Sæsonen 2015-2016 - II

8 år 4 måneder siden #913 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Mata bliver rygtet til Barcelona. Han vil passe fint på deres hold til at aflaste for Arda/Iniesta/Rakitic

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 4 måneder siden #914 af nono
Besvaret af nono på emne Sæsonen 2015-2016 - II
At hente Mata og Asenjo hjem som direkte erstatninger for Isco og James lyder i min verden fornuftigt. Vi får samme kvalitet på bænken i form af canteranos + en kæmpe kapital-indsprøjtning som evt. kan financiere købet af Pogba/De Gea/Lewandowksi/Alaba alt efter hvad Zidane & Perez vælger at kaste deres kærlighed på.

Med nye trænere i München, United, City, Chelsea mfl. bliver dette et sælgers marked - Isco og James skal væk til hhv. 65 / 85 mio euro.
Sidste redigering: 8 år 4 måneder siden ved nono.

8 år 4 måneder siden #915 af R7CR7GB11
Besvaret af R7CR7GB11 på emne Sæsonen 2015-2016 - II
nono Jeg gaar ud fra at du mener Asensio og ikke Asenjo? :-D
Medmindre selvfoelgelig, at du mener Asenjo "hjem" til Madrid og saa vil spille ham i offensiven i stedet for paa kaasen :-D

8 år 4 måneder siden #916 af nono
Besvaret af nono på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Doh :)

8 år 4 måneder siden #917 af Kassow-Rossing
Hej alle sammen.

Jeg vil blot ønske jer alle sammen stort tillykke med den 11. Champions League titel :) Med det flotte punktum, fik Arbeloa en værdig afsked og man kan med god ro i maven gå ind til næste sæson med Zidane i spidsen.

Endnu engang tak for et fedt arrangement på Søhesten. Godt gået Kamaldo !!!!

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
8 år 4 måneder siden #918 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Sæsonen 2015-2016 - II
www.marca.com/en/football/real-madrid/20...5fdea66268b45f5.html

Nu skriver Marca at James gerne vil væk pga. manglende spilletid. Det passer mig meget fint. Vi kan formentlig få en god pris for ham.

8 år 4 måneder siden #919 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæsonen 2015-2016 - II

Kassow-Rossing skrev: Hej alle sammen.

Jeg vil blot ønske jer alle sammen stort tillykke med den 11. Champions League titel :) Med det flotte punktum, fik Arbeloa en værdig afsked og man kan med god ro i maven gå ind til næste sæson med Zidane i spidsen.

Hvor er du blevet af det sidste halve år?

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

8 år 4 måneder siden #920 af Kassow-Rossing

Zyconith skrev:

Jeg var bannet. Og med god grund.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen, Zyconith, Raul7-2880

8 år 4 måneder siden #921 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Sæsonen 2015-2016 - II

Kassow-Rossing skrev:

Zyconith skrev:

På vegne af redaktionen vil jeg i øvrigt lige sige, at det er ganske undtagelsesvist, at vi har lukket Kassow ind igen, den slags gør vi normalt ikke. Kassow har dog ikke forsøgt at oprette nye brugere(hvilket ellers jævnligt forsøges) og generelt taget sin udelukkelse som en mand, hvorefter han vendte tilbage her nogle måneder efter og fortalte, at han godt forstod omstændighederne i sin tid, samt at han igen forventer at kunne bidrage positivt.

Derfor har vi valgt at vise tillid og åbne døren op igen :) Ingen grund til at rode mere rundt i det, men jeg synes lige det fortjente et par ord med på vejen.
Følgende bruger(e) sagde tak: SR4, BBB

8 år 4 måneder siden #922 af Siempre Madrid

raul7=kongen skrev:

Kassow-Rossing skrev:

Zyconith skrev:

På vegne af redaktionen vil jeg i øvrigt lige sige, at det er ganske undtagelsesvist, at vi har lukket Kassow ind igen, den slags gør vi normalt ikke. Kassow har dog ikke forsøgt at oprette nye brugere(hvilket ellers jævnligt forsøges) og generelt taget sin udelukkelse som en mand, hvorefter han vendte tilbage her nogle måneder efter og fortalte, at han godt forstod omstændighederne i sin tid, samt at han igen forventer at kunne bidrage positivt.

Derfor har vi valgt at vise tillid og åbne døren op igen :) Ingen grund til at rode mere rundt i det, men jeg synes lige det fortjente et par ord med på vejen.

Og så lige en allersidste kommentar, inden vi vender tilbage til forgangne sæson: Søren fortjener også et gigantisk skulderklap for at have stået for arrangementet på Søhesten og for at have lavet en aftale for den kommende sæson derinde også. Jeg kan sige, at det har været MEGET imponerende og jeg håber, at I vil støtte op om projektet, så vi får skabt et ordentligt sted i København at fejre vores kommende triumfer.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

8 år 4 måneder siden #923 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Lewandowski siges at have skrevet under efter sommer. Spændende at se hvad der sker med problem barnet benzema.

8 år 4 måneder siden #924 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sæsonen 2015-2016 - II

asp3200 skrev: Lewandowski siges at have skrevet under efter sommer. Spændende at se hvad der sker med problem barnet benzema.

Ifølge hvem?

Leveret af Kunena Forum