Zidane i næste sæson også??

10 år 8 måneder siden #85 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Zidane i næste sæson også??

Johnson skrev:

Pelle skrev:

Johnson skrev:

Pelle skrev: Tak Dios!

Real89 - du er altså helt ved siden af. Alle der har set James spille i sin første sæson ville vide, at manden spillede på højre kant, når Bale var ude. En af måderne man kunne se det på - ud over naturligvis blot at se kampene - ville være at følge med herinde, hvor hele forum var i ekstase over, hvor vanvittig han spillede derude.

Det du siger er netop, som Dios pointerer, faktuelt forkert :-)

Det kunne også tænkes at det som Real89 mener er at James ikke spillede højrekant i betydningen; en spiller der skal bruge sin fart til at storme op ad fløjen. Han spillede i højreside i en 4-4-2 som oftest indebar at han kunne trække ind i banen og agere klassisk 10'er.

Du kan kalde det, havd du vil. Og vi kan også godt diskutere, om James spillede 5m længere tilbage end Bale. Det ændrer ikke på faktum - James spillede højre kant. Længere er den altså ikke.

Det er vel ikke helt ligegyldigt hvad Real89 mener. Det kunne da godt være at i bare talte forbi hinanden

"Ancelotti brugte ham i højre side af sin midtbane, men aldrig som kant". Jeg kan ikke se, hvor misforståelsen opstår. For mig er det bare et tegn på, at man bare snakker uden egentlig at have fulgt med eller set kampene :-)

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #86 af real89
Besvaret af real89 på emne Zidane i næste sæson også??

Dios skrev: real89 skrev:

Så ja, har fulgt med. og har set ham spille, og nej, mener ikke det er hans plads. Ancelotti prøvede ham i højreside af sin midtbane, men aldrig decideret kant, fordi der var Bale på højre side. Han spillede med ham på venstre side, og som hængende angriber. så han har faktisk prøvet alle disse pladser. Og for Colombia spiller James også hængende angriber, eller venstre side. Nærmest aldrig en højre side.

Det er jo faktuelt forkert. James spillede på højrekanten når Bale var skadet. Bla. kampen imod Barcelona og hans vidunderlige kamp imod Granada, som nok er den kamp jeg mener var bedst under Ancelotti rent spillemæssigt. Kampen på Anfield kan også nævnes. James bedste præstationer som Real Madrid spiller, er af langt de fleste herinde enige om var på højrekanten inkls. undertegnet. Ikke som højre midtbane, men Bale's plads på holdet. Vi spillede også mange gange i en 4-4-2, som imod Liverpool med James og Isco på kanterne, men grænsen er hårfin synes jeg.

Men ellers har du ret. James spillede oftest i venstreside på midtbanen når Bale var med, fordi han så kunne slå indlæg. Ellers har du altså ikke så meget ret :)

Det da ikke faktuel forkert. Han har engang imellem spillet rigtig godt på højre side i en 4-4-2 opstilling. Men faktum er at han har spillet mest på venstre side. i sæson 2014/2015, før James blev skadet, spillede han i 12 kampe på venstre side, 7 på højre side og 2 som hængende angriber.
Da han kom tilbage fra sin skade, spillede han 6 på venstre side og 2 på højre side. Altså spillede han flest kampe på venstre side. Det er et faktum.
Jeg mener han er bedre på sin venstre side, hvor hans indlæg er fantastiske, han har et bedre flow med bolden, da han er meget et benet, så han skal ikke hele tiden vende sig og positioner sig i forhold til hans venstre ben, end hvis han spillede i højre siden. Og fordi han ikke er så hurtig, skal han i min optik ikke være kant, men central venstre side eller hængende angriber. hvis han er det, har han Ronaldo som venstre kant, som har speed og Marcelo der overlapper.
Bare min tanke :)

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
10 år 8 måneder siden #87 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Zidane i næste sæson også??
Fair nok. Real89 må selv redegøre for hvad han mener.

Personligt ville jeg elske at se ham (altså James) som fast spiller (igen) i startopstillingen i en 4-4-2 med udgangspunkt i højreside. Både James og Isco inkarnerede alt det gode ved Real Madrid. Gudsbenådet teknik og offervilje. Hverken Isco eller James var vant at spille i de positioner med de medfølgende defensive pligter, men begge tilpassede sig og gjorde hvad der var bedst for holdet. Det er den slags spillere jeg vil basere Real Madrids fremtid på.

10 år 8 måneder siden #88 af real89
Besvaret af real89 på emne Zidane i næste sæson også??

Johnson skrev: Fair nok. Real89 må selv redegøre for hvad han mener.

Personligt ville jeg elske at se ham (altså James) som fast spiller (igen) i startopstillingen i en 4-4-2 med udgangspunkt i højreside. Både James og Isco inkarnerede alt det gode ved Real Madrid. Gudsbenådet teknik og offervilje. Hverken Isco eller James var vant at spille i de positioner med de medfølgende defensive pligter, men begge tilpassede sig og gjorde hvad der var bedst for holdet. Det er den slags spillere jeg vil basere Real Madrids fremtid på.

