Sæsonen 2015-2016 - II
Derfor jeg personligt ser igennem fingre med Zidane's manglede erfaring og andre taktiske mangler vi med tiden får øje på.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ærgerligt Granada udnyttede Sevillas finaletømmermænd og slog Sevilla klart, så de ikke har noget at spille om i sidste runde hjemme mod Barcelona.
Men chancen er der endnu til sidste spillerunde...spændende!
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
www.realmadrid.com/noticias/2016/05/6-1-...-campeon-de-su-grupo
Mølbat skrev: Castilla har vundet Segunda B, række 2. De skal dermed i play-off, og har mulighed for at rykke op i Segunda División.
Hvornår er semifinalen for playoff? Synes ellers det plejer at være meget tidligere, allerede mens Real spiller la liga.
SR4 skrev:
Mølbat skrev: Castilla har vundet Segunda B, række 2. De skal dermed i play-off, og har mulighed for at rykke op i Segunda División.
Hvornår er semifinalen for playoff? Synes ellers det plejer at være meget tidligere, allerede mens Real spiller la liga.
Første kamp spilles i weekenden, mens returkampen ca. spilles samtidig med Champions League-finalen: www.realmadrid.com/en/news/2016/05/casti...promotion-to-segunda
Jeg har ikke selv opskriften, om end den nemme løsning ville være at lade netop de bedste fire hold rykke op. Ja, jeg er sgu lidt harm. Også fordi Castilla før har fejlet i denne fase.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Daniel skrev: Det er virkelig et forfejlet opryknings-system, der finder sted i Segunda B-rækkerne. Det giver absolut ingen mening, at det bedste hold i de respektive fire grupper skal ud i play-off for at risikere ikke at rykke op - hvor er incitamentet for at vinde mesterskabet?
Jeg har ikke selv opskriften, om end den nemme løsning ville være at lade netop de bedste fire hold rykke op. Ja, jeg er sgu lidt harm. Også fordi Castilla før har fejlet i denne fase.
Taberne af disse play-off kampe får en ekstra chance for at rykke op, men du har ret: Vinderne burde være sikret direkte oprykning.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- sNielsenRM
- Junior bruger
-
Siempre Madrid skrev:
Daniel skrev: Det er virkelig et forfejlet opryknings-system, der finder sted i Segunda B-rækkerne. Det giver absolut ingen mening, at det bedste hold i de respektive fire grupper skal ud i play-off for at risikere ikke at rykke op - hvor er incitamentet for at vinde mesterskabet?
Taberne af disse play-off kampe får en ekstra chance for at rykke op, men du har ret: Vinderne burde være sikret direkte oprykning.
Som Siempre skriver, så får taberne af kampene en ekstra chance.
Systemet er sådan indrettet, at de fire gruppevindere skal spille mod hinanden i semifinaler, hvoraf de 2 der går videre til finalen rykker op.
Taberne rykker så ind i anden runde af slutspillet for dem der er sluttet på pladserne 2 - 4, og skal møde dem der var dårligst i gruppespillet (i.e. 3. eller 4. pladsen afhængigt af hvem der ryger ud i første runde).
Læs eventuelt mere her: en.wikipedia.org/wiki/2016_Segunda_Divisi%C3%B3n_B_playoffs
Jeg kan sige så meget, som at sidste år rykkede 3 af de 4 gruppevindere i Segunda Division B op i Segunda Division.
Como no te voy a querer si eres campeón de Europa una y otra vez
Mølbat skrev:
SR4 skrev:
Første kamp spilles i weekenden, mens returkampen ca. spilles samtidig med Champions League-finalen: www.realmadrid.com/en/news/2016/05/casti...promotion-to-segunda
Viser de den på realmadrid TV?
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Jaetinh skrev: Hvor er det herligt at Lucas er blevet udtaget til EM for Spanien!
I første omgang er det blot brutto-truppen, men flot og fortjent.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.