Zidane i næste sæson også??

10 år 8 måneder siden #73 af FranciscoISCO

Dios skrev: Og FranciscoISCO jeg underskylder for alle mine tak haha :D Jeg tror lige du fik 5 i træk :D Det var ellers noget brugeren Real Madrid godt kunne bruge engang :P

Haha, det skal du da ikke undskylde for, keep them coming ;) Det virker i øvrigt næsten som om, at du antager at jeg går tilbage til mine indlæg, for at se om jeg har fået et tak... Hvordan vidste du det om mig? ;)

Altid Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #74 af Dios
Besvaret af Dios på emne Zidane i næste sæson også??

FranciscoISCO skrev:

Dios skrev: Og FranciscoISCO jeg underskylder for alle mine tak haha :D Jeg tror lige du fik 5 i træk :D Det var ellers noget brugeren Real Madrid godt kunne bruge engang :P

Haha, det skal du da ikke undskylde for, keep them coming ;) Det virker i øvrigt næsten som om, at du antager at jeg går tilbage til mine indlæg, for at se om jeg har fået et tak... Hvordan vidste du det om mig? ;)

Haha :D

Fordi dine indlæg aldrig skiller sig ud :P Det er den typiske like hunter, som ville gøre det :D Du er aldrig ekstrem, og det er der jo ingen mennesker som ikke er haha :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 10 år 8 måneder siden ved Dios.

10 år 8 måneder siden #75 af real89
Besvaret af real89 på emne Zidane i næste sæson også??

Pelle skrev:

real89 skrev: Tja det giver jeg dig ret i her. Han er utrolig hurtig. Omvendt har du set ISCOS arbejdsraseri når han først går igang? ?? Har du set Hazard gøre det???

Skulle vi nu ikke lade være med at tillægge Isco flere kvaliteter, end han berettiger til? :-)
Isco laver et godt pres, men slap nu lige lidt af. Det er jo ikke Stig Tøfting, der render rundt derinde.

Sammenligningen mellem Hazard og Isco kan jeg slet ikke se. Udover på det teknisk niveau, hvor Isco er i top3 i verden. De kan begge drible, men det er sjældent Isco direkte sætter en modstander af, fordi hans fart - eller mangel på samme - gør, at han ikke kommer ud over stepperne. Så når Isco har lavet driblingen, bliver han oftest indhentet af samme eller en anden modstander. Det ser jeg sjældent Hazard blive. Og så er vi tilbage ved farten.

Hazard har fart, teknik, spilforståelse og de rigtige løb, hvorfor jeg ser ham som den naturlige arvtager for Ronaldo på den venstrekant. Jeg kan stadig ikke finde ud af, om jeg ønsker at beholde Bale - det afhænger i den grad af Zidanes spillestil.

Men et drømmescenarie for mig til en opstilling vil være Kroos - Modric - Isco på midtbane. Hazard på venstrekant, James på højrekant og Benzema midt for. Jeg ved ikke, hvordan det ville gå - men for pokker hvor ville jeg gerne se en kamp med den konstellation :-)

-
nej, synes Isco har mange kvaliteter, som bare ikke kommer ham til gode, fordi han ikke har eller får tillid nok, til at kunne udvikle sig. Til at spille en hel kamp, uden at blive pillet ud. Man kan tydelig se, at han mangler tillid i alt det han fortager sig.
Isco kan drible, han har overblik og kan se spillet. Er dygtig i kombinations spil, og holde på bolden-fordi den nærmest er klistret fast til hans fødder. Han kan sæt sin mand af, og skabe rum til de andre spiller.
At Hazard har lidt mere speed, gøre ham i min optik ikke bedre. Han har jo spillet elendigt denne sæson, og han er jo chelseas Ronaldo. Så tænk hvis han skulle være Real Madrids nye Ronaldo, og det var det niveau han kom med?? Det er hans bund niveau.

I forhold til din drømmescenarie hvorfor vil du sætte James på en højrekant?? er der en spiller der ingen speed har på vores hold, er det vel James. James ville jeg sætte bagved Benzema, næsten som hængende angriber, for han skal være bindeledet mellem midt og angreb. hvor han også kan sprede spillet ud. James har jo fantastisk overblik, og skud. Om noget, så skal han være på venstre side. Da hans højre ben er ikke eksisterende. Den mand kan kun gå og løbe med hans højre ben, alt andet er altid venstre.
Følgende bruger(e) sagde tak: 2:18

10 år 8 måneder siden #76 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Zidane i næste sæson også??

real89 skrev:

Pelle skrev:

real89 skrev: Tja det giver jeg dig ret i her. Han er utrolig hurtig. Omvendt har du set ISCOS arbejdsraseri når han først går igang? ?? Har du set Hazard gøre det???

Skulle vi nu ikke lade være med at tillægge Isco flere kvaliteter, end han berettiger til? :-)
Isco laver et godt pres, men slap nu lige lidt af. Det er jo ikke Stig Tøfting, der render rundt derinde.

Sammenligningen mellem Hazard og Isco kan jeg slet ikke se. Udover på det teknisk niveau, hvor Isco er i top3 i verden. De kan begge drible, men det er sjældent Isco direkte sætter en modstander af, fordi hans fart - eller mangel på samme - gør, at han ikke kommer ud over stepperne. Så når Isco har lavet driblingen, bliver han oftest indhentet af samme eller en anden modstander. Det ser jeg sjældent Hazard blive. Og så er vi tilbage ved farten.

Hazard har fart, teknik, spilforståelse og de rigtige løb, hvorfor jeg ser ham som den naturlige arvtager for Ronaldo på den venstrekant. Jeg kan stadig ikke finde ud af, om jeg ønsker at beholde Bale - det afhænger i den grad af Zidanes spillestil.

Men et drømmescenarie for mig til en opstilling vil være Kroos - Modric - Isco på midtbane. Hazard på venstrekant, James på højrekant og Benzema midt for. Jeg ved ikke, hvordan det ville gå - men for pokker hvor ville jeg gerne se en kamp med den konstellation :-)

-
nej, synes Isco har mange kvaliteter, som bare ikke kommer ham til gode, fordi han ikke har eller får tillid nok, til at kunne udvikle sig. Til at spille en hel kamp, uden at blive pillet ud. Man kan tydelig se, at han mangler tillid i alt det han fortager sig.
Isco kan drible, han har overblik og kan se spillet. Er dygtig i kombinations spil, og holde på bolden-fordi den nærmest er klistret fast til hans fødder. Han kan sæt sin mand af, og skabe rum til de andre spiller.
At Hazard har lidt mere speed, gøre ham i min optik ikke bedre. Han har jo spillet elendigt denne sæson, og han er jo chelseas Ronaldo. Så tænk hvis han skulle være Real Madrids nye Ronaldo, og det var det niveau han kom med?? Det er hans bund niveau.

I forhold til din drømmescenarie hvorfor vil du sætte James på en højrekant?? er der en spiller der ingen speed har på vores hold, er det vel James. James ville jeg sætte bagved Benzema, næsten som hængende angriber, for han skal være bindeledet mellem midt og angreb. hvor han også kan sprede spillet ud. James har jo fantastisk overblik, og skud. Om noget, så skal han være på venstre side. Da hans højre ben er ikke eksisterende. Den mand kan kun gå og løbe med hans højre ben, alt andet er altid venstre.

Du må ikke tage det her forkert, men hvor gammel er du? Er du fra 89?
Og hvor mange kampe har du set med Real igennem de sidste to år? James spillede fuldstændig eminent, da han røg på højrekanten under Ancelotti. Det er simpelthen ufatteligt, at du siger, at James ikke skal på højrekanten...

"Maybe they hate me because I'm too good."

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
10 år 8 måneder siden #77 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Zidane i næste sæson også??

FranciscoISCO skrev:

Pelle skrev:

Johnson skrev: Måske skal vi spille med en diamant på midtbanen i form af:

…………Casemiro………
James…………….Isco
……… Benzema……

……Bale…….Ronaldo...

Opstilling nr. 127......

;-)

I denne tråd kan jeg få øje på tre opstillinger, som i hvert fald ikke bliver en del af en bog ved navn '100 måder at vinde en fodboldkamp på' ;)

Jeg tror vist bare jeg strækker min forestillingsevne til at kunne integrere James og Isco med BBC der åbenbart skal spille. Når det er sagt kunne det egentligt være interessant at se om Benzema kunne spille på 10'er-positionen. Jeg ville ikke blive overrasket hvis han ville blive god der.

10 år 8 måneder siden #78 af real89
Besvaret af real89 på emne Zidane i næste sæson også??

Pelle skrev:

real89 skrev:

Pelle skrev:

-

Du må ikke tage det her forkert, men hvor gammel er du? Er du fra 89?
Og hvor mange kampe har du set med Real igennem de sidste to år? James spillede fuldstændig eminent, da han røg på højrekanten under Ancelotti. Det er simpelthen ufatteligt, at du siger, at James ikke skal på højrekanten...

Jeg har fulgt Real Madrid i 17 år nu, og ser dem så meget som muligt, så ja(går glip af meget få kampe om året). Så ja, har fulgt med. og har set ham spille, og nej, mener ikke det er hans plads. Ancelotti prøvede ham i højreside af sin midtbane, men aldrig decideret kant, fordi der var Bale på højre side. Han spillede med ham på venstre side, og som hængende angriber. så han har faktisk prøvet alle disse pladser. Og for Colombia spiller James også hængende angriber, eller venstre side. Nærmest aldrig en højre side.

10 år 8 måneder siden #79 af FranciscoISCO

Dios skrev:

FranciscoISCO skrev:

Haha :D

Fordi dine indlæg aldrig skiller sig ud :P Det er den typiske like hunter, som ville gøre det :D Du er aldrig ekstrem, og det er der jo ingen mennesker som ikke er haha :D

Ekstremisten i mig blev langsomt kvalt i forbindelse med mit studie af historien ;)

Altid Real Madrid.

10 år 8 måneder siden #80 af Dios
Besvaret af Dios på emne Zidane i næste sæson også??
real89 skrev:

Så ja, har fulgt med. og har set ham spille, og nej, mener ikke det er hans plads. Ancelotti prøvede ham i højreside af sin midtbane, men aldrig decideret kant, fordi der var Bale på højre side. Han spillede med ham på venstre side, og som hængende angriber. så han har faktisk prøvet alle disse pladser. Og for Colombia spiller James også hængende angriber, eller venstre side. Nærmest aldrig en højre side.

Det er jo faktuelt forkert. James spillede på højrekanten når Bale var skadet. Bla. kampen imod Barcelona og hans vidunderlige kamp imod Granada, som nok er den kamp jeg mener var bedst under Ancelotti rent spillemæssigt. Kampen på Anfield kan også nævnes. James bedste præstationer som Real Madrid spiller, er af langt de fleste herinde enige om var på højrekanten inkls. undertegnet. Ikke som højre midtbane, men Bale's plads på holdet. Vi spillede også mange gange i en 4-4-2, som imod Liverpool med James og Isco på kanterne, men grænsen er hårfin synes jeg.

Men ellers har du ret. James spillede oftest i venstreside på midtbanen når Bale var med, fordi han så kunne slå indlæg. Ellers har du altså ikke så meget ret :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 10 år 8 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7, Pelle

10 år 8 måneder siden #81 af Pelle
Tak Dios!

Real89 - du er altså helt ved siden af. Alle der har set James spille i sin første sæson ville vide, at manden spillede på højre kant, når Bale var ude. En af måderne man kunne se det på - ud over naturligvis blot at se kampene - ville være at følge med herinde, hvor hele forum var i ekstase over, hvor vanvittig han spillede derude.

Det du siger er netop, som Dios pointerer, faktuelt forkert :-)

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
10 år 8 måneder siden #82 af Johnson

Pelle skrev: Tak Dios!

Real89 - du er altså helt ved siden af. Alle der har set James spille i sin første sæson ville vide, at manden spillede på højre kant, når Bale var ude. En af måderne man kunne se det på - ud over naturligvis blot at se kampene - ville være at følge med herinde, hvor hele forum var i ekstase over, hvor vanvittig han spillede derude.

Det kunne også tænkes at det som Real89 mener er at James ikke spillede højrekant i betydningen; en spiller der skal bruge sin fart til at storme op ad fløjen. Han spillede i højreside i en 4-4-2 som oftest indebar at han kunne trække ind i banen og agere klassisk 10'er.

10 år 8 måneder siden #83 af Pelle

Johnson skrev:

Det kunne også tænkes at det som Real89 mener er at James ikke spillede højrekant i betydningen; en spiller der skal bruge sin fart til at storme op ad fløjen. Han spillede i højreside i en 4-4-2 som oftest indebar at han kunne trække ind i banen og agere klassisk 10'er.

Du kan kalde det, havd du vil. Og vi kan også godt diskutere, om James spillede 5m længere tilbage end Bale. Det ændrer ikke på faktum - James spillede højre kant. Længere er den altså ikke.

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
10 år 8 måneder siden #84 af Johnson

Pelle skrev:

Johnson skrev:

Du kan kalde det, havd du vil. Og vi kan også godt diskutere, om James spillede 5m længere tilbage end Bale. Det ændrer ikke på faktum - James spillede højre kant. Længere er den altså ikke.

Det er vel ikke helt ligegyldigt hvad Real89 mener. Det kunne da godt være at i bare talte forbi hinanden

Leveret af Kunena Forum