Zidane i næste sæson også??
- Johnson
- Gæst
-
Jeg tror også at Zidane kan presse lidt mere ud af stjernerne end Benitez kan. Men det er ikke min pointe. jeg vil have et opgør med en rådden ledelsekultur. Jeg vil have en stærk mand som ændrer magtbalancen. Jeg så Zidane som en mand der måske kunne gøre det. Der går en 24 timer og så er han faldet til patten i forhold til at han melder ud at BBC er hans koncept. Mit problem med BBC i denne her forbindelse er altså ikke alene ud fra fodboldmæssige betragtninger, det handler om politik, om magt. BBC for mig repræsenterer forretning fremfor fodbold.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Johnson
- Gæst
-
Johnson skrev: Jeg synes det er dig misser pointen nu. Jeg taler ikke om fodbold. jeg taler ikke om opstillinger. Jeg taler om politik. jeg taler om, at galactico-modellen med en række spillere der skal spille fordi man har baseret et forreningskoncept på dem, er for mig at se antimadridista. Det er antifodbold.
Jeg tror også at Zidane kan presse lidt mere ud af stjernerne end Benitez kan. Men det er ikke min pointe. jeg vil have et opgør med en rådden ledelsekultur. Jeg vil have en stærk mand som ændrer magtbalancen. Jeg så Zidane som en mand der måske kunne gøre det. Der går en 24 timer og så er han faldet til patten i forhold til at han melder ud at BBC er hans koncept. Mit problem med BBC i denne her forbindelse er altså ikke alene ud fra fodboldmæssige betragtninger, det handler om politik, om magt. BBC for mig repræsenterer forretning fremfor fodbold.
Okay, mærkeligt. For mig repræsenterer BBC noget af det pæneste offensive fodbold med 22 sejre i streg. En konstellation som på det tidspunkt var på hele verdens læber. Dét er BBC for mig. Der er sket ting og sager siden, men hold nu vejret og så giv manden tid.
Mht. Det politiske spil. Det vil en træner/manager jo aldrig kunne ændre på.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Johnson skrev: Nu sidder vi bare stille og roligt og diskuterer lidt real madrid på en dansk hjemmeside. Jeg forstår ikke denne trang til at ride højt til hest i moralsk forstand om hvad vi bør og ike bør mene. Jeg skylder ikke Zidane eller nogen andre at jeg ikke må sige min mening.
Nej, men du skylder ham i høj grad en chance i stedet for at dømme ham ude, når du ikke har en kæft begreb om, hvad manden har at tilbyde! Og det er dét, jeg anfægter. Kan du ikke selv se, hvor langt ude det er, så behøver vi ikle diskutere det yderligere.
- Johnson
- Gæst
-
En manager som kommer ind i en klub hvor de fleste fans er trætte af ledelsen. En manager som har medierne på sin side. En manager som har en hel fodboldverden på sin side. En manager som har de fleste af spillerne på sin side.
Jeg tror på at det kunne lade sig gøre,men det kan da godt være at det er en naiv romantisk forestilling.
- Brylle
- Gæst
-
Hedder den manager ikke Ancelotti?Johnson skrev: "Mht. Det politiske spil. Det vil en træner/manager jo aldrig kunne ændre på."
En manager som kommer ind i en klub hvor de fleste fans er trætte af ledelsen. En manager som har medierne på sin side. En manager som har en hel fodboldverden på sin side. En manager som har de fleste af spillerne på sin side.
Jeg tror på at det kunne lade sig gøre,men det kan da godt være at det er en naiv romantisk forestilling.
- Johnson
- Gæst
-
- Johnson
- Gæst
-
Bale og Benzema har jeg større forhåbninger til. Jeg tror egentlig at de sammen med det øvrige hold ville kæmpe som aldrig før når Ronaldo røg på bænken.
Johnson skrev: Er det virkelig kun mig der havde håbet at Zidane ville have pondus nok til at sige til Florentino. Jeg er Zidane og nu bestemmer jeg. Og derefter sætte Ronaldo på bænken fordi han på ugentlig basis udviser manglende respekt over for klubben, holdet og fansene.
Bale og Benzema har jeg større forhåbninger til. Jeg tror egentlig at de sammen med det øvrige hold ville kæmpe som aldrig før når Ronaldo røg på bænken.
Det håber vi garanteret alle, men det ændrer simpelthen ikke på, at det ikke sker på dag 1. Du bliver altså nødt til at væbne dig med tålmodighed, det andet er jo forrykt ønsketænkning. Nøgleordet her er tid!
- Johnson
- Gæst
-
Pelle skrev:
Johnson skrev: Nu sidder vi bare stille og roligt og diskuterer lidt real madrid på en dansk hjemmeside. Jeg forstår ikke denne trang til at ride højt til hest i moralsk forstand om hvad vi bør og ike bør mene. Jeg skylder ikke Zidane eller nogen andre at jeg ikke må sige min mening.
Nej, men du skylder ham i høj grad en chance i stedet for at dømme ham ude, når du ikke har en kæft begreb om, hvad manden har at tilbyde! Og det er dét, jeg anfægter. Kan du ikke selv se, hvor langt ude det er, så behøver vi ikle diskutere det yderligere.
Så fordi manden var en gudsbenådet fodboldspiller så må jeg ikke sige min mening om hans seneste udtalelser. Og hvis man iøvrigt er uenig med dig i den betragtning så vil du ikke diskutere yderligere. Tænk hvis du var administrator på denne hjemmeside. Det ville hurtigt blive ret totalitært.
Johnson skrev:
Pelle skrev:
Så fordi manden var en gudsbenådet fodboldspiller så må jeg ikke sige min mening om hans seneste udtalelser. Og hvis man iøvrigt er uenig med dig i den betragtning så vil du ikke diskutere yderligere. Tænk hvis du var administrator på denne hjemmeside. Det ville hurtigt blive ret totalitært.
Jo bevares, men vi bliver jo tydeligvis ikke enige, så hvorfor skal vi blive ved med at køre i ring? Jeg er sikker på, at det på et tidspunkt også bliver irriterende for de andre brugere på forummet.
Du må hjertens gerne både have og sige din mening omkring manden. Men når du - uden at vide noget som helst om det - dømmer hans arbejde overfor præsidenten, spillerne, spillet, klubben, m.v., så bliver det decideret useriøst efter min mening. Derfor ser jeg ingen grund til at drøfte det yderligere.
- Johnson
- Gæst
-