Sæsonen 2015-2016 - II
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
FanOfMagicalTeams skrev: Nogle medier skriver at Ronaldo, med godkendelse fra RM, har kontaktet lægestaben i FCB for at blive klar? Er der nogen der ved om dette er en røver? Det lyder lidt vildt, omend det ikke burde være det (Ikke burde være vildt - selvfølgelig skal klubberne hjælpe andre mennesker/spillere hvis muligt..)
Er det rigtigt, så er det godt nok endnu et slag til vores, ja, håbløse lægestab... For fa'en altså - jeg tør slet ikke tænke på, hvor langt vi ville være kommet i denne sæson med blot en bedre lægestab :(
"Fun" fact: BBC har kun spillet sammen i 40% af sæsonens kampe...
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Jeg har ikke undersøgt det og det er heller ikke nødvendigt. De to klubbers spillere går ikke til undersøgelse hos hinanden.FanOfMagicalTeams skrev: Nogle medier skriver at Ronaldo, med godkendelse fra RM, har kontaktet lægestaben i FCB for at blive klar? Er der nogen der ved om dette er en røver? Det lyder lidt vildt, omend det ikke burde være det (Ikke burde være vildt - selvfølgelig skal klubberne hjælpe andre mennesker/spillere hvis muligt..)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Og så er det ufatteligt, at det er 3. sæson i træk hvor Ronaldo bliver skadet i slutningen af sæsonen. Nu må der snart være en som banker i bordet, og sætter ham på bænken/tribunen for at hvile ham undervejs i sæsonen. Det holder jo ikke, at han altid går i stykker når det gælder.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
HALA MADRID Y NADA MAS
Dios skrev: Er der ikke nogen der kan fortælle mig hvorfor Ronaldo altid skal gøre hans skader så mystiske? Han og andre nedtoner altid skadens omfang, og det virker til ingen taler sandt. En meget lille skade har nu holdt ham ude i 3 kampe. Mon Ronaldo ser det som svaghedstegn at blive skadet?
Og så er det ufatteligt, at det er 3. sæson i træk hvor Ronaldo bliver skadet i slutningen af sæsonen. Nu må der snart være en som banker i bordet, og sætter ham på bænken/tribunen for at hvile ham undervejs i sæsonen. Det holder jo ikke, at han altid går i stykker når det gælder.
Tjah han har spillet en hel sæson uden pause så er det kun naturligt at han bliver skadet på et tidspunkt. Jeg tror ærligt det tilfældigt det sker så sent i sæsonen. Og jeg tror grunden til han nedtoner skaden, men alligevel er ude, er at man ikke tager chancen. Altså har Zidane NETOP banket på bordet.
Ronaldo siger også at han havde spillet, hvis det var en finale.
- Kristian S
- Guld bruger
-
Hvis Ronaldo virkelig har revet sin muskel, så tror jeg det er bedst at starte med Ronaldo på bænken på onsdag, og så se om det blir nødvændigt at sætte ham ind.
SR4 skrev:
Dios skrev: Er der ikke nogen der kan fortælle mig hvorfor Ronaldo altid skal gøre hans skader så mystiske? Han og andre nedtoner altid skadens omfang, og det virker til ingen taler sandt. En meget lille skade har nu holdt ham ude i 3 kampe. Mon Ronaldo ser det som svaghedstegn at blive skadet?
Tjah han har spillet en hel sæson uden pause så er det kun naturligt at han bliver skadet på et tidspunkt. Jeg tror ærligt det tilfældigt det sker så sent i sæsonen. Og jeg tror grunden til han nedtoner skaden, men alligevel er ude, er at man ikke tager chancen. Altså har Zidane NETOP banket på bordet.
Problemet er det ikke længere er en tilfældighed, men mere en tendens da det sker sæson efter sæson. Arh vel? Zidane skal vel ikke have et tak, fordi han ikke vil sætte Ronaldo i spil, hvis han ikke er 100% fit. Det er jo helt hjernedødt man skal skrive sådan noget her, for selvfølgelig skal Zidane ikke have et tak ved at spare spillerne, så de er klar hele sæsonen.
Om det var en latterlig undskyldning eller ej, så spillede Ronaldo et EM med et skadet knæ. Ronaldo vil åbenbart gå rigtig langt for at spille de store kampe. Helt forståeligt, men så må han også snart indse at man ikke kan spille alle de ligegyldige kampe, og det er her Zidane skal slå i bordet!
Zidane viser sig jo som en kæmpe idiot når han 3 kampe i træk vælger at benytte en tydeligvis skadet Benzema! Nuvel, så er alle kampe finaler, men hvad nytter det at bruge en spiller på 40% som alligevel skal udskiftes inden 1. halvleg er færdig.