Det ville være helt på sin plads at give disse to spiller, den hovedrolle som de skal have. James og Isco er fantastiske, og begge burde få fast spilletid. Det er jo nærmest vanvittigt at de ikke får det. Og de spiller jo forrygende sammen, det kunne man sidst se i Copa del Rey kampen(Mod Cadiz). De har et rigtig godt samarbejde. Og de er fremtiden for holdet(hvis man vælger at satse på dem). Her er vi enige :)

10 år 8 måneder siden #89 af Ellehamp

Johnson skrev: Vi kan også lege videre med tanken.

Kunne man forestille sig at han vil genoplive en ny Makelele i form af Casemiro. Så vi får følgende opstilling:
………Casemiro……….
James…Isco…….Bale
Benzema……Ronaldo

Den opstilling kan jeg godt lide. Det smerter mig bare at se, hvordan Kroos/Modric-midtbanen er død fuldstændig hen. De var så gode i sidste sæson, og jeg var så knust, da Luka måtte udgå mod Malaga. Tallet nummer 19 kan også ses bag på min RM-trøje for denne sæson. Frustrerende at se, de to midtbane-konge er fordampet.

Liv: Real Madrid
Sjæl: Ringens Herre

10 år 8 måneder siden #90 af FranciscoISCO

Johnson skrev:

FranciscoISCO skrev:

Pelle skrev:

Johnson skrev: Måske skal vi spille med en diamant på midtbanen i form af:

…………Casemiro………
James…………….Isco
……… Benzema……

……Bale…….Ronaldo...

Opstilling nr. 127......

;-)

I denne tråd kan jeg få øje på tre opstillinger, som i hvert fald ikke bliver en del af en bog ved navn '100 måder at vinde en fodboldkamp på' ;)

Jeg tror vist bare jeg strækker min forestillingsevne til at kunne integrere James og Isco med BBC der åbenbart skal spille. Når det er sagt kunne det egentligt være interessant at se om Benzema kunne spille på 10'er-positionen. Jeg ville ikke blive overrasket hvis han ville blive god der.

Fair nok, det ville da også være fantastisk, hvis den umulige kabale rent faktisk kunne gå op. Desværre må man nok bare erkende, at den rent faktisk er umulig...

...Men hold da op, den opstilling vækker godt nok FM-trængen i mig! :))

Altid Real Madrid.

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
10 år 8 måneder siden #91 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Zidane i næste sæson også??
Barcelona er i skrivende igang med at starte en kamp med en midtbane bestående Arda, Busquets og iniesta. Det er også uhyre offensivt, men de har også en front trio der gider at deltage i presset

10 år 8 måneder siden #92 af Ellehamp

Johnson skrev: Barcelona er i skrivende igang med at starte en kamp med en midtbane bestående Arda, Busquets og iniesta. Det er også uhyre offensivt, men de har også en front trio der gider at deltage i presset

Men har det med os at gøre?

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
10 år 8 måneder siden #93 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Zidane i næste sæson også??

Johnson skrev: Barcelona er i skrivende igang med at starte en kamp med en midtbane bestående Arda, Busquets og iniesta. Det er også uhyre offensivt, men de har også en front trio der gider at deltage i presset

Og så har de en rigtig dygtig defensiv midtbanespiller, som sikrer balancen. Det skal man også huske, når man snakker om presset. Ofte ser man jo den lange distance mellem forsvar og midtbane hos os.

10 år 8 måneder siden #94 af zigriaosmani
Okay.. Jeg har været fraværende fra forumment i næsten et år så aner ikke så meget hvad I har snakket om. Men jeg siger lige det her:

Det er fandme på tide vi skiller os af med Ronaldo! Lige nu!!! Hold kæft hvor er det sørgeligt! Jeg vil gerne starte med at sige, at jeg elsker Ronaldo som fodboldspiller, han er klart min ynglingspiller og jeg vil til hver en tid vælge ham fremfor en messi eller en anden. Jeg har fulgt ham siden han spillede for Sporting og jeg har været helt vild med ham siden! Men nok er nok drenge.. Der går en grænse, og selv jeg kan indrømme at den kære Ronaldo har overtrådt den. Endda med flere fodbold længder. Jeg kan ikke tåle at se ham hver gang Real spiller. Jeg kan ikke tåle det når han får bolden. Min hjerne siger JA! Mit hjerte brænder desværre 121323123 gange mere for klubben end Ronaldo selv. Jeg går udefra I har været igennem den her diskussion 23123 millioner gange, så jeg ikke dræbe jer alle sammen om igen (Så lige at Hansen og Dios havde en lille sød diskussion alligevel :) ). Men jeg tror det vil gavne, og jeg tror desværre han er grunden til vi ikke har vundet så meget. Jeg elsker ham som sagt, jeg beundrer hans arbejdsindsats, hans intelligens på banen, hans ivrer efter at gør sig selv 10x bedre, hans fantastiske bedrifter for real og hans enorm stor trofæ - hus et eller andet sted gemt i sin luksus villa. Altså hans individuelle bedrifter vel og mærke.

