Zidane i næste sæson også??

• Bindslev
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
10 år 8 måneder siden #1 af Bindslev
Zidane i næste sæson også?? blev oprettet af Bindslev
Kære madridistas så skete det alle ( ihvert fald mig :D) håbede på

Bye Bye Rafa og goddag til Zidane...

Det bliver MEGA INTERESSANT at følge real madrid. Tror i Zidane kan revolutionere madrid truppen i år eller skal han bruge længere tid.

For mig personligt er det spillernes mentalitet der skal arbejdes med. Det er fint hvis han introducerer et nyt system men det overordnede er mentaliteten. Vores genpres uden bold er jo i lange perioder til grin.Modstanderne når at falde i søvn, vågne op og stadig have bolden. Der skal presses som en enhed!

Hvad skal zidane arbejde med i år for at der kan komme trofæer i hus??

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
10 år 8 måneder siden #2 af AvatarEyes
Besvaret af AvatarEyes på emne Zidane i næste sæson også??
Der sker ingen udvikling i vores trup før Ronaldo er væk, og der sker ingen udvikling i vores klub før Perez er væk. Zidane bliver fyret midt i næste sæson, og dermed er drømmen død.

10 år 8 måneder siden #3 af Hansen
Besvaret af Hansen på emne Zidane i næste sæson også??

AvatarEyes skrev: Der sker ingen udvikling i vores trup før Ronaldo er væk, og der sker ingen udvikling i vores klub før Perez er væk. Zidane bliver fyret midt i næste sæson, og dermed er drømmen død.

Elsker din positive tilgang til alt! Det er sku lidt trist at læse. Først siger du Ronaldo er problemer... Hvad er der med folk og Ronaldo?! Er det virkelig fordi han står stille på en fodboldbane? For så vil jeg kunne forstå det. Jeg tror aldrig jeg har hørt så meget kritik omkring Ronaldo, siden Zidane er blevet ansat. Det må vel nærmest være rekord, at så mange synes Ronaldo skal væk. Jeg vil meget hør hvorfor!

Jeg kan dog godt være enig i og omkring Perez fyringen/opsigelsen. Den mand er økonomisk og attraktiv en genial bussines mand, men har ingen intentioner omkring Reals udvikling på banen. Det vil jeg give dig ret i. Skal vi ikke alle sammen snart være enig om en ting: Stop nu med at sige at Zidane bliver en fiasko, bliver fyret snart eller det tredje. Kan vi ikke for en gang skyld bakke op om ham?!.. Det er sku så sørgeligt at læse, hvor mange af jer der har så ondt i røven efterhånden. I lyder lidt som Perez selv ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

10 år 8 måneder siden #4 af Dios
Besvaret af Dios på emne Zidane i næste sæson også??
Hansen skrev:

Elsker din positive tilgang til alt! Det er sku lidt trist at læse. Først siger du Ronaldo er problemer... Hvad er der med folk og Ronaldo?! Er det virkelig fordi han står stille på en fodboldbane? For så vil jeg kunne forstå det. Jeg tror aldrig jeg har hørt så meget kritik omkring Ronaldo, siden Zidane er blevet ansat. Det må vel nærmest være rekord, at så mange synes Ronaldo skal væk. Jeg vil meget hør hvorfor!

Du er ny herinde, og det citerede siger mig, at du aldrig har fulgt med herinde før du blev aktiv? For kritikken af Ronaldo har stået på længe. Jeg selv er en kæmpe modstander af Ronaldo. Ikke fordi Zidane er blevet trænet, men fordi jeg mener Ronaldo fylder for meget. Han er en kæmpe lederskikkelse i truppen, og ser man klippet med Ramos og Ronaldo imod Valencia, så indikere det præcis den problematik med Ronaldo. Han er god til at give skylden til alle andre, men tager aldrig selv ansvar. Hans udstråling og attitude på banen har altid været forfærdelig, og den mindste modgang på banen, så spiller Ronaldo imod holdet.
Han slår ud med armene, og brokker sig over sine holdkammerater imens han bare står og kigger.
Han er en elendig holdspiller, og leder på holdet. Han er selvfølgelig verdensklasse, og en af verdens bedste spillere, men det opvejet med alle hans negative sider, så er han ikke en mand som jeg nogensinde ville have på mit hold.
Han fylder simpelthen for meget på banen, hvor forskellige spillere virker "bange" for ham. Alle søger ham, men ikke fordi han er den eneste som kan, men fordi jeg tror spillerne er bange for den reaktion der sker efterfølgende. Hvis Ronaldo ikke er glad, så sættes der alt ind for at han skal forblive glad, og det ødelægger simpelthen stemningen på banen.

