de gjorde det i første halvleg.
Jeg har siden set en stor del af 1. halvleg, og der er mange spillere, som jeg har givet for høje karakterer. Ved målet til 1-0 var der mindst 3 spillere, som stod forkert. En af de få, der stod rigtigt, var Marcelo. Hans "clearing" gør bare intet godt for ham.
Banen var meget våd (og rimelig dårlig), og jeg er med på at flere af spillerne skøjtede rundt, hvilket har indflydelse på, hvad de evner.
MatiasP skrev: I forhold til Danilo så spiller han, desværre, endnu en dårlig kamp. Men kors hvor er træt af dem som bare overhovedet ikke giver ham en chance. Han har haft flere gode kampe for os og kæmpe altid røven ud af bukserne. Det er tydeligt at han mangler at forstå sine medspillere, og hvordan kommer man bedre til det - ved at spille!
Jeg er enig i, at Danilo kun kan få en bedre indbyrdes forståelse med sine holdkammerater, hvis han får spilletid. Lige nu er det bare rigtig træls, at han stort set altid løber ind mod midten af banen, når det nu er backen, som altid skal holde bredden i spillet. Især når kantspilleren i højresiden (om det er Bale, Lucas V, Jesé eller Ronaldo) også trækker indad.
De gode kampe, som du skriver, at Danilo har haft, kan jeg altså ikke huske. Han udviser sikkert god vilje, og løber da også mange meter, men hold nu op, hvor er hans placeringsevne forfærdelig! Ved alt for mange indkasserede scoringer i denne sæson har Danilo stået det helt forkerte sted eller bare blevet for langt oppe på banen. I dag ser vi endnu et eksempel herpå ved Rayos første mål, hvor han på tåbelig vis går højt for at presse, taber duellen, og så mangler i forsvarskæden, hvilket betyder, at Pepe bliver nødt til at bryde ud for at presse Bebe.
I starten af sæsonen syntes jeg også, at kritikken af ham var en anelse for hård, men nu synes jeg godt nok, at den er på sin plads. Han er bare ikke god nok til at spille for Real Madrid, ja end ikke god nok til at spille for noget som helst hold i La Liga, hvis du spørger mig. Når en back får Marcelo til at ligne en garvet forsvarsspiller, så står det altså skidt til.
Mølbat skrev:
MatiasP skrev: I forhold til Danilo så spiller han, desværre, endnu en dårlig kamp. Men kors hvor er træt af dem som bare overhovedet ikke giver ham en chance. Han har haft flere gode kampe for os og kæmpe altid røven ud af bukserne. Det er tydeligt at han mangler at forstå sine medspillere, og hvordan kommer man bedre til det - ved at spille!
Jeg er enig i, at Danilo kun kan få en bedre indbyrdes forståelse med sine holdkammerater, hvis han får spilletid. Lige nu er det bare rigtig træls, at han stort set altid løber ind mod midten af banen, når det nu er backen, som altid skal holde bredden i spillet. Især når kantspilleren i højresiden (om det er Bale, Lucas V, Jesé eller Ronaldo) også trækker indad.
De gode kampe, som du skriver, at Danilo har haft, kan jeg altså ikke huske. Han udviser sikkert god vilje, og løber da også mange meter, men hold nu op, hvor er hans placeringsevne forfærdelig! Ved alt for mange indkasserede scoringer i denne sæson har Danilo stået det helt forkerte sted eller bare blevet for langt oppe på banen. I dag ser vi endnu et eksempel herpå ved Rayos første mål, hvor han på tåbelig vis går højt for at presse, taber duellen, og så mangler i forsvarskæden, hvilket betyder, at Pepe bliver nødt til at bryde ud for at presse Bebe.
I starten af sæsonen syntes jeg også, at kritikken af ham var en anelse for hård, men nu synes jeg godt nok, at den er på sin plads. Han er bare ikke god nok til at spille for Real Madrid, ja end ikke god nok til at spille for noget som helst hold i La Liga, hvis du spørger mig. Når en back får Marcelo til at ligne en garvet forsvarsspiller, så står det altså skidt til.
