Zidane i næste sæson også??

10 år 8 måneder siden #61 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Zidane i næste sæson også??

Johnson skrev: Måske skal vi spille med en diamant på midtbanen i form af:

…………Casemiro………
James…………….Isco
……… Benzema……

……Bale…….Ronaldo...

Opstilling nr. 127......

;-)

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: R7CR7GB11

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #62 af FranciscoISCO

Pelle skrev:

Johnson skrev: Måske skal vi spille med en diamant på midtbanen i form af:

…………Casemiro………
James…………….Isco
……… Benzema……

……Bale…….Ronaldo...

Opstilling nr. 127......

;-)

I denne tråd kan jeg få øje på tre opstillinger, som i hvert fald ikke bliver en del af en bog ved navn '100 måder at vinde en fodboldkamp på' ;)

Altid Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

10 år 8 måneder siden #63 af Neye
Besvaret af Neye på emne Zidane i næste sæson også??

FranciscoISCO skrev:

real89 skrev: Kan vi udvikle Isco, som stadig er ung, vil der ikke være brug for Hazard, son også er Alt for dyr i min optik, i forhold til det han præstere for tiden.

Pas nu på med at lægge alt for meget i, at Hazard i den seneste tid har underpræsteret. Det har hele Chelsea-mandskabet. Jeg ville også undgå at sammenligne Hazard med Isco. Teknisk har de nogle af de samme færdigheder, men Hazard har et helt andet drive og en helt andet målsøgenhed end Isco. De vil ikke blive benyttet på samme position. I øvrigt kan jeg kun forestille mig, at Hazard kommer på tale, hvis enten Bale eller Ronaldo er på vej ud. I et sådant scenarie, der vil der være rigeligt med plads til Hazard.

Kan ikke lade være med at tænke et bytte mellem Hazard og Bale ind. Men det er nærmest for oplagt (læs: let)
Sidste redigering: 10 år 8 måneder siden ved Neye.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

10 år 8 måneder siden #64 af real89
Besvaret af real89 på emne Zidane i næste sæson også??
Jeg ligger lige så meget i det, som når jeg mener at ISCO er vores Hazard, med den eneste forskel at ISCO ikke får i nærheden af samme spilletid og tillid fra sin træner/klub som Hazard gør. Og de for ser vi ikke den sprudlende ISCO, som han kunne blive til.
ISCO MANGLER SLUTPRODUKTET I HANS AKTIONER, nogle flere mål og assist fra ham vil ikke være dårligt. Men det er noget der kræver spilletid.
Jeg mener de på rigtig rigtig mange punkter er meget ens de to. Med den forskel at Hazard er mere direkte mod målet en ISCO, men det er noget der kan læres, alt efter den type spillestil holdet spiller og har brug for.
Her mener jeg også at hvis nogle skulle erstattes, så skulle det være Bale. Han har brug for meget plads, til hans store armbevægelser, hvor tekniken ikke nødvendigvis er den bedste. En teknik som Ronaldo har, og et fantastisk overblik på spillet, hvilke gøre at han er super dygtig til at placer sig korrekt foran målet, og være med i småt spil. Men Bale er jo os fantastisk i kontra spil, med hans speed, og fantastisk sparke teknik.
Men alt det her handler om spillestil. Og hvad holdet/Zidane satser på og vil spille med.

10 år 8 måneder siden #65 af real89
Er der nogen andre end mig, der har lagt mærke til at Benzema ikke rigtig laver så mange assist til Ronaldo men nærmest omvendt.?? Han er blevet meget mere egoist/selvsikker og tager chancerne selv, i stedet for afleveringen til Ronaldo.
Og nogen gange er Ronaldo helt fri eller i rigtig god placering foran målet, men Benzema aflevere ikke, men vælger at skyder selv.

Jeg tænker på det, fordi der gik en snak på at da Benzema var skadet, havde Ronaldo brug for ham, til at komme med de her gode afleveringer til ham, så han kunne få scoret nogle mål. Men da han så var klar, ser jeg ikke at det her er sket, mere omvendt, Ronaldo har arbejdet for Benzema.

10 år 8 måneder siden #66 af R7CR7GB11

real89 skrev: Jeg ligger lige så meget i det, som når jeg mener at ISCO er vores Hazard, med den eneste forskel at ISCO ikke får i nærheden af samme spilletid og tillid fra sin træner/klub som Hazard gør. Og de for ser vi ikke den sprudlende ISCO, som han kunne blive til.
ISCO MANGLER SLUTPRODUKTET I HANS AKTIONER, nogle flere mål og assist fra ham vil ikke være dårligt. Men det er noget der kræver spilletid.
Jeg mener de på rigtig rigtig mange punkter er meget ens de to. Med den forskel at Hazard er mere direkte mod målet en ISCO, men det er noget der kan læres, alt efter den type spillestil holdet spiller og har brug for.

Derudover er der naturligvis ogsaa den forskel at Hazard kan naa at loebe til modsatte maallinje og tilbage foer Isco naar til midten af banen :o)
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, Pelle

10 år 8 måneder siden #67 af FranciscoISCO

Neye skrev:

FranciscoISCO skrev:

real89 skrev: Kan vi udvikle Isco, som stadig er ung, vil der ikke være brug for Hazard, son også er Alt for dyr i min optik, i forhold til det han præstere for tiden.