Zidane har desværre samme filosofi som Ancelotti hvad angår indskiftninger og rotation. Han skal lære at bruge truppen rigtigt. Det var/er svære vilkår at være Zidane pt. da hans fremtid desværre nok afhænger af de titler han får hevet i hus, og med desværre mener jeg, at man selvfølgelig skal give ham 2-3 sæsoner før man udskifter ham.
- Raúl 7
- Gæst
-
Men Zidane har stillet med reserverne både mod Rayo og Sociedad, så lidt har han da lært i forhold til Ancelotti.
Mht. Benzema så er jeg enig i, at man har taget nok chancer med ham.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Dios skrev:
SR4 skrev:
Problemet er det ikke længere er en tilfældighed, men mere en tendens da det sker sæson efter sæson. Arh vel? Zidane skal vel ikke have et tak, fordi han ikke vil sætte Ronaldo i spil, hvis han ikke er 100% fit. Det er jo helt hjernedødt man skal skrive sådan noget her, for selvfølgelig skal Zidane ikke have et tak ved at spare spillerne, så de er klar hele sæsonen.
Om det var en latterlig undskyldning eller ej, så spillede Ronaldo et EM med et skadet knæ. Ronaldo vil åbenbart gå rigtig langt for at spille de store kampe. Helt forståeligt, men så må han også snart indse at man ikke kan spille alle de ligegyldige kampe, og det er her Zidane skal slå i bordet!
Zidane viser sig jo som en kæmpe idiot når han 3 kampe i træk vælger at benytte en tydeligvis skadet Benzema! Nuvel, så er alle kampe finaler, men hvad nytter det at bruge en spiller på 40% som alligevel skal udskiftes inden 1. halvleg er færdig.
Zidane har desværre samme filosofi som Ancelotti hvad angår indskiftninger og rotation. Han skal lære at bruge truppen rigtigt. Det var/er svære vilkår at være Zidane pt. da hans fremtid desværre nok afhænger af de titler han får hevet i hus, og med desværre mener jeg, at man selvfølgelig skal give ham 2-3 sæsoner før man udskifter ham.
Jeg synes ofte du i dine evindelige forsøg på at være stærkt kritisk rammer en vis grad af sandhed. I dette tilfælde synes jeg dog ikke helt det er spot on.
Zizou skal selvfølgelig ikke roses og han spillede givetvis en smule hasard med Benzema imod City, men den slags chancer må man vel af og til tage omkring en semifinale. Alene Benzemas tilstedeværelse har helt sikkert haft betydning for, at City stillede mere konservativt op, end Pellegrini kunne finde på, hvis han havde vidst at hverken Benzema eller Cristiano var med.
Man kan vel også i højere grad kritisere Benitez for ikke at bænke Cristiano. Zizou har vel ikke haft megen anden chance efter en dårlig start i klubben og nu i jagten på to titler - samt vende momentum.
Zizou viste vel netop, særligt i kampen mod Rayo, at han agter at jonglere på en knivspids i forhold til at holde spillere klar, kontra gå efter alle points. Det bedste eksempel er Modric, som blev bænket, men kom på banen, da det var absolut nødvendigt. I samme ombæring har James været helt ude i kulden, men blev benyttet i weekenden for at give andre spillere en pause. Zizou har vel netop indført en helt anden tilgang end sine forgængere. Både bænket store navne som Isco og James, da deres præstationer er for dårlige, men alligevel skaffet pauser til flere centrale spillere.
At der er mystik omkring en skade til en af verdens bedste? Tjah. Hvorfor fanden(undskyld tonen) melde klart ud, når vi kæmper om at komme i en CL-finale og har vigtige ligakampe. Taktikken hos modstanderne er jo helt forskellig. Kan man angribe uhindret i venstresiden, skal man primært fokusere på Bale eller hvordan? Det skal da klart vendes mest muligt til en fordel. Det er vel ikke meget anderledes, end at Messi altid er mirakuløst klar 2-3 uger tidligere end alle meldinger.
At Cristiano så skal lære at passe på sig selv i sæsonens løb, det er vi som udgangspunkt enige i. Jeg tror bare det er markant lettere at sidde udenfor og sige. De bedste spillere i de fleste sportsgrene har det med at ville spille, selvom det til tider kan virke ulogisk. Dermed ikke sagt, at jeg ikke er enig med dig på det punkt. Jeg tror bare ikke det er så let at ændre.
Jeg synes ofte du i dine evindelige forsøg på at være stærkt kritisk rammer en vis grad af sandhed. I dette tilfælde synes jeg dog ikke helt det er spot on.