Enig i det meste du skriver, men her må vi være ude i en fortalelse. Hvor er det useriøst i dit ellers så hæderlige forsøg på at frembringe noget lignende det modsatte. Eller tager jeg fejl af dine intentioner?
Synes nu KongenRaul eller hvad han nu hedder satte et fint punktum i debatten. At være ny spiller, ramt af skader og komme ind i det galehus klubben har været denne sæson, hjælper ingenlunde på integrationen, selvtilliden eller noget som helst.
Sammen med spillere som Casemiro, Alex Sandro og Brahimi, spillede Danilo en fænomenal sæson sidste år for Porto og var niveauer over hans spil i RM. Der var en årsag til klubben købte ham, at han ikke har levet op til forventningerne er ikke et udtryk for "at han ikke er god nok", det er ikke som i Space Jam hvor man mister evnerne natten over.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Zyconith skrev:
Mølbat skrev:
Enig i det meste du skriver, men her må vi være ude i en fortalelse. Hvor er det useriøst i dit ellers så hæderlige forsøg på at frembringe noget lignende det modsatte. Eller tager jeg fejl af dine intentioner?
Synes nu KongenRaul eller hvad han nu hedder satte et fint punktum i debatten. At være ny spiller, ramt af skader og komme ind i det galehus klubben har været denne sæson, hjælper ingenlunde på integrationen, selvtilliden eller noget som helst.
Sammen med spillere som Casemiro, Alex Sandro og Brahimi, spillede Danilo en fænomenal sæson sidste år for Porto og var niveauer over hans spil i RM. Der var en årsag til klubben købte ham, at han ikke har levet op til forventningerne er ikke et udtryk for "at han ikke er god nok", det er ikke som i Space Jam hvor man mister evnerne natten over.
Jeg forstår heller ikke man så hurtigt har opgivet Danillo. Jeg forstår man er utilfreds med hans indsats, men man kan da ikke klage over at Perez er en mand, der handler desparat, når fansene egentlig selv er det.
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
Jeg er ret sikker på at vi alle ønsker ham det bedste ( da vi alle ønsker real det bedste ) men han har bevist at han er elendig og nok bare havde en god sæson sidste år.
Han har fået 22 kampe iår - og det er for mig rigeligt til at bevise om han er noget værd eller ej - jeg vil sige ud af de 22 kampe har han MÅSKE været OK i 1 af dem.
Ud med ham!
RAUL!!!!
Så du fodbold for 10 år siden? Før Ronaldo og Messi strålede, det var fuldstændig normalt at når en spiller skiftede så fik han MINDST HALVT år og for det mest ET år til at tilpasse sig livet, spillestilen og sine holdkammerater. I Danilos tilfælde har formentlig ikke skulle tilpasse sig livet så meget da han flyttede fra Porto, men først Benitez spillestil, og så derefter Zidanes i sin første sæson. Når han så samtidig er blevet skreget af konstant, og ja fodbold spillere bliver selvfølgelig påvirket af alt det der sker uden for klubben også, så er det altså ikke nemmere. Det er præcis sådan noget som det du skriver der, og nogle af foregående over mig, der giver Danillo sine problemer fordi han forventer han skal være stjerne bakken fra dag 1 og ikke passe sin pligter og tilpasse sig holdkammerater i stedet.Raul-Madrid skrev: Han har fået ALT for mange chancer desværre..!
Jeg er ret sikker på at vi alle ønsker ham det bedste ( da vi alle ønsker real det bedste ) men han har bevist at han er elendig og nok bare havde en god sæson sidste år.
Han har fået 22 kampe iår - og det er for mig rigeligt til at bevise om han er noget værd eller ej - jeg vil sige ud af de 22 kampe har han MÅSKE været OK i 1 af dem.
Ud med ham!
Jeg håber indeligt at man giver dem begge beskeden af Carvajal er første valg, og du skal bare forsøge at slappe af og tilpasse dig. Giver manden selvtillid og at vi tror på ham. Så skal han nok komme tilbage og blive en udfordret til højre back pladsen igen er jeg sikker på.
Ville du også have ønsket man sendte Marcelo væk da han stadig 3 år ikke kunne placere sig og tabte samtlige dueller i venstre side?
Jeg husker ihvertfald tydeligt en kommentar fra Dario, hvor han skriver han decideret savnede Danilo da han var skadet.