Lige så meget som Ronaldo fylder, lige så lidt er han faktisk begyndt at fylde på banen rent sportsligt. Han taber alle sine dueller, er aldrig rigtig farlig før han rammer feltet, og har fuldstændig mistet sin styrke udenfor feltet. Både i langskud, frispark, men også hans tilstedeværelse, som kan give plads til andre. Han står for meget stille, og løber kun i position, hvis det giver ham en mulighed for at scorer. Han skaber ikke længere plads med sine bevægelser, da hans løb uden bold kun handler om at få scoret. Det er altid en fordel for Real Madrid, hvis Ronaldo scorer, men det behøver ikke at være en fordel, at alle vil iscenesætte ham og få ham til at scorer, fordi andre så bliver begrænset.
Tilfældighed eller ej, så er det sjovt og se Benzema være så tæt på Ronaldo i scoret mål denne sæson. Benzema blev bedt om, at være mere egoistisk i sit spil, og score mere.
Der er altså kun 2 mål imellem dem, hvor Benzema ingen assist har lavet denne sæson. Benzema har set virkelig skarp og god ud denne sæson, hvor Ronaldo har spillet total under niveau. Det er den negative effekt jeg snakker om.

Ronaldo er stadig ikke det største problem for mig, men derimod Bale. Ronaldo er stadig langt mere vigtig end Bale, og også langt bedre, men der er ingen tvivl om, at Ronaldo lider.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7, Vildfaren, JimmyBroe, NDR, AvatarEyes, Pelle

• Gæst
  • Gæst
10 år 8 måneder siden #5 af AvatarEyes
Besvaret af AvatarEyes på emne Zidane i næste sæson også??

Hansen skrev: Elsker din positive tilgang til alt! Det er sku lidt trist at læse. Først siger du Ronaldo er problemer... Hvad er der med folk og Ronaldo?! Er det virkelig fordi han står stille på en fodboldbane? For så vil jeg kunne forstå det. Jeg tror aldrig jeg har hørt så meget kritik omkring Ronaldo, siden Zidane er blevet ansat. Det må vel nærmest være rekord, at så mange synes Ronaldo skal væk. Jeg vil meget hør hvorfor!

Hvad er der at være positiv over? Alle lovende spillere vi har bragt ind igennem de seneste sæsoner startede fantastisk ud - gav alt for at vise at de fortjener det - for derefter at blive ødelagt mentalt af den syge presse og den syge klubkultur. Spillet på banen reflekterer det (Isco, Bale, James osv.). Genier vi skulle have beholdt, kørte vi ud på et sidespor, gjorde til syndebukke, og solgte (Özil, Di Maria). Den eneste der kan gøre hvad han vil og får babbet gren morgen, middag og aften af alt og alle er Ronaldo. Der er ingen konsekvenser, nogensinde. Om vi så skulle amputere højrebenet på hver eneste anden spiller i truppen for at gøre Ronaldo glad, så er jeg sikker på at Perez og Marca ville finde en måde at retfærdiggøre det på.
Han ødelægger spillet i den offensive del af banen gennem sit egoistiske spil, og han deltager ikke i det defensive. Han er cancer i omklædningsrummet, og kommer kun godt ud af det med de portugisisktalende. Han har nogle privilegier som ingen af de andre spillere har respekt for længere, fordi det er tydeligt at han ikke fortjener dem. Der var en kamp for nogle uger siden hvor han afsluttede fra 25 meter midt i et lovende opspil, mens kampen endnu ikke var afgjort. Halvdelen af truppen kiggede ud mod bænken med et opgivende udtryk og gestikulerede med armene mens Ronaldo kiggede ned i jorden og skældte ud på Gud, uden at ænse en eneste af de spillere der var helt fri. Det sagde alt.

Edit: Dios forklarer det bedre end mig ovenover. Er 100% enig i den udlægning.