Jeg er kritisk når der er behov for at være kritisk, og det synes jeg i den grad der er brug for nu.
Zizou skal selvfølgelig ikke roses og han spillede givetvis en smule hasard med Benzema imod City, men den slags chancer må man vel af og til tage omkring en semifinale. Alene Benzemas tilstedeværelse har helt sikkert haft betydning for, at City stillede mere konservativt op, end Pellegrini kunne finde på, hvis han havde vidst at hverken Benzema eller Cristiano var med.
Man kan vel også i højere grad kritisere Benitez for ikke at bænke Cristiano. Zizou har vel ikke haft megen anden chance efter en dårlig start i klubben og nu i jagten på to titler - samt vende momentum.
Den chance kan jeg bare ikke se man skal tage uanset hvordan vi vender og drejer det. Jo, hvis der er tale om en finale, men her var der tale om, at man bare skulle køre et fornuftigt resultat hjem. Nu er Benzema højst sandsynligt ude af returopgøret, hvor man skal scorer for at gå videre, og mesterskabet var tæt på blive afgjort, fordi 2/3 del af vores angreb er ude.
Jeg synes det er en idiotisk gambling, men mest af alt, fordi det var det første opgør med 3 ligeså vigtige kampe lige efter.
Jeg startede med, at skrive at Zidane havde det svært grundet hans primisser, og man kan kritisere mange trænere, men nu er Zidane bare vores træner nu.
Du er velkommen til at gå tilbage og læse mine mange indlæg om netop samme problem Ancelotti havde i mine øjne.
Zizou viste vel netop, særligt i kampen mod Rayo, at han agter at jonglere på en knivspids i forhold til at holde spillere klar, kontra gå efter alle points. Det bedste eksempel er Modric, som blev bænket, men kom på banen, da det var absolut nødvendigt. I samme ombæring har James været helt ude i kulden, men blev benyttet i weekenden for at give andre spillere en pause. Zizou har vel netop indført en helt anden tilgang end sine forgængere. Både bænket store navne som Isco og James, da deres præstationer er for dårlige, men alligevel skaffet pauser til flere centrale spillere.
Zidane har været god til at give Modric og Kroos en del pauser, og det er netop her min pointe kommer. For Zidane slår netop ikke i bordet og insistere på, at Ronaldo skal have en pause. Det går jo ikke, at vi har spillere som føler sig mere værd end klubben, og sætter sin personlige hæder højere end klubben, og det føler jeg helt klart Ronaldo gør, fordi han vil spille alle kampe.
Isco og James har jo selv gjort det klart, at de på ingen måder fortjener noget der minder om en chance i start 11'eren. De er begge helt igennem elendige når de spiller, og det ser jeg ikke som en sejr for Zidane, for han er altså ikke den første træner som bænker Isco.
At der er mystik omkring en skade til en af verdens bedste? Tjah. Hvorfor fanden(undskyld tonen) melde klart ud, når vi kæmper om at komme i en CL-finale og har vigtige ligakampe. Taktikken hos modstanderne er jo helt forskellig. Kan man angribe uhindret i venstresiden, skal man primært fokusere på Bale eller hvordan? Det skal da klart vendes mest muligt til en fordel. Det er vel ikke meget anderledes, end at Messi altid er mirakuløst klar 2-3 uger tidligere end alle meldinger.
Nu var mit første indlæg ikke ment som hverken negativt eller kritisk. Det irritere mig bare, at man aldrig ved hvornår Ronaldo kan spille, og derfor skrev jeg som jeg gjorde. Nu ved jeg godt der er vigtigere ting end mit odds som f.eks. men grundet alle udmeldinger, så oddsede jeg på Ronaldo som første målscorer og at vi vandt kampen. Ligegyldigt da det kun handlede om et par hundrede. Jeg forstår det bare ikke.
Er normalt meget enig med meget af det du skriver, men synes du rammer forkert her. Jeg synes Zidane har været ret god til at rotere og pånær Cris og Benz, så har alle spillere blevet sparet.
Danillo har fået en del spilletid, i midterforsvaret har de tre, Varane, Pepe og Ramos skiftet en del, ligesom Marcelo blev sparet i weekenden. Midtbanen har vi været forbi, hvor Kroos og Modric er blevet sparet meget mere end hverken Benitez eller Ancelotti gjorde det, og går du nogle uger tilbage, så fik Bale også hvilet benene, selvom det ikke virkede til at han var rigtigt skadet (lidt skadet er den mand vel altid ;-) )
Ps. Spiller du første målscorer på en der ikke starter inde, så får du din indsats retur :-)
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.