Pas nu på med at lægge alt for meget i, at Hazard i den seneste tid har underpræsteret. Det har hele Chelsea-mandskabet. Jeg ville også undgå at sammenligne Hazard med Isco. Teknisk har de nogle af de samme færdigheder, men Hazard har et helt andet drive og en helt andet målsøgenhed end Isco. De vil ikke blive benyttet på samme position. I øvrigt kan jeg kun forestille mig, at Hazard kommer på tale, hvis enten Bale eller Ronaldo er på vej ud. I et sådant scenarie, der vil der være rigeligt med plads til Hazard.

Kan ikke lade være med at tænke et bytte mellem Hazard og Bale ind. Men det er nærmest for oplagt (læs: let)

Som jeg ser det, vil det i hvert fald være en fin løsning for alle parter. Men det kommer nok lidt an på mange ting; er Perez klar til at skille sig af med Bale, vil Bale til Chelsea og vil Hazard til Real Madrid? Intet af det virker fuldstændig usandsynligt. Det virker til gengæld heller ikke usandsynligt, at Ronaldo vil videre, og dermed ændres billedet, som jeg ser det, altså en smule. Jeg tror ikke på, at man har hverken viljen eller nosserne, til at skille sig af med så store navne som Bale og Ronaldo i ét vindue. Jeg vil som sagt ikke begræde det, men det virker altså som meget at håbe på.

Altid Real Madrid.

10 år 8 måneder siden #68 af Dios
Besvaret af Dios på emne Zidane i næste sæson også??
Nu kalder jeg opstillingen, og dem der tør, så væder jeg gerne en øl eller 2 på det ;)

Den kommer til at hedde: Kroos, Modric, James/Isco og BBC. Præcis ligesom under Ancelotti.
Zidane er kæmpe fan af Kroos og kaldte købet en nødvendighed. Sætter man Modric på bænken, så er det alene fyringsgrund, så han er den første på holdkortet, og det ved Zidane også.
Den gode gamle duel med James og Isco. Personligt tror jeg valget ville falde på Isco, men grundet politik, så falder valget igen på James. Jeg kan tage fejl med James og Isco, men hvis vi ikke stiller sådan op på lørdag og fremover, så ses vi i baren, hvor jeg gir :D Jeg tager udgangspunkt i, at alle er fit :)

Og FranciscoISCO jeg underskylder for alle mine tak haha :D Jeg tror lige du fik 5 i træk :D Det var ellers noget brugeren Real Madrid godt kunne bruge engang :P

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: FranciscoISCO, Neye

10 år 8 måneder siden #69 af Neye
"Slutprodukt" er altså et enerverende begreb at opfinde til de her debatter om hvilke spillere man synes er bedst. Der er vel snart lige så mange "slutprodukter" som der er spillertyper (og dem er der mange af)

10 år 8 måneder siden #70 af Neye

Dios skrev: Nu kalder jeg opstillingen, og dem der tør, så væder jeg gerne en øl eller 2 på det ;)

Den kommer til at hedde: Kroos, Modric, James/Isco og BBC. Præcis ligesom under Ancelotti.
Zidane er kæmpe fan af Kroos og kaldte købet en nødvendighed. Sætter man Modric på bænken, så er det alene fyringsgrund, så han er den første på holdkortet, og det ved Zidane også.
Den gode gamle duel med James og Isco. Personligt tror jeg valget ville falde på Isco, men grundet politik, så falder valget igen på James. Jeg kan tage fejl med James og Isco, men hvis vi ikke stiller sådan op på lørdag og fremover, så ses vi i baren, hvor jeg gir :D Jeg tager udgangspunkt i, at alle er fit :)

Og FranciscoISCO jeg underskylder for alle mine tak haha :D Jeg tror lige du fik 5 i træk :D Det var ellers noget brugeren Real Madrid godt kunne bruge engang :P

Den tror jeg også på

10 år 8 måneder siden #71 af real89
Tja det giver jeg dig ret i her. Han er utrolig hurtig. Omvendt har du set ISCOS arbejdsraseri når han først går igang? ?? Har du set Hazard gøre det???

10 år 8 måneder siden #72 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Zidane i næste sæson også??

real89 skrev: Tja det giver jeg dig ret i her. Han er utrolig hurtig. Omvendt har du set ISCOS arbejdsraseri når han først går igang? ?? Har du set Hazard gøre det???

Skulle vi nu ikke lade være med at tillægge Isco flere kvaliteter, end han berettiger til? :-)
Isco laver et godt pres, men slap nu lige lidt af. Det er jo ikke Stig Tøfting, der render rundt derinde.

Sammenligningen mellem Hazard og Isco kan jeg slet ikke se. Udover på det teknisk niveau, hvor Isco er i top3 i verden. De kan begge drible, men det er sjældent Isco direkte sætter en modstander af, fordi hans fart - eller mangel på samme - gør, at han ikke kommer ud over stepperne. Så når Isco har lavet driblingen, bliver han oftest indhentet af samme eller en anden modstander. Det ser jeg sjældent Hazard blive. Og så er vi tilbage ved farten.

Hazard har fart, teknik, spilforståelse og de rigtige løb, hvorfor jeg ser ham som den naturlige arvtager for Ronaldo på den venstrekant. Jeg kan stadig ikke finde ud af, om jeg ønsker at beholde Bale - det afhænger i den grad af Zidanes spillestil.

Men et drømmescenarie for mig til en opstilling vil være Kroos - Modric - Isco på midtbane. Hazard på venstrekant, James på højrekant og Benzema midt for. Jeg ved ikke, hvordan det ville gå - men for pokker hvor ville jeg gerne se en kamp med den konstellation :-)

"Maybe they hate me because I'm too good."
Sidste redigering: 10 år 8 måneder siden ved Pelle.
Følgende bruger(e) sagde tak: R7CR7GB11

Leveret af Kunena Forum