Hansen skrev: Jeg kan dog godt være enig i og omkring Perez fyringen/opsigelsen. Den mand er økonomisk og attraktiv en genial bussines mand, men har ingen intentioner omkring Reals udvikling på banen. Det vil jeg give dig ret i. Skal vi ikke alle sammen snart være enig om en ting: Stop nu med at sige at Zidane bliver en fiasko, bliver fyret snart eller det tredje. Kan vi ikke for en gang skyld bakke op om ham?!.. Det er sku så sørgeligt at læse, hvor mange af jer der har så ondt i røven efterhånden. I lyder lidt som Perez selv ;)

Jeg bakker 100% op om Zidane. Jeg havde en drøm om at han skulle være træner i et årti, mindst. Det var derfor jeg håbede at han ikke ville få jobbet før vi havde en ny President. Det er jo ikke et spørgsmål om om han flopper. Han bliver fyret, ligesom ALLE andre, længere er den ikke, og så gider han nok ikke det pis igen når vi kommer rendende 5 år senere. Der er ikke mange der har været igennem Real Madrid maskineriet som har gode ord at sige om det.
Sidste redigering: 10 år 8 måneder siden ved AvatarEyes.

10 år 8 måneder siden #6 af Hansen
Dios: Jeg ønskede ikke at citer dit svar, da det er langt og det fylder meget. Men jo jeg er en ny bruger. Jeg har dog fulgt med på siden den stort set startede og elsker at læse aktiv på forumene. Jeg kunne huske engang siden ikke havde så mange billeder, eller tegn på hvor hvad lå. Det er en forbedring af siden. Jeg vil gerne have oprettet en bruger for langt tid siden, men jeg har bare ikke haft tid til at sætte mig ind i det og skrive samtidigt. Den tid har jeg desværre ikke så meget mere. Jeg vil forsvare mig selv, ved at sige at jeg har fulgt med i alle diskutioner omkring Ronaldo og Bale, sågar endda Casillas og hans forblivelse i klubben for år siden.

Jeg mener at man skal have en god begrundelse for hvorfor Ronaldo "bare" skal smides på porten og at man skal sælge ham. Jeg har læst frem til at folk mener det ene og det andet, og hver gang har jeg været i tvivl om hvilken side jeg virkelig hør til. Gode argumenter kan overvinde en diskussion, hvis den har nok udsagn. Nok omkring det. Jeg er også temmelig sikker på du nok er død træt af alle de diskussioner omkring Ronaldo og Bale, så jeg går udefra du ikke har lyst til at vide hvorfor jeg skriver som jeg føler.

Jeg mener dog Ronaldo stadigvæk er en vigtig spiller, da han gør mange ting, som folk egentlig ikke lægger mærke til, udover selvfølgelig sin dumheder her og der. Han er i min øjne stadigvæk en enorm værdifuld spiller på holdet, da han netop gør det, som ingen andre gør: Score ufattelig mange mål. Mange får det til at lyde som om, det er ingen mands sag og at selv Benzema vil producer mere hvis Ronaldo var væk. Hans bevægelser på banen er til at savle over, hans målinstinkt er til at dø over, og selv hans latterlig skud oftest gør ham til den han er. Det er forståeligt at det er frusterende og se ham brænde det ene efter det andet, men hvorfor er det lige han kommer frem til de chancer først og fremmest? Det er jo ikke fordi, at modstander pifter med det hvide flag, kaster armene omkring sig og danser rundt om juletræet vel? Han været en vigtig faktor i vores første plads i CHL, noget, eller retter, det eneste som vi burde være glade for hidtil. Jeg tror mere det skyldes arbejdet på midten af banen. Vores midtbane er vel på papiret noget af det bedste, men hold kæft hvor er det rådent'! Selv du kan ikke være uenig omkring det. Vi har tabt kampen på midten, og det er oftest nemmest at give skylden/byrdet på klubbens største stjerne. Det er dog også meget naturligt. Men at sige at hans tid I Real er forbi, er for mig lige en tand for meget. Jeg kan gold tolke dit argument og forstå din mening omkring ham. Han har lidt den der "balotteli" attitude med lidt mere hjerne og intelligens på bane. Han har lidt den der tantrum som baby'er har, når de ikke får deres vilje. Men det er vel det der gør Ronaldo så pisse hamrende god! Der er ingen på holdet der klager over de ting som han gør på banen, fordi de netop ved hvorfor Ronaldo gør disse ting. Fordi han er bare født til at vinde, og Ronaldo viser det bare mere fysisk end en anden spiller gør. Vi, der kigger med, tænker vel hellere ikke: " Nej det var ærligt, det er okay vi bare læner os tilbage nu og taber den her kamp. Vi har 37 andre kampe til at rette på det". Jeg tror ikke spillerne som sådan er "bange" for at han kaster med armene og jeg tror aldrig det har ødelagt stemning på holdet. Havde det været tilfældet, havde vi nok set alle spillerne stå sammen som et hold og går imod Ronaldo, hvilket i øjeblikket er langt fra tilfældet. Jeg tror han er mere elsket af de andre spiller, end som vi går og tænker og tror. Det er svært at sætte sig ind i situationen på hver enkelte spiller. Ramos og Ronaldo er vel de 2 største ego'er på holdet, så det undrer dig vel ikke så meget at netop de 2 kommer op i diskussion ( som i min øjne gøres til meget mere end det burde).

10 år 8 måneder siden #7 af Hansen

AvatarEyes skrev: Jeg bakker 100% op om Zidane. Jeg havde en drøm om at han skulle være træner i et årti, mindst. Det var derfor jeg håbede at han ikke ville få jobbet før vi havde en ny President. Det er jo ikke et spørgsmål om om han flopper. Han bliver fyret, ligesom ALLE andre, længere er den ikke, og så gider han nok ikke det pis igen når vi kommer rendende 5 år senere. Der er ikke mange der har været igennem Real Madrid maskineriet som har gode ord at sige om det.

Helt enig med dig her! Det var lidt det jeg savnede og du fik det at lyde som om, at du ikke var særlig glad for ansættelsen af Zidane. Det er det der gør, at mange frygter at tage over i real, for chancen er større i at blive fyret, end hvis du et enkelt trofæ og bliver skånet. Her mener jeg der er mangel på tillid fra netop Perez. Det er også derfor jeg gerne ser ham væk, men det er desværre lidt umuligt, siden han har så meget magt i klubben.

10 år 8 måneder siden #8 af Dios
Besvaret af Dios på emne Zidane i næste sæson også??
@Hansen.

Fortæl :) Er det Ronaldo vs. Bale du hentyder til?.

Kan du nævne hvilke ting Ronaldo gør, som man ikke lægger mærke til? Altså de gode ting går jeg udfra? :)

Ronaldo scorer ufattelig mange mål, men har vi vitterligt brug for alle de mål? Har vi brug for hans 5 mål imod Espanyol, eller hans 4 mål imod Malmø? Jeg synes også Ronaldo er vigtig, og han hjalp os meget til at vinde Chl, men hvor var han i finalen? Hans 16 mål indtil da ville være total nyttesløse, hvis ikke vi vandt finalen, som han var total anonym i. Nuvel, så scorede han 2 mål imod Bayern, som hjalp os. De var helt klart med til at tage alt liv fra Bayern, men de skulle score 4 mål før de gik videre inden Ronaldo's mål. De 2 mål var jo reelt set ligegyldige groft sagt. Det sker bare sjældent, at Ronaldo's mål er decideret kampafgørende. Det sker selvfølgelig stadig, da han stadig er verdens klasse. Jeg mener bare ikke det er nok, og det har jeg egentlig aldrig ment.
Jeg vil hellere have holdspil fremfor individuelisme. Der skal et helt hold til at vinde titler, og det er ikke Ronaldo' skyld alene vi har været utrolig trofæløse siden hans ankomst, men hans mange mål har jo reelt set ikke gjort så meget forskel. Jeg er klar over, at alle mål hjælper Real Madrid, men jeg er ret sikker på, at de mål også var kommet uden Ronaldo. Andre klubber kan uden Ronaldo, så selvfølgelig kan vi også. Ligesom vi også kunne før Ronaldo kom til.

Jeg tror bare alle på holdet er klar over, at de vil tabe kampen imod Ronaldo, så derfor indordner de sig. Ronaldo har jo også haft sine kontroverser med en del spillere igennem tiden. Det skal der også være plads til, da det sådan set bare er en arbejdsplads, men jeg tror da ikke Bale har det skide godt med ham pt. ligesom jeg heller ikke tror Ramos har det skide godt med ham. Det undre mig ikke at de er oppe at toppes lidt, men det undre mig, at Ramos ikke sætter Ronaldo på plads, for selvfølgelig har Ramos da ret. Det er da så flabet som noget kan være det Ronaldo siger imens han bare står og kigger fodbold 95% af tiden når holdet ikke har bolden.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

