Zidane i næste sæson også??

10 år 8 måneder siden #97 af Dios
Besvaret af Dios på emne Zidane i næste sæson også??
real89 skrev:

Det da ikke faktuel forkert. Han har engang imellem spillet rigtig godt på højre side i en 4-4-2 opstilling. Men faktum er at han har spillet mest på venstre side. i sæson 2014/2015, før James blev skadet, spillede han i 12 kampe på venstre side, 7 på højre side og 2 som hængende angriber.
Da han kom tilbage fra sin skade, spillede han 6 på venstre side og 2 på højre side. Altså spillede han flest kampe på venstre side. Det er et faktum.
Jeg mener han er bedre på sin venstre side, hvor hans indlæg er fantastiske, han har et bedre flow med bolden, da han er meget et benet, så han skal ikke hele tiden vende sig og positioner sig i forhold til hans venstre ben, end hvis han spillede i højre siden. Og fordi han ikke er så hurtig, skal han i min optik ikke være kant, men central venstre side eller hængende angriber. hvis han er det, har han Ronaldo som venstre kant, som har speed og Marcelo der overlapper.
Bare min tanke :)

Det er faktuelt forkert, når du siger og jeg citere: "Ancelotti prøvede ham i højreside af sin midtbane, men aldrig decideret kant, fordi der var Bale på højre side.".
Nu har vi jo hele tiden sagt, at når Bale var skadet, så spillede James på Bale's plads. Hvordan kan du blive ved med at få det til, at vi siger James spillede højrekant når Bale var fit? Det er der jo ingen som har sagt eller siger.

Og så var der lige en der røg på statistikkernes hjemmeside for at finde ud af hvor James har spillet mest :D Desværre er de statistikker aldrig de bedste, da spillerne oftest er blevet placeret forkert til at starte med. Vi 2 kan dog hurtigt blive enige om, at James har spillet flest kampe i venstre side af midtbanen, men langt de fleste gange har det været når Bale var på banen sammen med ham.

Definitionen af kant skal vi måske lige have på plads i den sammenhæng her, for jeg mener ikke den gamle kantspiller á la Navas, når jeg omtaler James som kantspiller. Så er det egentlig bare en betegnelse for pladsen på banen, men ikke selve rollen som den gamle kantspiller. James mener jeg er bedst i en position, hvor han ikke er mandsopdækket ligeså snart han får bolden. Han er bedst hvor der er lidt plads omkring ham, og det er der ude på kanten. Han har et farligt venstreben hvor han på højrekanten vil kunne trække ind i banen og skyde på mål, eller slå et giftigt indlæg. Når han trækker ind, så gives der plads til backen. I venstre side kan han slå et godt indlæg, men han bliver aldrig rigtig farlig, fordi det naturlige for ham er at trække ned mod baglinjen, da han er meget et-benet som du selv siger.

Vi alle ser ting forskelligt, og James i venstre side er jeg simpelthen ikke enig i, er hans bedste plads. Og slet ikke længere fremme på banen.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum