Zidane i næste sæson også??
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
Pelle skrev:
FranciscoISCO skrev:
Pelle skrev:
Hvidt skrev:
Ro på :) Jeg mener bare, at de kampe hvor vi spillede bedst - i efteråret - var enten Bale eller Ronaldo ude :) Og beklager jeg blandede mig i debatten - du ha ret; ingen af os ved hvad Zidane vil gøre og det har jeg heller ikke ytret mig om.Pelle skrev:
Hvidt skrev:
Men når Bale spillede, spillede Ronaldo ikke og det er der problemet ligger; man kan ikke have to så identiske stjerner på et hold og det eksemplificerer ovennævnte periode, mener jeg.Pelle skrev:
Fondo_Sur skrev: I øvrigt:
Da vi vandt 22 sejre i streg og selv Marca var begejstrede, spillede vi ikke med BBC i front i en 4-2-3-1 opstilling, da Bale var skadet. Vi spillede 4-4-2, hvor vores to helt store fremtidige stjerner havde fremtrædende roller; nemlig James og Isco.
Zidane skal beslutte sig om at være Florentinos mand eller en mand for Real Madrid Club de Futbol.
Folks hukommelse er godt nok selektiv. Bale spillede ikke i 3-1 sejren mod Barca, men han havde andel i rigtig mange af de andre sejre i den periode. Det var ikke altid lige kønt, nej - men der er da en årsag til, at fænomenet "BBC" overhovedet blev skabt.
Skal jeg virkelig finde en statistik på, hvor mange kampe Ronaldo spillede under Ancelotti? Mit personlige bud vil være omkring 95%.
Det er også helt og aldeles ligegyldigt for debatten. Vi diskuterede, hvad Zidane ville gøre. Det er der absolut ingen, udover Zidane, der ved. Derfor skal folk stoppe med at udtale sig om det.
Det er muligt, du har ret - det er bare slet ikke sådan, jeg husker det :-)
Men jeg er glad for, vi kan blive enige omkring Zidanes gøren og laden ;-)
Og så er den lukket. Det er alt tidligt at drage hverken den ene eller anden konklusion, isærdeleshed udfra så tyndt et grundlag, som en ny cheftræners allerførste pressemøde. Hvis vi i det hele taget skulle tage hvad der bliver udtalt på disse møder seriøst, så havde det pressemøde, vi diskuterer nu, slet ikke eksisteret... Så havde Benitez nemlig stadig været træner.
Her er jeg altså fuldstændig på linje med dig, Pelle. Når det så er sagt, så deler jeg da helt sikkert Johnsons bekymring mht. BBC. Lad os lige slå én ting fuldstændig fast: det er ikke BBC vi husker for den nærved usammenlignelige sejrsstime, holdet havde gang i i sidste sæsonen. Denne stime forløb sig over knap 2½ måned. Heraf var Bale altså ude i to måneder... Ja, han var en del af stimen, dog en temmelig ubetydelig del. Denne stime huskes nærmere for BBC' fravær, end omvendt. Mht. hvordan BBC fik deres navn? Det er jo ikke en titel eller en eller anden form for hædersbemærkning... Det er jo blot et 'sjovt' ordspil, som allerede opstod den første sæson, de tre havde i klubben sammen.
Det er ikke fordi, vi skal tærske langhalm på det her, for det er ved at blive lidt mærkeligt :-) Men jeg kender ingen hold, der spiller 22 kampe på 2½ måned. Ergo må perioden altså have varet længere.
Når jeg nævner, hvad jeg husker BBC for, så er fantastiske offensive præstationer krydret med oceaner af mål. Måske vi husker det helt forskelligt - men sådan husker jeg det :-)
Lad os lade den ligge, for vi kommer ikke videre.
Sorry, jeg kom på en eller anden måde til at fraregne én enkelt måned. Ud af en sejrsstime, som varede knap 3½ måned, der var Bale med i 1½. Jeg undgik også helst, at dette skulle trække ud i langdrag. Helt ærligt, så er jeg lige nu igang med en overspringshandling. Jeg ville blot lige understrege, at rekord-stimen fra sidste sæson, i hvert fald i min bog, snare var et resultat af BBC-konstellationens fravær, end omvendt.
Jeg husker også en masse gode præstationer med BBC. Særligt fra deres første sæson mod et par tyske modstandere i CL. Dengang var truppen bare noget bedre skruet sammen til direkte fodbold. Helt specifikt var Angel Di Maria, for mig, nøglen. Han er her ikke mere, og hvis man fortsat vil insisterer på, at lade BBC være en del af stamformationen, ja så synes jeg det er en kæmpe skam. Mine gode minder med BBC forældes for hvert sekund der går; den tid hvor de gode minder kunne opveje de negative, dén er forlængst overskredet. Desværre.
Altid Real Madrid.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
Sebberg skrev: Jeg er helt enig. Kom lige til at sidde og se sådan nogle specifikke Bale videoer med alle hans aktioner mod Schalke og Dortmund. Der er seriøst lækre kombination, god spilforståelse og flot spil. Blev helt nostalgisk.
Jeg var kæmpe fan af BBC efter udekampen mod Schalke, og så er vi slet ikke begyndt at snakke om overgrebet i München ;)
Det er desværre altsammen gået hen og blevet nostalgi. Jeg har efterhånden intet håb tilbage for BBC. Faktisk er det jo ikke BBC, som er problemet; problemet består jo blot af et enkelt B samt C'et. Havde du spurgt mig i sidste sæson, hvem af Bale og Cristiano jeg ville skille mig af med, så havde svaret faldet på Bale. Nu har svaret så, af i stigende grad åbenlyse årsager, ændret sig til Cristiano. Jeg vil heller ikke have det store imod, hvis man skilte sig af med begge, det vil jeg dog ikke anbefalde nogle at gøre sig forhåbninger om.
Jeg kan godt lide Bale, og er stadig fuldt ud overbevist om, at han er en dygtig fodboldspiller. Dette kunne meget vel syneliggøres på ny, hvis man skilte sig af med Ronaldo. Det fungerer simpelthen bare ikke med dem begge på holdtkortet. Lad os beholde B og B, hente Hazard og give ham trøjenummeret 8; så har vi en konstellation der kunne få et virkeligt fedt tilnavn ;)
Altid Real Madrid.
FranciscoISCO skrev:
Sebberg skrev: Jeg er helt enig. Kom lige til at sidde og se sådan nogle specifikke Bale videoer med alle hans aktioner mod Schalke og Dortmund. Der er seriøst lækre kombination, god spilforståelse og flot spil. Blev helt nostalgisk.
Jeg var kæmpe fan af BBC efter udekampen mod Schalke, og så er vi slet ikke begyndt at snakke om overgrebet i München ;)
Det er desværre altsammen gået hen og blevet nostalgi. Jeg har efterhånden intet håb tilbage for BBC. Faktisk er det jo ikke BBC, som er problemet; problemet består jo blot af et enkelt B samt C'et. Havde du spurgt mig i sidste sæson, hvem af Bale og Cristiano jeg ville skille mig af med, så havde svaret faldet på Bale. Nu har svaret så, af i stigende grad åbenlyse årsager, ændret sig til Cristiano. Jeg vil heller ikke have det store imod, hvis man skilte sig af med begge, det vil jeg dog ikke anbefalde nogle at gøre sig forhåbninger om.
Jeg kan godt lide Bale, og er stadig fuldt ud overbevist om, at han er en dygtig fodboldspiller. Dette kunne meget vel syneliggøres på ny, hvis man skilte sig af med Ronaldo. Det fungerer simpelthen bare ikke med dem begge på holdtkortet. Lad os beholde B og B, hente Hazard og give ham trøjenummeret 8; så har vi en konstellation der kunne få et virkeligt fedt tilnavn ;)
Meget enig!
Bare for sjov, så er Hazard blevet 16,5 mio € mere værd end Ronaldo jf. CIES football-observatory opgørelse pr. 4.1.16
Jeg har stor tiltro til Zidane, der som i sin tid var manden bag købet af Isco, kan se magien i ham og giver ham den tid Isco skal have på banen.
Kan vi udvikle Isco, som stadig er ung, vil der ikke være brug for Hazard, son også er Alt for dyr i min optik, i forhold til det han præstere for tiden.
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
real89 skrev: Kan vi udvikle Isco, som stadig er ung, vil der ikke være brug for Hazard, son også er Alt for dyr i min optik, i forhold til det han præstere for tiden.
Pas nu på med at lægge alt for meget i, at Hazard i den seneste tid har underpræsteret. Det har hele Chelsea-mandskabet. Jeg ville også undgå at sammenligne Hazard med Isco. Teknisk har de nogle af de samme færdigheder, men Hazard har et helt andet drive og en helt andet målsøgenhed end Isco. De vil ikke blive benyttet på samme position. I øvrigt kan jeg kun forestille mig, at Hazard kommer på tale, hvis enten Bale eller Ronaldo er på vej ud. I et sådant scenarie, der vil der være rigeligt med plads til Hazard.
Altid Real Madrid.
- Johnson
- Gæst
-
Måske er det her vores næste opstilling:
James Modric Isco
Bale Benzema Ronaldo
- Johnson
- Gæst
-
Kunne man forestille sig at han vil genoplive en ny Makelele i form af Casemiro. Så vi får følgende opstilling:
………Casemiro……….
James…Isco…….Bale
Benzema……Ronaldo
Johnson skrev: Medierne i Spanien skriver at han vil spille med BBC, bruge "jugones" dvs tekniske spillere og han vil ikke spille med defensiv midtbanespiller.
Måske er det her vores næste opstilling:
James Modric Isco
Bale Benzema Ronaldo
Alt for offensivt, enten så skal en af BBC ud og så isco+james på midtbanen med modric og kroos. Eller så må isco og james bytte lidt.
- Johnson
- Gæst
-
…………Casemiro………
James…………….Isco
……… Benzema……
……Bale…….Ronaldo...