Rygtebørsen XVIII

13 år 2 måneder siden #1009 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Rygtebørsen XVIII

Real Madrid 7 skrev: Nej seneste suarz nyt

Suarez bekræfter ønske om Liverpool-exit

Flere medier skriver nu, at Liverpools Luis Suarez vil væk fra England.

Der har været ualmindeligt mange skriverier frem og tilbage og Luis Suarez fremtid. Suarez er et hit i Liverpool, men han er samtidig blevet kendt for at have været hovedperson for flere kontroversielle hændelser kulminerende med, at han bed Chelseas Branislav Ivanovic i armen og modtog en lang karantæne.

Nu siger han i følge flere medier, at han vil væk fra England, hvor han ikke føler sig hjemme.

- Jeg har en datter og en familie, og jeg vil have dem væk fra den nuværende atmosfære. Jeg har følelser, og jeg kunne godt tænke på at komme til en anden liga, siger han i følge Goal.com.

Og det især medierne, som han ikke længere kan tolerere.

- De (red. medierne) har behandlet mig dårligt, og det er forståeligt, hvis jeg en dag vil forlade klubben, siger han altså ifølge mediet.

Der har de seneste dage cirkuleret historier om, at Suarez allerede har skrevet under med Real Madrid, men han afviser dog i dag, at have skrevet under med nogen, men siger samtidig på en pressekonference, at det ville være svært at takke nej til Real Madrid.

Suarex har scoret 30 gange for Liverpool i denne sæson

Tror i han kommer til Real Madrid

Istedet for at copy paste 10 artikler fra bold.dk direkte ind i dine indlæg 10 gange dagligt, kan du så ikke blot henvise til artiklen igennem et link? det ville være super.:)

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, Hugol

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 måneder siden #1010 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Rygtebørsen XVIII
Vi spillede jo ret godt i 1997-98 sæsonen i CHL. Det var en svær sæson men for dælen hvor gjorde vi de det godt i CHL.
Heynckes virker som en træner der tænker meget offensivt og står ved sine valg uanset modstander. Lige hvad vi har brug for.

Har valgt at takke af på forum!

13 år 2 måneder siden #1011 af MMM
Besvaret af MMM på emne Rygtebørsen XVIII

Hugol skrev: Vi spillede jo ret godt i 1997-98 sæsonen i CHL. Det var en svær sæson men for dælen hvor gjorde vi de det godt i CHL.
Heynckes virker som en træner der tænker meget offensivt og står ved sine valg uanset modstander. Lige hvad vi har brug for.

Jeg er helt enig i at de spillede glimrende i CL, men som jeg husker den sæson, så var den præget af infights i truppen, manglende opbakning til træneren fra både præsident og spillere, plus en hel del disiplinære problemer og defensivt spil i ligaen. Ikke noget vi har brug for hjælp til pt. Det der giver mig mest håb, er at Heynckes i denne sæson har præsteret at få Robben til at arbejde for holdet, så han har tydeligvis lært noget siden sidst. Men jeg har alligevel svært ved at få mine forhåbninger helt i vejret.

13 år 2 måneder siden #1012 af Hugol

MMM skrev:

Hugol skrev: Vi spillede jo ret godt i 1997-98 sæsonen i CHL. Det var en svær sæson men for dælen hvor gjorde vi de det godt i CHL.

Jeg er helt enig i at de spillede glimrende i CL, men som jeg husker den sæson, så var den præget af infights i truppen, manglende opbakning til træneren fra både præsident og spillere, plus en hel del disiplinære problemer og defensivt spil i ligaen. Ikke noget vi har brug for hjælp til pt. Det der giver mig mest håb, er at Heynckes i denne sæson har præsteret at få Robben til at arbejde for holdet, så han har tydeligvis lært noget siden sidst. Men jeg har alligevel svært ved at få mine forhåbninger helt i vejret.

Selvf var der problemer, og de problemer var Seedorf inkluderet i. Der er jo sket masser af ting siden dengang, og det er måske lidt omsonst at tænke 15 år tilbage for at afgøre om en træner er god nok til klubben eller ej. Specielt med den sæson han er ved at afslutte i tyskland.

Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

13 år 2 måneder siden #1013 af Real Madrid 7
Besvaret af Real Madrid 7 på emne Rygtebørsen XVIII

JimmyBroe skrev:

Real Madrid 7 skrev: Nej seneste suarz nyt

Suarez bekræfter ønske om Liverpool-exit

Flere medier skriver nu, at Liverpools Luis Suarez vil væk fra England.

Der har været ualmindeligt mange skriverier frem og tilbage og Luis Suarez fremtid. Suarez er et hit i Liverpool, men han er samtidig blevet kendt for at have været hovedperson for flere kontroversielle hændelser kulminerende med, at han bed Chelseas Branislav Ivanovic i armen og modtog en lang karantæne.

Nu siger han i følge flere medier, at han vil væk fra England, hvor han ikke føler sig hjemme.

- Jeg har en datter og en familie, og jeg vil have dem væk fra den nuværende atmosfære. Jeg har følelser, og jeg kunne godt tænke på at komme til en anden liga, siger han i følge Goal.com.

Og det især medierne, som han ikke længere kan tolerere.

- De (red. medierne) har behandlet mig dårligt, og det er forståeligt, hvis jeg en dag vil forlade klubben, siger han altså ifølge mediet.

Der har de seneste dage cirkuleret historier om, at Suarez allerede har skrevet under med Real Madrid, men han afviser dog i dag, at have skrevet under med nogen, men siger samtidig på en pressekonference, at det ville være svært at takke nej til Real Madrid.

Suarex har scoret 30 gange for Liverpool i denne sæson

Tror i han kommer til Real Madrid

Istedet for at copy paste 10 artikler fra bold.dk direkte ind i dine indlæg 10 gange dagligt, kan du så ikke blot henvise til artiklen igennem et link? det ville være super.:)

Undskyld men jeg bruger min telefon :) men på forhånd tak

13 år 2 måneder siden #1014 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg tager gerne Heynckes. En mand der vinder the treble, ydmyger Barcelona og Juventus og spiller noget fremragende fodbold som resten af verden nu stiler efter, kan man ikke gå helt galt i byen med.

Dog skal det siges, at jeg lige havde fået gevaldig Ancelotti-feber, så det vil føles lidt hult hvis vi går glip af ham..

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Steen

13 år 2 måneder siden #1015 af baggins
Besvaret af baggins på emne Rygtebørsen XVIII
Men der kommer nok ikke nogle transfer før der er fundet en træner. Derudover håber jeg ikke at Luis Suárez kommer til Madrid - uanset hvor god en fodboldspiller han er. For man kan ikke overse hans to bid og han hans udtalelige episoder med skuespil.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

13 år 2 måneder siden #1016 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Rygtebørsen XVIII

Real Madrid 7 skrev: Undskyld men jeg bruger min telefon :) men på forhånd tak

Nåå, okay, så forstår jeg.?:/

Jamen det var så.... øøh, lidt?

Jeg er sat helt af:)

Jeg er her stadig XOXO

13 år 2 måneder siden #1017 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XVIII
www.madridista.dk/index.php/1025-rygteborsen-sommer-2013

Så er Rygtebørsen oppe! God fornøjelse.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, mortenj, Hugol, MMM

13 år 2 måneder siden #1018 af Hugol
Jeg siger mange tak !
Og allerede til første tanke om målmands posten. Jeg synes vores 4 målmand Jesus kan regnes med uanset om Diego Lopez bliver eller ej. Jeg synes han havde glimrende redninger igår, og god forståelse for spillet. Endvidere var han ikke skyld i nogle af målene som sådan. Selvf er det svært at vurdere kun efter en kamp, men han virkede utrolig sikker og gjorde en så god figur igår at jeg ønsker at se mere til ham.

13 år 2 måneder siden #1019 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Rygtebørsen XVIII

Siempre Madrid skrev: www.madridista.dk/index.php/1025-rygteborsen-sommer-2013

Så er Rygtebørsen oppe! God fornøjelse.

Hvor finder man den fra startsiden? Kunne ikke lige finde frem til den før, men jeg er måske bare idiot.

13 år 2 måneder siden #1020 af Hugol
Kig til højre på siden under øverste del. DET STÅR MED STORE BOGSTAVER :-)))))))))))))))

Leveret af Kunena Forum