Jeg kan bare ikke se hvad der har ændret sig ved Danilo's spil udover han mangler selvtillid? Mine største kritikpunkter hos ham var/er han virker klodset og tung, har utrolig mange boldtab og fejltæmninger. Han har en utrolig evne til oftest at stå forkert når han skal forsvare, så han kommer ud af balance. Prøv og læg mærke til hvor ofte han rent faktisk falder, fordi han er ude af balance.
Derudover har han alt for mange elendige indlæg. Godt nok har det været et af Real Madrid's helt store problemer i mange år, men det ændre Danilo ihvertfald ikke på. Den største irritation i offensiven for mig er hans konstante løb ind i banen i stedet for at holde bredden.
Selvfølgelig skal Danilo ikke sælges, og selvfølgelig skal han have tid til at tilpasse sig holdet, kulturen og det ekstreme pres der er i Real Madrid. Når det så er sagt, så har jeg bare rigtig svært ved og se en fremtid i ham. Det er blevet sagt før, men hans niveau rækker ikke mere end til Coentrao's niveau, og Danilo ville være en fremragende sub for Carvajal.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: Skal vi ikke være enige om, at Danilo selv er skyld i den kritik han har fået? Det har intet med Real Madrid at gøre, og det har intet med Benitez eller Zidane at gøre. Han spiller nok den mindst krævende plads på hele banen. Om end pladsen på ingen måder skal negligeres for en moderne back er oftest nøglen på holdet. Han startede som lyn og torden i nogles øjne, og når jeg skriver sådan, så er det fordi jeg ikke selv er inkluderet i den holdning. Der var tale om, at Carvajal var slået af, og han efter denne sæson ville skifte klub, fordi Danilo åbenbart gjorde det så godt.
Jeg husker ihvertfald tydeligt en kommentar fra Dario, hvor han skriver han decideret savnede Danilo da han var skadet.
Jeg kan bare ikke se hvad der har ændret sig ved Danilo's spil udover han mangler selvtillid? Mine største kritikpunkter hos ham var/er han virker klodset og tung, har utrolig mange boldtab og fejltæmninger. Han har en utrolig evne til oftest at stå forkert når han skal forsvare, så han kommer ud af balance. Prøv og læg mærke til hvor ofte han rent faktisk falder, fordi han er ude af balance.
Derudover har han alt for mange elendige indlæg. Godt nok har det været et af Real Madrid's helt store problemer i mange år, men det ændre Danilo ihvertfald ikke på. Den største irritation i offensiven for mig er hans konstante løb ind i banen i stedet for at holde bredden.
Selvfølgelig skal Danilo ikke sælges, og selvfølgelig skal han have tid til at tilpasse sig holdet, kulturen og det ekstreme pres der er i Real Madrid. Når det så er sagt, så har jeg bare rigtig svært ved og se en fremtid i ham. Det er blevet sagt før, men hans niveau rækker ikke mere end til Coentrao's niveau, og Danilo ville være en fremragende sub for Carvajal.
For mig at se handler det ikke om hvis skyld det er og om Danillo skal stilles til ansvar for det skal han. Men det han viste sidste sæson var jo fænomenalt og mange snakkede om ham som en af absolut verdens bedste backs, endda bedre end Carvajal ville nogen mene som du siger.
Derfor kan jeg ikke forstå mange har udelukket oppe i deres hoved at Danillo finder niveauet. Det er svært at sige for han er ung så vi ved endnu ikke hvor langt i udviklingen han er eller om han bare havde en "heldig" sæson hvor han overpræsterede. Og vi ved heller ikke meget om hans psykse for den kan være afgørende.
Pointen er bare det ikke er en spiller som har spillet her 50 kampe pr sæson, 3 sæsoner i træk.
Han har været her lidt under en sæson med 20 kampe og i en meget turbulent sæson med trænerskifte og ustabilitet i holdpræstationerne. Synes det en anelse hårdt at man er så sikker på han ikke kan levere verdensklassefodbold.
- Raúl 7
- Gæst
-
Dette her er altså ved at blive pinligt.
- FanOfMagicalTeams
-
- Ekspert bruger
-