• muddi
  • Gæst
  • Gæst
10 år 8 måneder siden #9 af muddi
Besvaret af muddi på emne Zidane i næste sæson også??
Pelegrinis syn på Madrid:
key-words fra ham "Its more difficult in the way they manage the club, then the position of the manager"

www.skysports.com/watch/video/sports/foo...icult-club-to-manage

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
10 år 8 måneder siden #10 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Zidane i næste sæson også??
Kan i huske Ramon Calderon? Han fremstod på ingen måde som en særlig visionær og kompetent præsident. På trods af alle hans mangler vandt Real Madrid mesterskabet to ligaer i de tre år hvor han var præsident. Jeg tror det ene og alene handler om at han holdte sig mere uden for løjerne end Florentino. Tænk engang at Fabio Capello fik lov til at købe den ene kedelige spiller efter den anden og stille op med historiens mest uinspirerende Real Madrid-hold. Det har aldrig været en god ide når forretningsmænd bruger en klub, spillere og trænere som legetøj. Jo mindre de blander sig jo mere overlades der til fagfolk. Kig på Uniteds succes under Ferguson. Her fik en fagperson lov til at styre klubben i en menneskealder og de vandt noget hvert år. (næsten da)

Jeg agiterer på ingen måde for at vi skal have Ramon Calderon tilbage, men vi bliver ikke en klub der vedvarende vinder titler før vi skiller os af med den helt igennem antikverede præsident-rolle vi har nu. Selv legetøjs-klubber som PSG, City og Chelsea drives bedre end Real Madrid.
Sidste redigering: 10 år 8 måneder siden ved Johnson.

10 år 8 måneder siden #11 af LasseRMD

Johnson skrev: Kan i huske Ramon Calderon? Han fremstod på ingen måde som en særlig visionær og kompetent præsident. På trods af alle hans mangler vandt Real Madrid mesterskabet to ligaer i de tre år hvor han var præsident. Jeg tror det ene og alene handler om at han holdte sig mere uden for løjerne end Florentino. Tænk engang at Fabio Capello fik lov til at købe den ene kedelige spiller efter den anden og stille op med historiens mest uinspirerende Real Madrid-hold. Det har aldrig været en god ide når forretningsmænd bruger en klub, spillere og trænere som legetøj. Jo mindre de blander sig jo mere overlades der til fagfolk. Kig på Uniteds succes under Ferguson. Her fik en fagperson lov til at styre klubben i en menneskealder og de vandt noget hvert år. (næsten da)

Jeg agiterer på ingen måde for at vi skal have Ramon Calderon tilbage, men vi bliver ikke en klub der vedvarende vinder titler før vi skiller os af med den helt igennem antikverede præsident-rolle vi har nu. Selv legetøjs-klubber som PSG, City og Chelsea drives bedre end Real Madrid.

Vi kan forhåbentligt varme os ved at Zidane er Florentino's sidste skud i bøssen. Jeg er overbevist om, at hvis det bliver til en fyring igen, indenfor det næste års tid, så udskriver Perez valg.
Dertil er jeg sikker på at fans vil være så meget imod ham, at han har intet andet valg.

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
10 år 8 måneder siden #12 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Zidane i næste sæson også??
Der røg den drøm. Har lige hørt Zidane udtale at hans koncept handler om at spille med BBC. Jeg håber virkelig at Zidane er manden der kan vende skuden, men BBC?

Skulle den trio pludselig begynde at levere hidsigt presspil over 90 minutter? Sandheden er vel nærmere at Real Madrid er verdens bedste hold de første 20 minutter hvor alle deltager i presspillet. Det slår dog aldrig fejl at BBC-trioen holder op med at presse og så kommer holdet i problemer.

Zidane har alle kortene på hånden. Perez kan ikke røre ham fordi Perez efterhånden selv er ved at løbe tør for kredit. Desuden taler vi om en af klubbens allerstørste legender. Han kunne sætte Ronaldo på bænken fra dag et. Kunne man forestille sig et stærkere signal? Enten deltager man i presspillet eller også sidder man på bænken. Fansene ville elske ham for det. De andre spillere ville elske ham for det. Tænk hvor uhyggeligt stærke holdet ville være hvis verdensstjernerne rent faktisk var tvunget til at kæmpe for hinanden som et hold.

Hvis Zidane holder fast i BBC så forspilder han chancen. Kan man tillade sig at håbe på en skade?

Leveret af Kunena Forum