Sæsonen 2015-2016 - II
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
Men ISCO og Danilo må simplenthen ikke få en kamp længere i den hvide trøje!
Hold kæft en omgang lort på lort Isco han kommer med, han dribler og dribler og mister og mister. SPIL NU DEN FUCKING BOLD!
Danilo - Fantastisk at manden kan få penge for at spille fodbold! Hans Agent har fandme gjort at godt stykke arbejde da han fik solgt klovnen videre til os!
Sorry - men det her var fandme ringe! Tak til Lucas og Bale!
RAUL!!!!
Raul-Madrid skrev: SPIL NU DEN FUCKING BOLD!
Det var det jeg råbte til min 42" LED TV og det fungerede sku ikke. Heldigvis blev vi venner igen, da Bale scorede og jeg gav den en krammer.
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
Ej men helt seriøst - jeg er ved at være godt træt af Isco og han skal altså videre og så må et eller andet midter hold i Frankrig sku nyde hans meningsløse driblinger og han må meget gerne tag Danilo med!
RAUL!!!!
Konge mål han lavede i dag.
Langt foran Jese, Isco og James.
- MadridistaPorVida
-
- Platin bruger
-
- Mr Fanboy
Isco forhelved.. Sælg ham please
HALA MADRID Y NADA MAS!!!
asp3200 skrev: Synes efterhånden godt man kan sige Lucas altid levere. Dejlig målsøgende,hurtig og drible stærk og skaffer chancer.
Langt foran Jese, Isco og James.
Hans mentalitet må vel være forskellen i forhold til de øvrige nævnte.
Et godt eksempel for de øvrige spillere.
Zidane er en klog herre.
BBB skrev: Danilo havde et ret godt (og vigtigt) indlæg. Så har han vist rettet op på, at han måske lavede en fejl i starten af kampen.
Måske? Haha :D
Han var stærkt involveret i begge mål. Godt nok har han et godt indlæg til Lucas som resultere i mål, men måske, det kan du bare ikke mene :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
I forhold til Danilo så spiller han, desværre, endnu en dårlig kamp. Men kors hvor er træt af dem som bare overhovedet ikke giver ham en chance. Han har haft flere gode kampe for os og kæmpe altid røven ud af bukserne. Det er tydeligt at han mangler at forstå sine medspillere, og hvordan kommer man bedre til det - ved at spille!
Isco ved jeg virkelig ikke hvad jeg skal sige om, elsker den spiller, men han virker virkelig ikke som en der mere tror han har en chance i real eller også er fejlkastet i sin rolle. Det fungerer i hvert fald ikke for ham, men om han skal sælges eller være super sup for os kan jeg ikke finde ud af.
Men til gengæld så dejligt at se Bale være den vigtige spiller vi godt ved han kan være og gå ind og tage ansvar når vi har brug for det - stærkt! Og så dejligt at Lucas bare forsætte hvor han slap sidste gang vi havde brug for ham - lækkert!
Jeg synes virkelig man kan se hvad det er Zidane gerne vil med holdet, og han skal bare have alt den tid i verden til at få det til at fungere synes jeg.