Jeg mener fuldt ud man kan få mere end 400-500 millioner for ham. Den chance mener jeg man bør gribe! De penger vil jeg meget gerne se brugt på alt andet end Hazard! Eventuelt smide Bale over til venstre, James på højre og Isco på midten! Hold kæft det vil se godt ud. Så måske slutte den af med Benzema/Abamyung (stav) eller Lewandowski.

Jeg tror det ville give et kæmpe luft til lungerne, at se noget nyt snart. Vi har set det ikke er lykkedes, det er på tide at vi starte på et nyt æra. Hvem ikke bedre end Zidane til at kickstarte den? Desværre ser det umuligt ud at få vippet Perez af pinden, så hvorfor ikke gør det næst bedste?

10 år 8 måneder siden #95 af Ellehamp

zigriaosmani skrev: Okay.. Jeg har været fraværende fra forumment i næsten et år så aner ikke så meget hvad I har snakket om. Men jeg siger lige det her:

Det er fandme på tide vi skiller os af med Ronaldo! Lige nu!!! Hold kæft hvor er det sørgeligt! Jeg vil gerne starte med at sige, at jeg elsker Ronaldo som fodboldspiller, han er klart min ynglingspiller og jeg vil til hver en tid vælge ham fremfor en messi eller en anden. Jeg har fulgt ham siden han spillede for Sporting og jeg har været helt vild med ham siden! Men nok er nok drenge.. Der går en grænse, og selv jeg kan indrømme at den kære Ronaldo har overtrådt den. Endda med flere fodbold længder. Jeg kan ikke tåle at se ham hver gang Real spiller. Jeg kan ikke tåle det når han får bolden. Min hjerne siger JA! Mit hjerte brænder desværre 121323123 gange mere for klubben end Ronaldo selv. Jeg går udefra I har været igennem den her diskussion 23123 millioner gange, så jeg ikke dræbe jer alle sammen om igen (Så lige at Hansen og Dios havde en lille sød diskussion alligevel :) ). Men jeg tror det vil gavne, og jeg tror desværre han er grunden til vi ikke har vundet så meget. Jeg elsker ham som sagt, jeg beundrer hans arbejdsindsats, hans intelligens på banen, hans ivrer efter at gør sig selv 10x bedre, hans fantastiske bedrifter for real og hans enorm stor trofæ - hus et eller andet sted gemt i sin luksus villa. Altså hans individuelle bedrifter vel og mærke.

Jeg mener fuldt ud man kan få mere end 400-500 millioner for ham. Den chance mener jeg man bør gribe! De penger vil jeg meget gerne se brugt på alt andet end Hazard! Eventuelt smide Bale over til venstre, James på højre og Isco på midten! Hold kæft det vil se godt ud. Så måske slutte den af med Benzema/Abamyung (stav) eller Lewandowski.

Jeg tror det ville give et kæmpe luft til lungerne, at se noget nyt snart. Vi har set det ikke er lykkedes, det er på tide at vi starte på et nyt æra. Hvem ikke bedre end Zidane til at kickstarte den? Desværre ser det umuligt ud at få vippet Perez af pinden, så hvorfor ikke gør det næst bedste?

Enig i at Cristiano ikke er der for os længere.
Jeg tror bare stadig på, han kan godt kan være en del af det fremtidige Real Madrid. Han skal bare indse, at han ikke længere er så hurtig, ikke længere er så god 1mod1 og at han er blevet lidt langsom og 'klodset'. Han skal spille mere simpelt, mener jeg. En mere klassisk engelsk angriber, der kan finde rummene og gøre sig fri inde i feltet - og så ellers bare knalde den i nettet, når chancen kommer. Han er måske en af verdens sikreste afsluttere. Tiden hvor Ronaldo charmerer alle med lækre husmands-finter må være forbi, og lad æraen med målmaskinen Ronaldo begynde

• Bindslev
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
10 år 8 måneder siden #96 af Bindslev
Besvaret af Bindslev på emne Zidane i næste sæson også??
Tak Pelle

der bliver draget en masse konklussioner allerede skal vi nu ikke prøve at tage "ja hatten" på og give ham chancen :0)

De konklussioner man kan drage ud fra fakta er således: Real har haft 12 trænere på 11 år eller noget i den retning, og der har været MANGE såkaldte "erfarne herrer" iblandt og igen har formået at løse puslespillet som hedder real madrid.

Så lad os nu prøve den "uerfarne" træner men til gengæld den bedste playmaker nogensinde. Mon ikke vi skal til at se noget "zidane possesion" med det her real hold for vi har ved gud spillerne til det??? :0)

HALA MADRID

Leveret af Kunena Forum